L’ona de calor arriba a la Comunitat i posa en avís a l’interior de València

L'ona de calor arriba este dijous a la Comunitat Valenciana i posa en avís groc a l'interior de la província de València, on es poden aconseguir els 36 graus de màximes mentre que les mínimes en alguns punts no baixaran dels 24 graus, segons la predicció de la Aemet. Així, les temperatures màximes es mantindran significativament altes en àrees de l'interior de València mentre que en la resta de la Comunitat es mantindran sense grans canvis.

  

  

D'esta manera, a Alacant el termòmetre oscil·larà entre els 32 i els 24 graus, a Castelló de la Plana entre els 34 i els 22 graus i a València entre els 33 i els 22 graus. Esta jornada el cel estarà poc nuvolós o clar i el vent bufarà variable fluix predominant la component est durant les hores diürnes.

Últimes notícies

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.