Dies de pocs canvis

Quan a juny li queden poques hores i estem a punt de donar-li la benvinguda al juliol estem davant d’uns dies de pocs canvis meteorològics. En estes ocasions cal filar molt prim per poder contar alguna novetat de l’oratge.

De moment hui comença el dia amb alguns núvols baixos a prop de la mar i poc més. No serà fins entrada la vesprada o a poqueta nit quan notem que es reforça el vent de llevant aportant més humitat des de la mar i fer augmentar la nuvolositat a la franja costanera.

Demà divendres els núvols seran abundants fins a migdia. No descarte que els núvols baixos que a primera hora cobrien bona part de la franja costanera puguen arribar a deixar alguna gota, però les previsions diuen que acabaran trencant-se i deixant pas al sol. L’ambient quedarà més humit i bascós però les temperatures mostraran una clara tendència a baixar (entre 3 i 5 graus, respecte els valors de hui).

Encetarem el cap de setmana amb abundants núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se, en deixar pas al sol i en permetre que pugen les temperatures. Un ascens tèrmic que tindrà continuïtat diumenge, i un inici de setmana que de moment es presenta amb pocs canvis.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.