12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Dijous tranquil a l’espera d’un canvi radical la setmana que ve

 

L’anticicló i l’estabilitat es mantindran fins a finals de setmana sense grans canvis. Seguirem amb nits molt suaus en la costa i un poc més fredes en l’interior i amb dies que convidaran més a estar a l’aire lliure amb temperatures que pujaran fins a valors pròxims als 20ºC. Tot i això, no ens podrem fiar, ja que de cara al cap de setmana baixaran les temperatures i la setmana que ve tindrem un canvi de temps molt destacable.

 

Dijous molt tranquil i sense novetats

Este dijous començarà amb sol i un ambient poc fred en general. Les temperatures mínimes se situaran entre 5ºC i 8ºC en el litoral i entre els 0ºC i els 4ºC en l’interior. El sol dominarà sense núvols durant tota la jornada, s’espera un dia radiant i amb vents molt poc destacables. Les temperatures màximes tornaran a arribar als 20ºC en les comarques centrals i entre els 14 i els 16ºC en la resta del litoral valencià i l’interior.

 

Tots els ulls posats en la setmana que ve

L’oratge anticiclònic amb sol i bonança es mantindrà fins al divendres. Dissabte ja notarem alguns xicotets canvis i diumenge els núvols seran molt més compactes, amb les primeres pluges dèbils a últimes hores de la jornada acompanyades d’un brusc descens de la temperatura. Tot i això, esta previsió que pareix clara pel cap de setmana obrirà les portes a una situació molt més complexa.

 

Segons pareix, a partir de dilluns tindrem una situació de llevant ‘fred’. No són situacions freqüents i és per este motiu que els models no concreten exactament el que pot passar. Per tant, el pronòstic a partir de dilluns es prou incert. Tot i això, si els mapes de l’oratge tenen raó, a partir de dilluns una bossa d’aire molt fred s’aïllarà al Mediterrani occidental i ens impulsarà vents del nord-est molt freds i a l’hora humits.

 

Este fet pot comportar nevades molt importants en l’interior del territori valencià per damunt dels 600 o 800 metres. A demés, també es preveuen acumulacions de precipitació molt destacables en el litoral, a on es podrien superar els 100 l/m². En definitiva, s’haurà de seguir com evolucionen els mapes de l’oratge per tal de saber cap a on es decanta la situació. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.