8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Caloreta de maig

Imatge d'un cel amb sol radiant

 

Després de setmanes d’oratge inestable per fi arriben uns dies de sol, d’estabilitat i de calor, perquè ahir ja pujaren les temperatures, hui ho tornaran a fer, i tant demà com dijous encara farà més calor.

Temps dimecres 4 de maig

Tindrem en cel enteranyinat de núvols alts però no seran obstacle perquè les temperatures pugen.

L’ascens de les temperatures nocturnes ha sigut lleuger però les màximes tocaran i fins i tot superaran els 25 graus al centre i per l’interior. A la costa l’entrada de les brises tallarà l’ascens tèrmic a partir de migdia.

 

Temperatures dimecres 5 de maig

Demà dijous també serà un dia assolellat i calorós, sobretot a la mitat sud de la Comunitat on el vent es deixarà sentir de llebeig.

Temps dijous 6 de maig

 

Temperatures dijous 6 de maig

Divendres serà el dia de més calor de la setmana. Fins a migdia encara bufarà del sud-oest portant el mercuri dels termòmetres fins als 30 graus.

Dissabte en estar el cel més ennuvolat les temperatures baixaran lleugerament, i diumenge l’arribada d’un front deixarà el cel més cobert i plugims dèbils al nord i per l’interior.

Temps a partir del divendres 7 de maig

 

 

 

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.