Cels clars i temperatures suaus per al cap de setmana a la Comunitat Valenciana

 

El cap de setmana es presenta tranquil i estable al nostre territori pel que fa a l’oratge. Cels clars i temperatures suaus seran la tònica dominant dels pròxims dies.

 

Segons els pronòstics de l’Agència Estatal de meteorologia (Aemet), la situació per a hui es mantindrà amb cels clars o poc nuvolats. Les temperatures es mantindran iguals o patiran algun lleu descens. Pel que fa al vent, serà variable i d’intensitat fluixa, podent girar a vent del sud (migjorn) de fluix a moderat.

 

Les temperatures màximes per a hui se situaran entre els 18 i 20 graus en punts com València, Orihuela, Dénia, Alacant o Requena o la Vall d’Uixó. En el cas d’altres punts de la província de Castelló, les màximes seran escassament més baixes, amb els 17 graus de Castelló de la Plana o Vinaròs.

 

Pel que fa a les mínimes, destaca l’1 °C de punts com Morella, o els 3 °C de Requena i 4 °C d’Ontinyent. La resta de mínimes seran més suaus.

 

Per a dissabte continua l’estabilitat a tot el territori, amb cels clars, pocs núvols, vent fluix i temperatures en lleuger ascens o sense canvis. En aquest cas, segons les previsions d’Aemet, sí que pot registrar-se alguna temperatura més alta, com els 24 °C de màxima d’Orihuela, o el 22 °C d’Elx i Ontinyent. Les mínimes més baixes tornaran a registrar-se a la zona de Morella (2 °C) i Requena (1 ºC).

 

Per a diumenge es manté la mateixa tendència estable, tot i que hi haurà més intervals de núvols. Les temperatures continuaran en lleuger ascens, i el vent, que bufarà de l’oest (ponent) anirà augmentant de fluix a moderat, sobretot en la zona nord de la província de Castelló.

 

L’estabilitat i la falta de ratxes de vent considerables deixen el nivell de preemergència per risc d’incendis forestals en la Comunitat per a hui i demà en color verd, és a dir, nivell baix o mitjà de risc.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.