La inestabilitat persisteix a l’atmosfera

Fred

 

Hui podrem veure un poc més el sol però l’oratge no acaba d’estabilitzar-se del tot. Caldrà aprofitar el solet de hui i el lleuger ascens de les temperatures corresponent perquè en breu tornen els núvols i les pluges a la Comunitat i el mercuri dels termòmetres baixaran el poc que pugen hui.

 

Oratge hui divendres 19 de novembre

 

Temperatures hui divendres 19 de novembre

Durant la nit i matinada el cel es carregarà de nou. Els núvols entraran pel sud i avançaran cap al centre i cap al nord deixant un dia gris i més fresc que el de hui. Les precipitacions no seran ni intenses ni quantioses però podran acabar afectant tota la Comunitat Valenciana.

 

Oratge demà dissabte 20 de novembre

 

Temperatures demà dissabte 20 de novembre

 

Diumenge de matí quedaran restes de núvols al sud i a la costa. A migdia lluirà un poc més el sol però ens haurem de donar aire si volem fer a l’aire lliure la paella de diumenge perquè les previsions donen ruixats de vesprada.

Dilluns començarem la setmana amb oratge estable però no tardarem a comprovar com el cel va ennuvolant-se, com comencen a baixar les temperatures a la carrera i els registren precipitacions que a les muntanyes del nord serien en forma de neu per damunt dels 1.300 metres. Caldrà seguir de ben a prop l’arribada d’eixa pertorbació perquè en creuar la Comunitat Valenciana podrà deixar pluges generals i fins i tot hi pot haver un moment la matinada de dilluns a dimarts que els vents giren a gregal i siguen més favorables per donar pluges de més entitat al centre i al sud del territori, amb una cota de neu que podria arribar a baixar fins als 1.000 metres.

Dimarts serà un dia fred, d’hivern. El vent bufarà de mestral acompanyant una massa d’aire ben freda que es deixarà sentir per tot arreu però sobretot al nord. A primera hora tindrem més núvols al nord que deixaran ruixat i neu al voltant dels 800-900 metres però amb el pas de les hores acabarà imposant-se el sol.

 

Oratge a partir del diumenge 21 de novembre

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.