La inestabilitat persisteix a l’atmosfera

Fred

 

Hui podrem veure un poc més el sol però l’oratge no acaba d’estabilitzar-se del tot. Caldrà aprofitar el solet de hui i el lleuger ascens de les temperatures corresponent perquè en breu tornen els núvols i les pluges a la Comunitat i el mercuri dels termòmetres baixaran el poc que pugen hui.

 

Oratge hui divendres 19 de novembre

 

Temperatures hui divendres 19 de novembre

Durant la nit i matinada el cel es carregarà de nou. Els núvols entraran pel sud i avançaran cap al centre i cap al nord deixant un dia gris i més fresc que el de hui. Les precipitacions no seran ni intenses ni quantioses però podran acabar afectant tota la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 20 de novembre

 

Temperatures demà dissabte 20 de novembre

 

Diumenge de matí quedaran restes de núvols al sud i a la costa. A migdia lluirà un poc més el sol però ens haurem de donar aire si volem fer a l’aire lliure la paella de diumenge perquè les previsions donen ruixats de vesprada.

Dilluns començarem la setmana amb oratge estable però no tardarem a comprovar com el cel va ennuvolant-se, com comencen a baixar les temperatures a la carrera i els registren precipitacions que a les muntanyes del nord serien en forma de neu per damunt dels 1.300 metres. Caldrà seguir de ben a prop l’arribada d’eixa pertorbació perquè en creuar la Comunitat Valenciana podrà deixar pluges generals i fins i tot hi pot haver un moment la matinada de dilluns a dimarts que els vents giren a gregal i siguen més favorables per donar pluges de més entitat al centre i al sud del territori, amb una cota de neu que podria arribar a baixar fins als 1.000 metres.

Dimarts serà un dia fred, d’hivern. El vent bufarà de mestral acompanyant una massa d’aire ben freda que es deixarà sentir per tot arreu però sobretot al nord. A primera hora tindrem més núvols al nord que deixaran ruixat i neu al voltant dels 800-900 metres però amb el pas de les hores acabarà imposant-se el sol.

 

Oratge a partir del diumenge 21 de novembre

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.