La inestabilitat persisteix a l’atmosfera

Fred

 

Hui podrem veure un poc més el sol però l’oratge no acaba d’estabilitzar-se del tot. Caldrà aprofitar el solet de hui i el lleuger ascens de les temperatures corresponent perquè en breu tornen els núvols i les pluges a la Comunitat i el mercuri dels termòmetres baixaran el poc que pugen hui.

 

Oratge hui divendres 19 de novembre

 

Temperatures hui divendres 19 de novembre

Durant la nit i matinada el cel es carregarà de nou. Els núvols entraran pel sud i avançaran cap al centre i cap al nord deixant un dia gris i més fresc que el de hui. Les precipitacions no seran ni intenses ni quantioses però podran acabar afectant tota la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 20 de novembre

 

Temperatures demà dissabte 20 de novembre

 

Diumenge de matí quedaran restes de núvols al sud i a la costa. A migdia lluirà un poc més el sol però ens haurem de donar aire si volem fer a l’aire lliure la paella de diumenge perquè les previsions donen ruixats de vesprada.

Dilluns començarem la setmana amb oratge estable però no tardarem a comprovar com el cel va ennuvolant-se, com comencen a baixar les temperatures a la carrera i els registren precipitacions que a les muntanyes del nord serien en forma de neu per damunt dels 1.300 metres. Caldrà seguir de ben a prop l’arribada d’eixa pertorbació perquè en creuar la Comunitat Valenciana podrà deixar pluges generals i fins i tot hi pot haver un moment la matinada de dilluns a dimarts que els vents giren a gregal i siguen més favorables per donar pluges de més entitat al centre i al sud del territori, amb una cota de neu que podria arribar a baixar fins als 1.000 metres.

Dimarts serà un dia fred, d’hivern. El vent bufarà de mestral acompanyant una massa d’aire ben freda que es deixarà sentir per tot arreu però sobretot al nord. A primera hora tindrem més núvols al nord que deixaran ruixat i neu al voltant dels 800-900 metres però amb el pas de les hores acabarà imposant-se el sol.

 

Oratge a partir del diumenge 21 de novembre

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.