20.3 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Dijous tranquil a l’espera d’un canvi radical la setmana que ve

 

L’anticicló i l’estabilitat es mantindran fins a finals de setmana sense grans canvis. Seguirem amb nits molt suaus en la costa i un poc més fredes en l’interior i amb dies que convidaran més a estar a l’aire lliure amb temperatures que pujaran fins a valors pròxims als 20ºC. Tot i això, no ens podrem fiar, ja que de cara al cap de setmana baixaran les temperatures i la setmana que ve tindrem un canvi de temps molt destacable.

 

Dijous molt tranquil i sense novetats

Este dijous començarà amb sol i un ambient poc fred en general. Les temperatures mínimes se situaran entre 5ºC i 8ºC en el litoral i entre els 0ºC i els 4ºC en l’interior. El sol dominarà sense núvols durant tota la jornada, s’espera un dia radiant i amb vents molt poc destacables. Les temperatures màximes tornaran a arribar als 20ºC en les comarques centrals i entre els 14 i els 16ºC en la resta del litoral valencià i l’interior.

 

Tots els ulls posats en la setmana que ve

L’oratge anticiclònic amb sol i bonança es mantindrà fins al divendres. Dissabte ja notarem alguns xicotets canvis i diumenge els núvols seran molt més compactes, amb les primeres pluges dèbils a últimes hores de la jornada acompanyades d’un brusc descens de la temperatura. Tot i això, esta previsió que pareix clara pel cap de setmana obrirà les portes a una situació molt més complexa.

 

Segons pareix, a partir de dilluns tindrem una situació de llevant ‘fred’. No són situacions freqüents i és per este motiu que els models no concreten exactament el que pot passar. Per tant, el pronòstic a partir de dilluns es prou incert. Tot i això, si els mapes de l’oratge tenen raó, a partir de dilluns una bossa d’aire molt fred s’aïllarà al Mediterrani occidental i ens impulsarà vents del nord-est molt freds i a l’hora humits.

 

Este fet pot comportar nevades molt importants en l’interior del territori valencià per damunt dels 600 o 800 metres. A demés, també es preveuen acumulacions de precipitació molt destacables en el litoral, a on es podrien superar els 100 l/m². En definitiva, s’haurà de seguir com evolucionen els mapes de l’oratge per tal de saber cap a on es decanta la situació. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gerard Moreno decidix a Mestalla en el seu partit 300 i el Vila-real s’imposa 0-2

El Vila-real va guanyar 0-2 a Mestalla amb un penal transformat per Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i un gol de Santi Comesaña. El València va encadenar cinc jornades sense guanyar i va traure el cap al descens, amb protestes en la graderia.

Gerard Moreno celebra 300 partits amb el Vila-real amb gol i triomf a Mestalla

El davanter va aconseguir els 300 partits amb el Vila-real i el va celebrar amb un gol a Mestalla en un 0-2. Va destacar la paciència de l'equip i va defendre el penal després de la revisió del VAR.

Gerard Moreno guia el 0-2 del Vila-real a Mestalla en el seu partit 300

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla amb un penal de Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i una miqueta de Santi Comesaña. El València va malgastar les seues millors opcions i encadena cinc jornades sense guanyar.

0-2: Gerard i Comesaña donen la victòria al Vila-real a Mestalla

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla: Gerard Moreno va marcar de penal en el 45' en el seu partit 300 i Santi Comesaña va fer el 0-2 en el 57. El València va perdonar en la primera part

Gerard Moreno va avançar al Vila-real de penal abans del descans a Mestalla (0-1)

Gerard Moreno va convertir un penal en el minut 45 en el seu partit 300 i va posar per davant al Vila-real a Mestalla. El València havia estret amb dos clares ocasions abans del descans.

Gerard Moreno avança al Vila-real de penal abans del descans (0-1)

Gerard Moreno va marcar de penal en el minut 45 per a posar el 0-1 a Mestalla, en el seu partit 300 amb el Vila-real. El València va fregar el gol en dos accions.

València i Vila-real homenatgen a Mestalla als afectats per la DANA en el seu primer aniversari

Mestalla va acollir un homenatge als afectats per la DANA i als qui van participar en la recuperació de la província, abans del derbi regional. Va haver-hi senyera, 22 xiquets de zones afectades, minut de silenci, himne i un vídeo de record.

Quevedo tanca el seu gira espanyola davant 18.000 fans en el Roig Arena de València

Quevedo ha clausurat l'etapa espanyola de la seua Bona nit Tour en el Roig Arena de València, amb 18.000 assistents i entrades esgotades. El tour seguix al novembre als Estats Units.