Ni rastre de Filomena 2.0

 

Fred

 

Des que ahir dimarts va canviar la direcció del vent, girant de ponent a llevant, l’ambient s’ha fet més humit i fred, i fins i tot hem tingut precipitacions a la línia de costa. Pluges totalment insuficients davant la falta de pluja que arrosseguem els darrers mesos.

Però em permetreu que abans de seguir amb les previsions demane un poc de serietat davant les notícies/previsions que han eixit en mitjans de comunicació suposadament seriosos. Que si un xiquet de 14 anys ha pronosticat una nova Filomena, que si la seua base són les ‘cabanyueles’, que la nova borrasca arribarà el 24 de gener (quan encara no sabem ben bé l’oratge que farà d’ací a un parell de dies).

Només són formes d’aconseguir més clics en els mitjans digitals (i sembla que els va bé perquè este tipus de notícia és prou recurrent), però esta cap de setmana també ha eixit la notícia a la televisió. Demanaria més rigor als editors d’informatius perquè en cas contrari propose que posen a un xaval de 14 anys (al que podríem anomenar el jove periodista de només 14 anys) a fer l’escaleta dels informatius.

No m’allargue més, però als que ens dediquen des de fa molt de temps a fer previsions meteorològiques estes notícies no ens ajuden molt perquè les nostres previsions arriben a tot el món i siguen fiables (encara que no sempre encertades).

La previsió tant per a hui com per als pròxims dies continua donant entrada de vents de llevant que sobretot a la mitat sud de la Comunitat deixarà el cel més cobert i plugims dèbils.

La Nuvolositat augmentarà esta vesprada i de cara a la nit poden registra-se pluges dèbils a la costa del sud de València i al nord d’Alacant. Les temperatures mínimes baixaran un poc i les màximes es mantindran tan fresques com les d’ahir.

 

2-Hui-12

 

3-màx-i-mín-dc-12

 

Demà dijous el dia serà gris a la costa on cal esperar pluges tan de matí com de vesprada, però a mesura que ens desplacem cap a l’interior els núvols estaran més trencats i fins i tot es veurà més el sol.

 

6-Dj-13

En qualsevol cas les temperatures encara baixaran un o dos graus accentuant-se el fred.

 

7-màx-i-mín-dj-13

Divendres començarà a escampar la nuvolositat de vesprada però fins a migdia el cel encara estarà carregat i podrà ploure dèbilment.

De no canviar a última hora les previsions el cap de setmana serà fresc, hivernal, amb temperatures ben fresques o fredes a la nit i temperatures més suaus al centre del dia.

 

8-Triple-14

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.