Els núvols baixos i la boira seran protagonistes del cap de setmana a la Comunitat

 

 
El cap de setmana es presenta amb pocs canvis pel que fa a l’oratge a la Comunitat Valenciana. Tot i això, algunes gelades, presència de boira i fins i tot alguna pluja dèbil faran la seua aparició en els pròxims dies.

 

Per a hui divendres, segons els pronòstics de l’Agència estatal de meteorologia (Aemet), s’esperen a tot el territori cels clars o poc nuvolats, amb núvols baixos de matí i al final del dia, que seran més abundants en les zones del litoral. A l’interior hi haurà presència de bancs de boira.

 

Quant a les temperatures, hi haurà pocs canvis respecte a jornades anteriors, excepte l’ascens de les màximes en les zones d’interior. També a l’interior es podrà registrar alguna gelada dèbil.

 

El vent per a hui serà fluix, de l’est (llevant) i nord-est (gregal). En el litoral sud d’Alacant podrà bufar moderat.

 

Per a demà dissabte la situació es manté pràcticament idèntica. Cels clars o poc nuvolats amb presència de núvols baixos al principi i final del dia, bancs de boira a l’interior, i vent fluix de llevant que podrà bufar moderat al litoral sud d’Alacant. Les temperatures sí que registraran lleugers canvis respecte a les mínimes, que pujaran. Les màximes es mantindran iguals.

 

Per a diumenge la situació canviarà lleugerament, ja que no es descarta que la zona sud de València registre alguna pluja de caràcter dèbil. Els cels a tot el territori continuaran amb intervals de núvols baixos i seguiran els bancs de boira de matí a l’interior. El vent de l’est seguirà bufant fluix i ho farà de forma moderada al litoral sud d’Alacant.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.