11.2 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

FOTOS I VÍDEOS: La neu arriba a l’interior nord del territori valencià

NEU

Primera nevada en Ares del Maestrat, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló) | Twitter

El temporal de neu que afecta a la Penínusla Ibèrica també ha arribat al territori valencià, en les seues comarques amb major altitud, com els Ports (Castelló) o els Serrans (València), a on s’han registrat les primeres nevades de la temporada.

 

Esta circumstància ha obligat al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana a activar la situació 0 d’emergència en la comarca dels Ports per neu, que també té activat un avís groc per nevades de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). L’agència preveia que es pogueren acumular uns dos centímetres de neu durant esta passada matinada per damunt dels 900 metres.

 

Pel que fa al vent, també s’ha deixat sentir en la zona. Segons Aemet, l’observatori de Fredes ha registrat una ratxa de 73 quilòmetres per hora i, en Vilafranca, una altra de 66. Ací tens algunes imàtgens destacades del temporal en el nostre territori:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.