Primer refresca i en breu arriba la pluja

Les altes temperatures d’ahir diumemge no tindran continuïtat hui en canviar la direcció del vent de ponent a llevant i xaloc.

És el primer que hem notat este matí en eixir a l carrer. Havia parat el ponent i l’ambient era més humit encara que les temperatures no havien patit grans canvis durant la nit.

Un dia clar i assolellat amb temperatures més altes al centre i a  l’interior que a la costa.

Demà dimarts començarem el dia amb sol però de vesprada el cel quedarà enteranyinat de núvols mitjans i alts que anunciaran canvis per a dimecres. Les temperatures no patiran grans canvis.

Dimecres començarem a  tindre notícies d’un embossament d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera. Entrarà per l’oest de la Península estabilitzant l’oratge allà cap a migdia amb ruixats i tronades que avançaran de de l’interior cap a la costa.

Les previsions donen pluja fins divendres. Precipitacions que localment podran ser de certa importància a la mitad sud de la Comunitat i preferent,ment a la franja costanera, però com sempre passa en estes situacions caldrà anar conformant-ho els pròxims dies.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.