Els núvols baixos i la boira seran protagonistes del cap de setmana a la Comunitat

 

 
El cap de setmana es presenta amb pocs canvis pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana. Tot i això, algunes gelades, presència de boira i fins i tot alguna pluja dèbil faran la seua aparició en els pròxims dies.

 

Per a hui divendres, segons els pronòstics de l’Agència estatal de meteorologia (Aemet), s’esperen a tot el territori cels clars o poc nuvolats, amb núvols baixos de matí i al final del dia, que seran més abundants en les zones del litoral. A l’interior hi haurà presència de bancs de boira.

 

Quant a les temperatures, hi haurà pocs canvis respecte a jornades anteriors, excepte l’ascens de les màximes en les zones d’interior. També a l’interior es podrà registrar alguna gelada dèbil.

 

El vent per a hui serà fluix, de l’est (llevant) i nord-est (gregal). En el litoral sud d’Alacant podrà bufar moderat.

 

Per a demà dissabte la situació es manté pràcticament idèntica. Cels clars o poc nuvolats amb presència de núvols baixos al principi i final del dia, bancs de boira a l’interior, i vent fluix de llevant que podrà bufar moderat al litoral sud d’Alacant. Les temperatures sí que registraran lleugers canvis respecte a les mínimes, que pujaran. Les màximes es mantindran iguals.

 

Per a diumenge la situació canviarà lleugerament, ja que no es descarta que la zona sud de València registre alguna pluja de caràcter dèbil. Els cels a tot el territori continuaran amb intervals de núvols baixos i seguiran els bancs de boira de matí a l’interior. El vent de l’est seguirà bufant fluix i ho farà de forma moderada al litoral sud d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.