Massa prompte per a fer tanta calor

Anem de cara al primer cap de setmana de juny i tot indica que l’oratge serà tan estable com el que hem tingut durant tota la setmana però un poc més calorós.

Esta nit ha sigut lleugerament més càlida. Al nord i per l’interior encara es dorm perfectament per la nit i fins i tot cal una tapeta encara que siga lleugera per no passar fred però a la costa cada dia que passa són més els observatoris que no baixen dels 20 graus.

Demà dissabte l’oratge ens oferirà un dia de sol, platja i piscina pràcticament des de mig matí quan les temperatures marcaran valors estivals, fins i tot més alts que els que hem hagut de suportar durant tota la setmana. A les zones més interiors de València i d’Alacant el mercuri acabarà superant els 35 graus.

Diumenge assistirem a una lluita entre el ponent que es deixarà sentir per l’interior i a les comarques més centrals i el vent de xaloc i llevant que entrarà des de la mar suavitzant l’ambient. Que dure més o menys el ponent i que entre més o menys la brisa serà determinant perquè les temperatures pugen més o menys.

Dilluns començarem la setmana amb bona costa de sol i de calor i tot indica que dimarts afluixarà un poc la calor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.