12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Les nevades arriben a l’interior de la Comunitat Valenciana

El Sant Josep més atípic ha vingut precedit d'estampes nadalenques a comarques com la Vall d'Albaida, l'Alcoià, l'Alt Vinalopó i el Comtat, com a conseqüència d'una baixada de les temperatures de fins a vint graus que ha transformat la pluja en neu a cotes molt baixes, de només 400 metres sobre el nivell del mar.

S'havia pronosticat un canvi radical de les temperatures, però ningú esperava una nevada tan forta a dos dies de la primavera. El Centre de Coordinació d'Emergències va posar a treballar les màquines llevaneu a l'interior sud de la província de València i nord d'Alacant. A Banyeres de Mariola (Alcoià) l'Ajuntament va haver de suspendre les classes de la vesprada i prohibir la circulació de vehicles per dins de la població.

L'episodi de neu continuarà aquest divendres, però en cotes més altes, de 700 i 800 metres. L'Agència Espanyola de Meteorologia manté el risc groc de nevades a l'interior de la província de Castelló i a l'interior nord de València, i la preemergència de nivell taronja per fenomen costaner al litoral d'Alacant.

Les previsions apunten que les precipitacions començaran a partir del migdia i que la cota de neu anirà baixant al llarg de la vesprada.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.