15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Els núvols baixos i la boira seran protagonistes del cap de setmana a la Comunitat

 

 
El cap de setmana es presenta amb pocs canvis pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana. Tot i això, algunes gelades, presència de boira i fins i tot alguna pluja dèbil faran la seua aparició en els pròxims dies.

 

Per a hui divendres, segons els pronòstics de l’Agència estatal de meteorologia (Aemet), s’esperen a tot el territori cels clars o poc nuvolats, amb núvols baixos de matí i al final del dia, que seran més abundants en les zones del litoral. A l’interior hi haurà presència de bancs de boira.

 

Quant a les temperatures, hi haurà pocs canvis respecte a jornades anteriors, excepte l’ascens de les màximes en les zones d’interior. També a l’interior es podrà registrar alguna gelada dèbil.

 

El vent per a hui serà fluix, de l’est (llevant) i nord-est (gregal). En el litoral sud d’Alacant podrà bufar moderat.

 

Per a demà dissabte la situació es manté pràcticament idèntica. Cels clars o poc nuvolats amb presència de núvols baixos al principi i final del dia, bancs de boira a l’interior, i vent fluix de llevant que podrà bufar moderat al litoral sud d’Alacant. Les temperatures sí que registraran lleugers canvis respecte a les mínimes, que pujaran. Les màximes es mantindran iguals.

 

Per a diumenge la situació canviarà lleugerament, ja que no es descarta que la zona sud de València registre alguna pluja de caràcter dèbil. Els cels a tot el territori continuaran amb intervals de núvols baixos i seguiran els bancs de boira de matí a l’interior. El vent de l’est seguirà bufant fluix i ho farà de forma moderada al litoral sud d’Alacant.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.