10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El Port de València reobri al trànsit marítim

 

 

El Port de València s’ha reobert aquest diumenge al trànsit marítim, després que aquest passat dissabte romanguera tancat a causa del temporal que afecta aquest cap de setmana a la Comunitat.

 

L’ Autoritat Porturària de València ha informat en Twitter que s¡ha restablert el tràfic marítim a les 8:04 hores d’aquest diumenge. 

 

Aquest dissabte, els ports que gestiona l’Autoritat Portuària de València a Gandia, Sagunt i València van romandre tancats a causa del temporal de pluja i vent, com també el va fer el port de Castelló.

 

El port de la capital portava tancat des d’aquest divendres a les 23.45 hores per la climatologia. El dissabte al matí es va tancar el port de Sagunt entorn de les 9.30 hores per les mateixes causes. Una hora més tard va tancar també la instal·lació portuària de Gandia, per mala mar i ratxes de vent de fins a 40 quilòmetres per hora.

 

Últimes notícies

Femeval veu en l’acord UE-Índia un impuls a les exportacions valencianes del metall

La patronal del metall ha afirmat que el pacte amb l'Índia reduirà aranzels sobre el 96,6% de les exportacions europees i obrirà cooperació tecnològica. Advertix de la necessitat de vigilar impactes desiguals i de complir estàndards per a un benefici equilibrat.

Ingressa a la presó per tres robatoris en comerços de Torrent cinc dies després d’eixir de la presó

La Policia Nacional va detindre a un home de 42 anys per tres robatoris amb força en dos dies en locals d'hostaleria de Torrent. El jutge va ordenar el seu ingrés a la presó en confirmar-se el patró repetit i la seua recent excarceració.

València demana al Consell intensificar el control de senglars en l’Albufera

L'Ajuntament ha sol·licitat a la Generalitat intensificar el control del senglar en l'Albufera, amb gàbies parany homologades, per a reduir riscos i millorar la seguretat.

Tres detinguts, dos menors, després del robatori en un local de Beniparrell (València)

Guàrdia Civil i Policia Local han detingut a tres persones instants després de sostraure la recaptació d'un local hostaler a Beniparrell. Els agents van intervindre 300 euros i els menors van quedar amb els seus progenitors

Mor un motorista de 23 anys després de xocar amb un cotxe en la CV-500, en Pinedo

Un jove de 23 anys va morir després de col·lidir la seua moto amb un cotxe en la CV-500, a l'altura de Pinedo. El Samu i una unitat de SVB van ser mobilitzats sense èxit.

La neu curta una carretera a Castelló i obliga a extremar la precaució en deu vies de València

La neu impedix circular per la CV-169 a Benafigos i condiciona la conducció en deu carreteres secundàries de València. La DGT demana extremar l'atenció.

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.