Un forta tempesta cau sobre el Baix Segura i inunda carrers en Orihuela

Un forta tempesta cau sobre el Baix Segura i innunda carrers en Orihuela

Granís en els camps del municipi | Twitter

 

Una forta tempesta ha caigut este dilluns sobre el Baix Segura, i especialment, sobre Orihuela, a on alguns carrers han quedat inundats i s’ha produït l’arrossegament de fang i pedres, encara que sense incidències destacades, segons han informat a Europa Press fonts municipals.

 

Per la seua part, des del Consorci Provincial de Bombers han assenyalat que en Orihuela la precipitació ha sigut acompanyada de granís. Sobre este tema, AEMET ha indicat, per mitjà del seu compte de Twitter, que la línia de tempestes ja ha passat, després d’agranar la província d’Alacant.

 

 

Precisament, i encara que no s’han facilitat dades de pluja recollida este dilluns, AEMET sí ha destacat que este any Orihuela porta acumulats des de setembre més de 800 mm quan la seua mitjana anual en un any normal és de 276 l/m².

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.