Cels clars i temperatures suaus per al cap de setmana a la Comunitat Valenciana

 

El cap de setmana es presenta tranquil i estable al nostre territori pel que fa a l’oratge. Cels clars i temperatures suaus seran la tònica dominant dels pròxims dies.

 

Segons els pronòstics de l’Agència Estatal de meteorologia (Aemet), la situació per a hui es mantindrà amb cels clars o poc nuvolats. Les temperatures es mantindran iguals o patiran algun lleu descens. Pel que fa al vent, serà variable i d’intensitat fluixa, podent girar a vent del sud (migjorn) de fluix a moderat.

 

Les temperatures màximes per a hui se situaran entre els 18 i 20 graus en punts com València, Orihuela, Dénia, Alacant o Requena o la Vall d’Uixó. En el cas d’altres punts de la província de Castelló, les màximes seran escassament més baixes, amb els 17 graus de Castelló de la Plana o Vinaròs.

 

Pel que fa a les mínimes, destaca l’1 °C de punts com Morella, o els 3 °C de Requena i 4 °C d’Ontinyent. La resta de mínimes seran més suaus.

 

Per a dissabte continua l’estabilitat a tot el territori, amb cels clars, pocs núvols, vent fluix i temperatures en lleuger ascens o sense canvis. En aquest cas, segons les previsions d’Aemet, sí que pot registrar-se alguna temperatura més alta, com els 24 °C de màxima d’Orihuela, o el 22 °C d’Elx i Ontinyent. Les mínimes més baixes tornaran a registrar-se a la zona de Morella (2 °C) i Requena (1 ºC).

 

Per a diumenge es manté la mateixa tendència estable, tot i que hi haurà més intervals de núvols. Les temperatures continuaran en lleuger ascens, i el vent, que bufarà de l’oest (ponent) anirà augmentant de fluix a moderat, sobretot en la zona nord de la província de Castelló.

 

L’estabilitat i la falta de ratxes de vent considerables deixen el nivell de preemergència per risc d’incendis forestals en la Comunitat per a hui i demà en color verd, és a dir, nivell baix o mitjà de risc.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.