Les mínimes baixen fins a 7 °C en una matinada amb ratxes de vent de 107 km/h

Vent

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Les temperatures mínimes han patit un descens generalitzat en la jornada de hui, de fins a set graus en municipis com Xàbia, Xàtiva i el Pinós, en una matinada que ha registrat ratxes de vent de fins a 107 quilòmetres per hora a Fredes.

 

L’interior i litoral nord de Castelló estaran aquest dijous i divendres en alerta groga per vents del nord-oest que podrien aconseguir ratxes de fins a 90 quilòmetres per hora.

 

Segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), s’han mesurat vents de fins a 78 quilòmetres per hora a Vilafranca; 74 km/h en l’aeroport de Castelló; 63 km/h a Morella; i 48 quilòmetres per hora a Vinaròs.

 

 

Respecte a les temperatures mínimes, en la meitat nord de la Comunitat Valenciana el descens ha sigut entre lleu i moderat, i en la resta la baixada de les temperatures ha sigut notable.

 

A la província de Castelló s’ha registrat 1 grau a Castellfort; 7 a Segorbe; i 8 a Vinaròs i en la capital castellonenca.

 

A la província de València, les mínimes han estat de 4 graus a Utiel i Xàtiva; 5 a Manises; 6 a Oliva i Polinyà del Xúquer; i 9 en la capital valenciana.

 

A les comarques del sud, els termòmetres han arribat als 0 graus al Pinós; 4 a Xàbia; 7 en la capital alacantina; i 8 en la pedania il·licitana de l’Altet.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.