Massa prompte per a fer tanta calor

Anem de cara al primer cap de setmana de juny i tot indica que l’oratge serà tan estable com el que hem tingut durant tota la setmana però un poc més calorós.

Esta nit ha sigut lleugerament més càlida. Al nord i per l’interior encara es dorm perfectament per la nit i fins i tot cal una tapeta encara que siga lleugera per no passar fred però a la costa cada dia que passa són més els observatoris que no baixen dels 20 graus.

Demà dissabte l’oratge ens oferirà un dia de sol, platja i piscina pràcticament des de mig matí quan les temperatures marcaran valors estivals, fins i tot més alts que els que hem hagut de suportar durant tota la setmana. A les zones més interiors de València i d’Alacant el mercuri acabarà superant els 35 graus.

Diumenge assistirem a una lluita entre el ponent que es deixarà sentir per l’interior i a les comarques més centrals i el vent de xaloc i llevant que entrarà des de la mar suavitzant l’ambient. Que dure més o menys el ponent i que entre més o menys la brisa serà determinant perquè les temperatures pugen més o menys.

Dilluns començarem la setmana amb bona costa de sol i de calor i tot indica que dimarts afluixarà un poc la calor.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.