Cels clars i temperatures suaus per al cap de setmana a la Comunitat Valenciana

 

El cap de setmana es presenta tranquil i estable al nostre territori pel que fa a l’oratge. Cels clars i temperatures suaus seran la tònica dominant dels pròxims dies.

 

Segons els pronòstics de l’Agència Estatal de meteorologia (Aemet), la situació per a hui es mantindrà amb cels clars o poc nuvolats. Les temperatures es mantindran iguals o patiran algun lleu descens. Pel que fa al vent, serà variable i d’intensitat fluixa, podent girar a vent del sud (migjorn) de fluix a moderat.

 

Les temperatures màximes per a hui se situaran entre els 18 i 20 graus en punts com València, Orihuela, Dénia, Alacant o Requena o la Vall d’Uixó. En el cas d’altres punts de la província de Castelló, les màximes seran escassament més baixes, amb els 17 graus de Castelló de la Plana o Vinaròs.

 

Pel que fa a les mínimes, destaca l’1 °C de punts com Morella, o els 3 °C de Requena i 4 °C d’Ontinyent. La resta de mínimes seran més suaus.

 

Per a dissabte continua l’estabilitat a tot el territori, amb cels clars, pocs núvols, vent fluix i temperatures en lleuger ascens o sense canvis. En aquest cas, segons les previsions d’Aemet, sí que pot registrar-se alguna temperatura més alta, com els 24 °C de màxima d’Orihuela, o el 22 °C d’Elx i Ontinyent. Les mínimes més baixes tornaran a registrar-se a la zona de Morella (2 °C) i Requena (1 ºC).

 

Per a diumenge es manté la mateixa tendència estable, tot i que hi haurà més intervals de núvols. Les temperatures continuaran en lleuger ascens, i el vent, que bufarà de l’oest (ponent) anirà augmentant de fluix a moderat, sobretot en la zona nord de la província de Castelló.

 

L’estabilitat i la falta de ratxes de vent considerables deixen el nivell de preemergència per risc d’incendis forestals en la Comunitat per a hui i demà en color verd, és a dir, nivell baix o mitjà de risc.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.