La neu obliga a utilitzar les cadenes en sis carreteres valencianes

 

La neu obliga a circular amb precaució amb cadenes en sis carreteres de Castelló i València: la CV-195 per Caudiel-Montanejos; la CV-215 per Alcudia de Veo-Algimia d’Almonacid; la CV-241 per Canals-Sacañet; la CV-245 per les Alcubles-Cova Santa; la CV-390 per Tuejar-Utiel i la N-232 en els quilòmetres del 64 al 71 i del 77 al 83, segons ha informat el centre de Coordinació d’Emergències.

Així mateix, operaris de la Diputació de València segueixen treballant en la CV-391, CV-392, CV-455, CV-459 i CV-395 per a retirar la neu de les vores, eixamplar l’ample practicable i estendre sal en les zones que ho precisen. 

  

 

 

Últimes notícies

El sector del calcer perd més d’un terç d’empreses i AEC reclama un pla industrial urgent

La patronal AEC alerta que el sector del calcer ha perdut un 35 % d’empreses des de 2020 i milers de llocs de treball, i reclama a les administracions un pla d’acció industrial urgent per a frenar el deteriorament.

34 autobusos substituiran els trens entre Tavernes i Gandia este cap de setmana per obres

Renfe ha organitzat 34 circulacions d'autobús este dissabte i diumenge entre Tavernes de la Valldigna i Gandia, amb parada a Xeraco, per un tall total de la línia C1 de Rodalia per obres d'Adif.

Diana Morant reafirma el suport a Zapatero: continua en la mateixa línia

La ministra Diana Morant ha reafirmat a València el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero en plena investigació del cas Plus Ultra i ha assegurat que manté les seues sospites sobre el paper dels Estats Units.

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.