La inestabilitat persisteix a l’atmosfera

Fred

 

Hui podrem veure un poc més el sol però l’oratge no acaba d’estabilitzar-se del tot. Caldrà aprofitar el solet de hui i el lleuger ascens de les temperatures corresponent perquè en breu tornen els núvols i les pluges a la Comunitat i el mercuri dels termòmetres baixaran el poc que pugen hui.

 

Oratge hui divendres 19 de novembre

 

Temperatures hui divendres 19 de novembre

Durant la nit i matinada el cel es carregarà de nou. Els núvols entraran pel sud i avançaran cap al centre i cap al nord deixant un dia gris i més fresc que el de hui. Les precipitacions no seran ni intenses ni quantioses però podran acabar afectant tota la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 20 de novembre

 

Temperatures demà dissabte 20 de novembre

 

Diumenge de matí quedaran restes de núvols al sud i a la costa. A migdia lluirà un poc més el sol però ens haurem de donar aire si volem fer a l’aire lliure la paella de diumenge perquè les previsions donen ruixats de vesprada.

Dilluns començarem la setmana amb oratge estable però no tardarem a comprovar com el cel va ennuvolant-se, com comencen a baixar les temperatures a la carrera i els registren precipitacions que a les muntanyes del nord serien en forma de neu per damunt dels 1.300 metres. Caldrà seguir de ben a prop l’arribada d’eixa pertorbació perquè en creuar la Comunitat Valenciana podrà deixar pluges generals i fins i tot hi pot haver un moment la matinada de dilluns a dimarts que els vents giren a gregal i siguen més favorables per donar pluges de més entitat al centre i al sud del territori, amb una cota de neu que podria arribar a baixar fins als 1.000 metres.

Dimarts serà un dia fred, d’hivern. El vent bufarà de mestral acompanyant una massa d’aire ben freda que es deixarà sentir per tot arreu però sobretot al nord. A primera hora tindrem més núvols al nord que deixaran ruixat i neu al voltant dels 800-900 metres però amb el pas de les hores acabarà imposant-se el sol.

 

Oratge a partir del diumenge 21 de novembre

Últimes notícies

Rescatats amb helicòpter quatre senderistes deshidratats al barranc de l’Encantà

Quatre senderistes han sigut evacuats amb l’helicòpter del Consorci Provincial de Bombers al barranc de l’Encantà, entre Planes i l’embassament de Beniarrés, després de patir esgotament i deshidratació en una zona de difícil accés i amb altes temperatures.

Quatre detinguts per una onada de robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i Cuenca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens, tots de nacionalitat romanesa, acusats d’onze robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i de Cuenca mitjançant el mètode del butró. En els registres a València s’han recuperat un arma de foc, joies, diners en efectiu i ferramentes robades.

Detingut a Oriola un membre d’una banda que atracava joieries a França

La Policia Nacional, els Mossos i la Gendarmerie han desmantellat una organització transfronterera que assaltava joieries a França, amb operatius a Barcelona, Tarragona, Oriola i Suècia.

L’equip de la UPV arrasa a la Formula Student Austria i manté el lideratge mundial

L’FSUPV Team de la Universitat Politècnica de València ha guanyat la Formula Student Austria 2026, revalida el títol i consolida el seu lideratge mundial en la categoria de combustió.

A presó un jove per una onada de robatoris a la AP-7 en Castelló

Un home de 27 anys ha ingressat a presó acusat d’una quinzena de robatoris en vehicles a àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, després d’embestir un cotxe de la Guàrdia Civil en la seua fugida. La investigació ha permés recuperar més de 3.400 euros, joies i documentació falsificada.

Desmantellat a Sant Vicent del Raspeig un entramat de vehicles robats amb un detingut

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 39 anys a Sant Vicent del Raspeig acusat de gestionar un entramat de vehicles robats, després de recuperar un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets al port d’Águilas.

Extingit un incendi de vegetació a 300 metres del nucli urbà de Teulada

Els bombers han donat per extingit l’incendi de vegetació declarat diumenge a la vesprada a uns 300 metres del nucli urbà de Teulada, que ha quedat controlat en menys de dos hores i sense que s’hagen registrat danys a vivendes.

Com vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar total del 12 d’agost creuarà la península d’oest a est fins a Balears i es veurà des de la Comunitat Valenciana amb el Sol molt baix a l’horitzó. Cal triar bé el lloc, planificar els desplaçaments i usar ulleres homologades per a observar-lo amb seguretat.
FILMOTECA D'ESTIU