13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Els núvols baixos i la boira seran protagonistes del cap de setmana a la Comunitat

 

 
El cap de setmana es presenta amb pocs canvis pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana. Tot i això, algunes gelades, presència de boira i fins i tot alguna pluja dèbil faran la seua aparició en els pròxims dies.

 

Per a hui divendres, segons els pronòstics de l’Agència estatal de meteorologia (Aemet), s’esperen a tot el territori cels clars o poc nuvolats, amb núvols baixos de matí i al final del dia, que seran més abundants en les zones del litoral. A l’interior hi haurà presència de bancs de boira.

 

Quant a les temperatures, hi haurà pocs canvis respecte a jornades anteriors, excepte l’ascens de les màximes en les zones d’interior. També a l’interior es podrà registrar alguna gelada dèbil.

 

El vent per a hui serà fluix, de l’est (llevant) i nord-est (gregal). En el litoral sud d’Alacant podrà bufar moderat.

 

Per a demà dissabte la situació es manté pràcticament idèntica. Cels clars o poc nuvolats amb presència de núvols baixos al principi i final del dia, bancs de boira a l’interior, i vent fluix de llevant que podrà bufar moderat al litoral sud d’Alacant. Les temperatures sí que registraran lleugers canvis respecte a les mínimes, que pujaran. Les màximes es mantindran iguals.

 

Per a diumenge la situació canviarà lleugerament, ja que no es descarta que la zona sud de València registre alguna pluja de caràcter dèbil. Els cels a tot el territori continuaran amb intervals de núvols baixos i seguiran els bancs de boira de matí a l’interior. El vent de l’est seguirà bufant fluix i ho farà de forma moderada al litoral sud d’Alacant.

Últimes notícies

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.