La inestabilitat persisteix a l’atmosfera

Fred

 

Hui podrem veure un poc més el sol però l’oratge no acaba d’estabilitzar-se del tot. Caldrà aprofitar el solet de hui i el lleuger ascens de les temperatures corresponent perquè en breu tornen els núvols i les pluges a la Comunitat i el mercuri dels termòmetres baixaran el poc que pugen hui.

 

Oratge hui divendres 19 de novembre

 

Temperatures hui divendres 19 de novembre

Durant la nit i matinada el cel es carregarà de nou. Els núvols entraran pel sud i avançaran cap al centre i cap al nord deixant un dia gris i més fresc que el de hui. Les precipitacions no seran ni intenses ni quantioses però podran acabar afectant tota la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 20 de novembre

 

Temperatures demà dissabte 20 de novembre

 

Diumenge de matí quedaran restes de núvols al sud i a la costa. A migdia lluirà un poc més el sol però ens haurem de donar aire si volem fer a l’aire lliure la paella de diumenge perquè les previsions donen ruixats de vesprada.

Dilluns començarem la setmana amb oratge estable però no tardarem a comprovar com el cel va ennuvolant-se, com comencen a baixar les temperatures a la carrera i els registren precipitacions que a les muntanyes del nord serien en forma de neu per damunt dels 1.300 metres. Caldrà seguir de ben a prop l’arribada d’eixa pertorbació perquè en creuar la Comunitat Valenciana podrà deixar pluges generals i fins i tot hi pot haver un moment la matinada de dilluns a dimarts que els vents giren a gregal i siguen més favorables per donar pluges de més entitat al centre i al sud del territori, amb una cota de neu que podria arribar a baixar fins als 1.000 metres.

Dimarts serà un dia fred, d’hivern. El vent bufarà de mestral acompanyant una massa d’aire ben freda que es deixarà sentir per tot arreu però sobretot al nord. A primera hora tindrem més núvols al nord que deixaran ruixat i neu al voltant dels 800-900 metres però amb el pas de les hores acabarà imposant-se el sol.

 

Oratge a partir del diumenge 21 de novembre

Últimes notícies

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.