12.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Massa prompte per a fer tanta calor

Anem de cara al primer cap de setmana de juny i tot indica que l’oratge serà tan estable com el que hem tingut durant tota la setmana però un poc més calorós.

Esta nit ha sigut lleugerament més càlida. Al nord i per l’interior encara es dorm perfectament per la nit i fins i tot cal una tapeta encara que siga lleugera per no passar fred però a la costa cada dia que passa són més els observatoris que no baixen dels 20 graus.

Demà dissabte l’oratge ens oferirà un dia de sol, platja i piscina pràcticament des de mig matí quan les temperatures marcaran valors estivals, fins i tot més alts que els que hem hagut de suportar durant tota la setmana. A les zones més interiors de València i d’Alacant el mercuri acabarà superant els 35 graus.

Diumenge assistirem a una lluita entre el ponent que es deixarà sentir per l’interior i a les comarques més centrals i el vent de xaloc i llevant que entrarà des de la mar suavitzant l’ambient. Que dure més o menys el ponent i que entre més o menys la brisa serà determinant perquè les temperatures pugen més o menys.

Dilluns començarem la setmana amb bona costa de sol i de calor i tot indica que dimarts afluixarà un poc la calor.

Últimes notícies

El PSPV presenta 104 esmenes a l’avantprojecte de pressupostos de la Diputació d’Alacant

El PSPV ha presentat 104 esmenes per a corregir un pressupost que considera continuista i sense ambició social, econòmica i territorial. L'oposició planteja mesures per a reactivar l'economia, fer costat als ajuntaments i combatre la despoblació.

El 112 gestiona 50 incidents per la borrasca Emilia i manté el seguiment en la Comunitat

El 112 ha gestionat al voltant de 50 incidents per les pluges i tempestes associades a la borrasca Emilia. Les alertes s'han rebaixat a groc en tota la Comunitat i el seguiment continua.

La Comunitat Valenciana es manté com la més endeutada amb el 40,5% del PIB

La Comunitat Valenciana es va mantindre com l'autonomia més endeutada: 40,5% del PIB. En termes absoluts suma 62.424 milions, només per darrere de Catalunya.

Pluges en la Comunitat Valenciana deixen un incendi per llamp i una teulada esfondrada a Vinaròs

La borrasca ha desencadenat quatre actuacions del Consorci de Castelló, amb tres avisos a Vinaròs per acovardisques, un incendi i una solsida. Alacant no ha registrat incidents.

Avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 litres en una hora

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís groc en la Comunitat Valenciana per ruixats i tempestes, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en 12. El risc es repartix per províncies amb franges horàries diferenciades.

UPV i UV reprenen les classes presencials després de passar l’alerta a nivell groc

Les universitats de València reprenen hui l'activitat lectiva presencial en normalitzar-se les alertes meteorològiques. La UV torna a les 15.00 i la UPV a les 14.00 a València i Gandia.

Revolta nega desviament de diners després de la dana i acusa a Vox de voler controlar-la

L'organització juvenil rebutja irregularitats en els fons per a l'emergència de València i atribuïx les denúncies a una maniobra política de part de Vox. Anuncia que publicarà una auditoria externa per a acreditar la seua gestió.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 30 l/m²

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions intenses i tempestes. El litoral de Castelló concentrarà els majors acumulats, amb 30 l/m² en una hora i 80 en 12.