Dies de pocs canvis

Quan a juny li queden poques hores i estem a punt de donar-li la benvinguda al juliol estem davant d’uns dies de pocs canvis meteorològics. En estes ocasions cal filar molt prim per poder contar alguna novetat de l’oratge.

De moment hui comença el dia amb alguns núvols baixos a prop de la mar i poc més. No serà fins entrada la vesprada o a poqueta nit quan notem que es reforça el vent de llevant aportant més humitat des de la mar i fer augmentar la nuvolositat a la franja costanera.

Demà divendres els núvols seran abundants fins a migdia. No descarte que els núvols baixos que a primera hora cobrien bona part de la franja costanera puguen arribar a deixar alguna gota, però les previsions diuen que acabaran trencant-se i deixant pas al sol. L’ambient quedarà més humit i bascós però les temperatures mostraran una clara tendència a baixar (entre 3 i 5 graus, respecte els valors de hui).

Encetarem el cap de setmana amb abundants núvols baixos a la costa que no tardaran a desfer-se, en deixar pas al sol i en permetre que pugen les temperatures. Un ascens tèrmic que tindrà continuïtat diumenge, i un inici de setmana que de moment es presenta amb pocs canvis.

Últimes notícies

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.