Dies de pocs canvis

Quan a juny li queden poques hores i estem a punt de donar-li la benvinguda al juliol estem davant d’uns dies de pocs canvis meteorològics. En estes ocasions cal filar molt prim per poder contar alguna novetat de l’oratge.

De moment hui comença el dia amb alguns núvols baixos a prop de la mar i poc més. No serà fins entrada la vesprada o a poqueta nit quan notem que es reforça el vent de llevant aportant més humitat des de la mar i fer augmentar la nuvolositat a la franja costanera.

Demà divendres els núvols seran abundants fins a migdia. No descarte que els núvols baixos que a primera hora cobrien bona part de la franja costanera puguen arribar a deixar alguna gota, però les previsions diuen que acabaran trencant-se i deixant pas al sol. L’ambient quedarà més humit i bascós però les temperatures mostraran una clara tendència a baixar (entre 3 i 5 graus, respecte els valors de hui).

Encetarem el cap de setmana amb abundants núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se, en deixar pas al sol i en permetre que pugen les temperatures. Un ascens tèrmic que tindrà continuïtat diumenge, i un inici de setmana que de moment es presenta amb pocs canvis.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.