Un front fred portarà pluja i les primeres nevades a la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
Després d’uns dies de temperatures suaus i inclús primaverals, torna el fred al territori valencià, esta vegada acompanyat de pluges i neu. L’arribada d’un front fred a la Península a partir de dijous deixarà un descens generalitzat de les temperatures i pluges a quasi tota la Comunitat. A més deixarà nevades en cotes baixes pròximes […]

Després d’uns dies de temperatures suaus i inclús primaverals, torna el fred al territori valencià, esta vegada acompanyat de pluges i neu. L’arribada d’un front fred a la Península a partir de dijous deixarà un descens generalitzat de les temperatures i pluges a quasi tota la Comunitat. A més deixarà nevades en cotes baixes pròximes als 1.000 -1.200 metres en les zones de muntanya. Els ruixats seran intensos i recorreran la Península d’oest a est, si bé remetran al final del dia. Este front propiciarà un important canvi de les condicions meteorològiques i donarà fi a aquestos dies de temps més estable i suau, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia.

S’esperen en València pluges que probablement comencen durant la matinada i es perllongaran tot el dijous, amb més probabilitat durant el matí i fins a migdia. A la vesprada el que s’espera en canvi és ratxes de vent. Al nord per altra banda, alta probabilitat també que les pluges descarreguen durant la matinada i fins a migdia del dijous, i minvaran les probabilitats de pluja a mesura que avance la vesprada. Divendres s’esperen pluges suaus sols durant la matinada. Al sud, en la província d’Alacant la situació molt semblant, amb pluges durant la jornada de dijous i fins al migdia, i de cara a la vesprada, més suaus.

El vent serà també protagonista en part a tot el país, però a la Comunitat es farà notar especialment en el litoral nord i el sud d’Alacant. L’Aemet ha informat que la previsió per a dijous serà d’alerta groga a partir de les 18 hores de dijous per possibles fenòmens costaners. La inestabilitat del temps formarà una borrasca menuda però profunda al voltant de les illes Balears. Des de l’Aemet assenyalen que aquesta situació acabarà divendres a la vesprada, quan la borrasca s’allunye cap al Mediterrani central. En eixe moment s’espera tornar a una situació d’estabilitat però probablement amb unes temperatures generalitzades més baixes.

 

Per a hui en canvi, temperatures més suaus, i sense rastre de la pluja encara. A Castelló, tenim cel poc nuvolós o ras augmentant a intervals de núvols alts a la vesprada. Les temperatures mínimes aniran en ascens i les màximes sense canvis. S’espera per a hui 18ºC de màxima a la Vall d’Uixó i 7ºC de mínima; 18ºC de màxima a Vinaròs i 8ºC de mínima, o 17ºC a Castelló de la Plana i 7ºC de mínima. A València cels sense núvols, que podran anar augmentant a la vesprada. Temperatures en ascens i màximes sense canvis, encara que es mantenen unes mínimes baixes. Hi haurà 14ºC de màxima i 1ºC de mínima a Requena; 19ºC de màxima i 7ºC de mínima a Ontinyent, 20ºC de màxima a Gandia i 10ºC de mínima i 20ºC de màxima a València i 7ºC de mínima. A Alacant situació molt similar amb cels rasos al matí i núvols a la vesprada. Les mínimes en ascens i el vent de component oest fluix a l’interior. S’esperen per a hui 20ºC de màxima i 9ºC de mínima a Alacant; 20ºC de màxima i 9ºC de mínima a Dénia i 18ºC de màxima i 7ºC de mínima a Alcoi.

Últimes notícies

Investiguen un conductor que circulava a 174 km/h en un tram limitat a 80

La Guàrdia Civil investiga un home de 57 anys per circular a 174 km/h en la CV-309, limitada a 80, i per conducció temerària.

Un videojoc gratuït enfronta propietaris i inquilins a la Puerta del Sol

El videojoc gratuït del col·lectiu alacantí Famoso enfronta inquilins i grans tenidors per a conscienciar sobre el problema de l’habitatge i arribar al públic jove.

El litoral de Valencia està en avís groc per pluges este dissabte

L’avís estarà actiu fins a les 18 hores i preveu una precipitació acumulada de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ruixats i temperatures més baixes per a acomiadar octubre a València

L’últim dia d’octubre deixarà ruixats, amb baixa probabilitat que siguen forts al litoral sud de València, i un lleuger descens de les temperatures.

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.