FOTOS I VÍDEOS: La neu arriba a l’interior nord del territori valencià

NEU

Primera nevada en Ares del Maestrat, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló) | Twitter

El temporal de neu que afecta a la Penínusla Ibèrica també ha arribat al territori valencià, en les seues comarques amb major altitud, com els Ports (Castelló) o els Serrans (València), a on s’han registrat les primeres nevades de la temporada.

 

Esta circumstància ha obligat al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana a activar la situació 0 d’emergència en la comarca dels Ports per neu, que també té activat un avís groc per nevades de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). L’agència preveia que es pogueren acumular uns dos centímetres de neu durant esta passada matinada per damunt dels 900 metres.

 

Pel que fa al vent, també s’ha deixat sentir en la zona. Segons Aemet, l’observatori de Fredes ha registrat una ratxa de 73 quilòmetres per hora i, en Vilafranca, una altra de 66. Ací tens algunes imàtgens destacades del temporal en el nostre territori:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.

La jutgessa de la DANA cita a un treballador de la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ordena citar com a testimonis a un treballador vinculat a la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia, a petició de l'acusació popular.

Xoc en Les Corts pel decret per a atraure obres de Sorolla i la seu europea de la Hispanic Society

PSPV i Compromís acusen el Consell de fer negoci amb el decret que permet arrendar col·leccions artístiques com les de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta cultural. El ple debat a més la reforma de la Renda Valenciana d'Inclusió, que també enfronta als grups.

Milers de docents es mobilitzen a València per una educació pública, de qualitat i en valencià

Milers de docents, recolzats per l'alumnat, es manifesten a València per a reclamar millores salarials i laborals, reducció de ràtios i més ensenyança en valencià, advertint d'una possible vaga indefinida si no hi ha acord.

El PSPV acusa a Barcala d’ocultar documents sobre les vivendes socials d’Alacant

El PSPV denuncia que l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, oculta informes clau sobre l'escàndol de les vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres el govern local defén que només s'entregaran els informes finals dels expedients.

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.