Les nevades arriben a l’interior de la Comunitat Valenciana

El Sant Josep més atípic ha vingut precedit d'estampes nadalenques a comarques com la Vall d'Albaida, l'Alcoià, l'Alt Vinalopó i el Comtat, com a conseqüència d'una baixada de les temperatures de fins a vint graus que ha transformat la pluja en neu a cotes molt baixes, de només 400 metres sobre el nivell del mar.

S'havia pronosticat un canvi radical de les temperatures, però ningú esperava una nevada tan forta a dos dies de la primavera. El Centre de Coordinació d'Emergències va posar a treballar les màquines llevaneu a l'interior sud de la província de València i nord d'Alacant. A Banyeres de Mariola (Alcoià) l'Ajuntament va haver de suspendre les classes de la vesprada i prohibir la circulació de vehicles per dins de la població.

L'episodi de neu continuarà aquest divendres, però en cotes més altes, de 700 i 800 metres. L'Agència Espanyola de Meteorologia manté el risc groc de nevades a l'interior de la província de Castelló i a l'interior nord de València, i la preemergència de nivell taronja per fenomen costaner al litoral d'Alacant.

Les previsions apunten que les precipitacions començaran a partir del migdia i que la cota de neu anirà baixant al llarg de la vesprada.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.