Cels clars i temperatures suaus per al cap de setmana a la Comunitat Valenciana

 

El cap de setmana es presenta tranquil i estable al nostre territori pel que fa a l’oratge. Cels clars i temperatures suaus seran la tònica dominant dels pròxims dies.

 

Segons els pronòstics de l’Agència Estatal de meteorologia (Aemet), la situació per a hui es mantindrà amb cels clars o poc nuvolats. Les temperatures es mantindran iguals o patiran algun lleu descens. Pel que fa al vent, serà variable i d’intensitat fluixa, podent girar a vent del sud (migjorn) de fluix a moderat.

 

Les temperatures màximes per a hui se situaran entre els 18 i 20 graus en punts com València, Orihuela, Dénia, Alacant o Requena o la Vall d’Uixó. En el cas d’altres punts de la província de Castelló, les màximes seran escassament més baixes, amb els 17 graus de Castelló de la Plana o Vinaròs.

 

Pel que fa a les mínimes, destaca l’1 °C de punts com Morella, o els 3 °C de Requena i 4 °C d’Ontinyent. La resta de mínimes seran més suaus.

 

Per a dissabte continua l’estabilitat a tot el territori, amb cels clars, pocs núvols, vent fluix i temperatures en lleuger ascens o sense canvis. En aquest cas, segons les previsions d’Aemet, sí que pot registrar-se alguna temperatura més alta, com els 24 °C de màxima d’Orihuela, o el 22 °C d’Elx i Ontinyent. Les mínimes més baixes tornaran a registrar-se a la zona de Morella (2 °C) i Requena (1 ºC).

 

Per a diumenge es manté la mateixa tendència estable, tot i que hi haurà més intervals de núvols. Les temperatures continuaran en lleuger ascens, i el vent, que bufarà de l’oest (ponent) anirà augmentant de fluix a moderat, sobretot en la zona nord de la província de Castelló.

 

L’estabilitat i la falta de ratxes de vent considerables deixen el nivell de preemergència per risc d’incendis forestals en la Comunitat per a hui i demà en color verd, és a dir, nivell baix o mitjà de risc.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.