Les mínimes baixen fins a 7 °C en una matinada amb ratxes de vent de 107 km/h

Vent

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Les temperatures mínimes han patit un descens generalitzat en la jornada de hui, de fins a set graus en municipis com Xàbia, Xàtiva i el Pinós, en una matinada que ha registrat ratxes de vent de fins a 107 quilòmetres per hora a Fredes.

 

L’interior i litoral nord de Castelló estaran aquest dijous i divendres en alerta groga per vents del nord-oest que podrien aconseguir ratxes de fins a 90 quilòmetres per hora.

 

Segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), s’han mesurat vents de fins a 78 quilòmetres per hora a Vilafranca; 74 km/h en l’aeroport de Castelló; 63 km/h a Morella; i 48 quilòmetres per hora a Vinaròs.

 

 

Respecte a les temperatures mínimes, en la meitat nord de la Comunitat Valenciana el descens ha sigut entre lleu i moderat, i en la resta la baixada de les temperatures ha sigut notable.

 

A la província de Castelló s’ha registrat 1 grau a Castellfort; 7 a Segorbe; i 8 a Vinaròs i en la capital castellonenca.

 

A la província de València, les mínimes han estat de 4 graus a Utiel i Xàtiva; 5 a Manises; 6 a Oliva i Polinyà del Xúquer; i 9 en la capital valenciana.

 

A les comarques del sud, els termòmetres han arribat als 0 graus al Pinós; 4 a Xàbia; 7 en la capital alacantina; i 8 en la pedania il·licitana de l’Altet.

Últimes notícies

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.