Les mínimes baixen fins a 7 °C en una matinada amb ratxes de vent de 107 km/h

Vent

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Les temperatures mínimes han patit un descens generalitzat en la jornada de hui, de fins a set graus en municipis com Xàbia, Xàtiva i el Pinós, en una matinada que ha registrat ratxes de vent de fins a 107 quilòmetres per hora a Fredes.

 

L’interior i litoral nord de Castelló estaran aquest dijous i divendres en alerta groga per vents del nord-oest que podrien aconseguir ratxes de fins a 90 quilòmetres per hora.

 

Segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), s’han mesurat vents de fins a 78 quilòmetres per hora a Vilafranca; 74 km/h en l’aeroport de Castelló; 63 km/h a Morella; i 48 quilòmetres per hora a Vinaròs.

 

 

Respecte a les temperatures mínimes, en la meitat nord de la Comunitat Valenciana el descens ha sigut entre lleu i moderat, i en la resta la baixada de les temperatures ha sigut notable.

 

A la província de Castelló s’ha registrat 1 grau a Castellfort; 7 a Segorbe; i 8 a Vinaròs i en la capital castellonenca.

 

A la província de València, les mínimes han estat de 4 graus a Utiel i Xàtiva; 5 a Manises; 6 a Oliva i Polinyà del Xúquer; i 9 en la capital valenciana.

 

A les comarques del sud, els termòmetres han arribat als 0 graus al Pinós; 4 a Xàbia; 7 en la capital alacantina; i 8 en la pedania il·licitana de l’Altet.

Últimes notícies

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.