Dies de pocs canvis

Quan a juny li queden poques hores i estem a punt de donar-li la benvinguda al juliol estem davant d’uns dies de pocs canvis meteorològics. En estes ocasions cal filar molt prim per poder contar alguna novetat de l’oratge.

De moment hui comença el dia amb alguns núvols baixos a prop de la mar i poc més. No serà fins entrada la vesprada o a poqueta nit quan notem que es reforça el vent de llevant aportant més humitat des de la mar i fer augmentar la nuvolositat a la franja costanera.

Demà divendres els núvols seran abundants fins a migdia. No descarte que els núvols baixos que a primera hora cobrien bona part de la franja costanera puguen arribar a deixar alguna gota, però les previsions diuen que acabaran trencant-se i deixant pas al sol. L’ambient quedarà més humit i bascós però les temperatures mostraran una clara tendència a baixar (entre 3 i 5 graus, respecte els valors de hui).

Encetarem el cap de setmana amb abundants núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se, en deixar pas al sol i en permetre que pugen les temperatures. Un ascens tèrmic que tindrà continuïtat diumenge, i un inici de setmana que de moment es presenta amb pocs canvis.

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.