16 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

FOTOS I VÍDEOS: La neu arriba a l’interior nord del territori valencià

NEU

Primera nevada en Ares del Maestrat, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló) | Twitter

El temporal de neu que afecta a la Penínusla Ibèrica també ha arribat al territori valencià, en les seues comarques amb major altitud, com els Ports (Castelló) o els Serrans (València), a on s’han registrat les primeres nevades de la temporada.

 

Esta circumstància ha obligat al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana a activar la situació 0 d’emergència en la comarca dels Ports per neu, que també té activat un avís groc per nevades de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). L’agència preveia que es pogueren acumular uns dos centímetres de neu durant esta passada matinada per damunt dels 900 metres.

 

Pel que fa al vent, també s’ha deixat sentir en la zona. Segons Aemet, l’observatori de Fredes ha registrat una ratxa de 73 quilòmetres per hora i, en Vilafranca, una altra de 66. Ací tens algunes imàtgens destacades del temporal en el nostre territori:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.