Els núvols baixos i la boira seran protagonistes del cap de setmana a la Comunitat

 

 
El cap de setmana es presenta amb pocs canvis pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana. Tot i això, algunes gelades, presència de boira i fins i tot alguna pluja dèbil faran la seua aparició en els pròxims dies.

 

Per a hui divendres, segons els pronòstics de l’Agència estatal de meteorologia (Aemet), s’esperen a tot el territori cels clars o poc nuvolats, amb núvols baixos de matí i al final del dia, que seran més abundants en les zones del litoral. A l’interior hi haurà presència de bancs de boira.

 

Quant a les temperatures, hi haurà pocs canvis respecte a jornades anteriors, excepte l’ascens de les màximes en les zones d’interior. També a l’interior es podrà registrar alguna gelada dèbil.

 

El vent per a hui serà fluix, de l’est (llevant) i nord-est (gregal). En el litoral sud d’Alacant podrà bufar moderat.

 

Per a demà dissabte la situació es manté pràcticament idèntica. Cels clars o poc nuvolats amb presència de núvols baixos al principi i final del dia, bancs de boira a l’interior, i vent fluix de llevant que podrà bufar moderat al litoral sud d’Alacant. Les temperatures sí que registraran lleugers canvis respecte a les mínimes, que pujaran. Les màximes es mantindran iguals.

 

Per a diumenge la situació canviarà lleugerament, ja que no es descarta que la zona sud de València registre alguna pluja de caràcter dèbil. Els cels a tot el territori continuaran amb intervals de núvols baixos i seguiran els bancs de boira de matí a l’interior. El vent de l’est seguirà bufant fluix i ho farà de forma moderada al litoral sud d’Alacant.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.