FOTOS I VÍDEOS: La neu arriba a l’interior nord del territori valencià

NEU

Primera nevada en Ares del Maestrat, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló) | Twitter

El temporal de neu que afecta a la Penínusla Ibèrica també ha arribat al territori valencià, en les seues comarques amb major altitud, com els Ports (Castelló) o els Serrans (València), a on s’han registrat les primeres nevades de la temporada.

 

Esta circumstància ha obligat al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana a activar la situació 0 d’emergència en la comarca dels Ports per neu, que també té activat un avís groc per nevades de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). L’agència preveia que es pogueren acumular uns dos centímetres de neu durant esta passada matinada per damunt dels 900 metres.

 

Pel que fa al vent, també s’ha deixat sentir en la zona. Segons Aemet, l’observatori de Fredes ha registrat una ratxa de 73 quilòmetres per hora i, en Vilafranca, una altra de 66. Ací tens algunes imàtgens destacades del temporal en el nostre territori:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.