Les mínimes baixen fins a 7 °C en una matinada amb ratxes de vent de 107 km/h

Vent

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Les temperatures mínimes han patit un descens generalitzat en la jornada de hui, de fins a set graus en municipis com Xàbia, Xàtiva i el Pinós, en una matinada que ha registrat ratxes de vent de fins a 107 quilòmetres per hora a Fredes.

 

L’interior i litoral nord de Castelló estaran aquest dijous i divendres en alerta groga per vents del nord-oest que podrien aconseguir ratxes de fins a 90 quilòmetres per hora.

 

Segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), s’han mesurat vents de fins a 78 quilòmetres per hora a Vilafranca; 74 km/h en l’aeroport de Castelló; 63 km/h a Morella; i 48 quilòmetres per hora a Vinaròs.

 

 

Respecte a les temperatures mínimes, en la meitat nord de la Comunitat Valenciana el descens ha sigut entre lleu i moderat, i en la resta la baixada de les temperatures ha sigut notable.

 

A la província de Castelló s’ha registrat 1 grau a Castellfort; 7 a Segorbe; i 8 a Vinaròs i en la capital castellonenca.

 

A la província de València, les mínimes han estat de 4 graus a Utiel i Xàtiva; 5 a Manises; 6 a Oliva i Polinyà del Xúquer; i 9 en la capital valenciana.

 

A les comarques del sud, els termòmetres han arribat als 0 graus al Pinós; 4 a Xàbia; 7 en la capital alacantina; i 8 en la pedania il·licitana de l’Altet.

Últimes notícies

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.