Un forta tempesta cau sobre el Baix Segura i inunda carrers en Orihuela

Un forta tempesta cau sobre el Baix Segura i innunda carrers en Orihuela

Granís en els camps del municipi | Twitter

 

Una forta tempesta ha caigut este dilluns sobre el Baix Segura, i especialment, sobre Orihuela, a on alguns carrers han quedat inundats i s’ha produït l’arrossegament de fang i pedres, encara que sense incidències destacades, segons han informat a Europa Press fonts municipals.

 

Per la seua part, des del Consorci Provincial de Bombers han assenyalat que en Orihuela la precipitació ha sigut acompanyada de granís. Sobre este tema, AEMET ha indicat, per mitjà del seu compte de Twitter, que la línia de tempestes ja ha passat, després d’agranar la província d’Alacant.

 

 

Precisament, i encara que no s’han facilitat dades de pluja recollida este dilluns, AEMET sí ha destacat que este any Orihuela porta acumulats des de setembre més de 800 mm quan la seua mitjana anual en un any normal és de 276 l/m².

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.