8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Oratge: Previsió per als pròxims dies en el territori valencià

oratge 29 juliol

 

A esta alçada de la setmana, quan ja estem a dijous, trobem a faltar l’oratge fresc i fins i tot la pluja de l’inici de setmana. A més, estem pendents de l’oratge per al cap de setmana que ja tenim a tir de pedra.

Amb el pas dels dies l’oratge cada volta ha sigut més calorós, i de cara al cap de setmana tot indica que no farà tanta calor i que l’oratge serà més variable i insegur.

Hui farà més calor que ahir però un poc menys que demà. Toca buscar l’ombra al temps que trobem a faltar les temperatures de dilluns perquè tenim per davant un parell de dies de sol i de més calor. Ja ho hem notat hui només eixir de casa i a migdia també pujaran un parell de graus les temperatures.

oratge 2

Demà divendres també cal esperar un lleuger ascens de les temperatures que portarà les màximes al voltant dels 40 graus en punts de l’interior i centre de València i d’Alacant. El matí serà assolellat però de vesprada la cueta d’un front deixarà el cel més cobert i fins i tot algun ruixat al nord.

oratge

oratge

El cap de setmana començarà amb més núvols i amb temperatures més baixes. Acomiadarem el mes de juliol amb més núvols a la costa i algun ruixat durant el matí i amb més núvols de vesprada al nord on també pot arribar a ploure un poc.

Diumenge començarà agost amb oratge estable però no massa calorós.

oratge

Últimes notícies

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.