Primer refresca i en breu arriba la pluja

Les altes temperatures d’ahir diumemge no tindran continuïtat hui en canviar la direcció del vent de ponent a llevant i xaloc.

És el primer que hem notat este matí en eixir a l carrer. Havia parat el ponent i l’ambient era més humit encara que les temperatures no havien patit grans canvis durant la nit.

Un dia clar i assolellat amb temperatures més altes al centre i a  l’interior que a la costa.

Demà dimarts començarem el dia amb sol però de vesprada el cel quedarà enteranyinat de núvols mitjans i alts que anunciaran canvis per a dimecres. Les temperatures no patiran grans canvis.

Dimecres començarem a  tindre notícies d’un embossament d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera. Entrarà per l’oest de la Península estabilitzant l’oratge allà cap a migdia amb ruixats i tronades que avançaran de de l’interior cap a la costa.

Les previsions donen pluja fins divendres. Precipitacions que localment podran ser de certa importància a la mitad sud de la Comunitat i preferent,ment a la franja costanera, però com sempre passa en estes situacions caldrà anar conformant-ho els pròxims dies.

Últimes notícies

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.