FOTOS I VÍDEOS: La neu arriba a l’interior nord del territori valencià

NEU

Primera nevada en Ares del Maestrat, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló) | Twitter

El temporal de neu que afecta a la Penínusla Ibèrica també ha arribat al territori valencià, en les seues comarques amb major altitud, com els Ports (Castelló) o els Serrans (València), a on s’han registrat les primeres nevades de la temporada.

 

Esta circumstància ha obligat al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana a activar la situació 0 d’emergència en la comarca dels Ports per neu, que també té activat un avís groc per nevades de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). L’agència preveia que es pogueren acumular uns dos centímetres de neu durant esta passada matinada per damunt dels 900 metres.

 

Pel que fa al vent, també s’ha deixat sentir en la zona. Segons Aemet, l’observatori de Fredes ha registrat una ratxa de 73 quilòmetres per hora i, en Vilafranca, una altra de 66. Ací tens algunes imàtgens destacades del temporal en el nostre territori:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.