Dijous tranquil a l’espera d’un canvi radical la setmana que ve

 

L’anticicló i l’estabilitat es mantindran fins a finals de setmana sense grans canvis. Seguirem amb nits molt suaus en la costa i un poc més fredes en l’interior i amb dies que convidaran més a estar a l’aire lliure amb temperatures que pujaran fins a valors pròxims als 20ºC. Tot i això, no ens podrem fiar, ja que de cara al cap de setmana baixaran les temperatures i la setmana que ve tindrem un canvi de temps molt destacable.

 

Dijous molt tranquil i sense novetats

Este dijous començarà amb sol i un ambient poc fred en general. Les temperatures mínimes se situaran entre 5ºC i 8ºC en el litoral i entre els 0ºC i els 4ºC en l’interior. El sol dominarà sense núvols durant tota la jornada, s’espera un dia radiant i amb vents molt poc destacables. Les temperatures màximes tornaran a arribar als 20ºC en les comarques centrals i entre els 14 i els 16ºC en la resta del litoral valencià i l’interior.

 

Tots els ulls posats en la setmana que ve

L’oratge anticiclònic amb sol i bonança es mantindrà fins al divendres. Dissabte ja notarem alguns xicotets canvis i diumenge els núvols seran molt més compactes, amb les primeres pluges dèbils a últimes hores de la jornada acompanyades d’un brusc descens de la temperatura. Tot i això, esta previsió que pareix clara pel cap de setmana obrirà les portes a una situació molt més complexa.

 

Segons pareix, a partir de dilluns tindrem una situació de llevant ‘fred’. No són situacions freqüents i és per este motiu que els models no concreten exactament el que pot passar. Per tant, el pronòstic a partir de dilluns es prou incert. Tot i això, si els mapes de l’oratge tenen raó, a partir de dilluns una bossa d’aire molt fred s’aïllarà al Mediterrani occidental i ens impulsarà vents del nord-est molt freds i a l’hora humits.

 

Este fet pot comportar nevades molt importants en l’interior del territori valencià per damunt dels 600 o 800 metres. A demés, també es preveuen acumulacions de precipitació molt destacables en el litoral, a on es podrien superar els 100 l/m². En definitiva, s’haurà de seguir com evolucionen els mapes de l’oratge per tal de saber cap a on es decanta la situació. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.