22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Primer refresca i en breu arriba la pluja

Les altes temperatures d’ahir diumemge no tindran continuïtat hui en canviar la direcció del vent de ponent a llevant i xaloc.

És el primer que hem notat este matí en eixir a l carrer. Havia parat el ponent i l’ambient era més humit encara que les temperatures no havien patit grans canvis durant la nit.

Un dia clar i assolellat amb temperatures més altes al centre i a  l’interior que a la costa.

Demà dimarts començarem el dia amb sol però de vesprada el cel quedarà enteranyinat de núvols mitjans i alts que anunciaran canvis per a dimecres. Les temperatures no patiran grans canvis.

Dimecres començarem a  tindre notícies d’un embossament d’aire fred a les capes altes de l’atmosfera. Entrarà per l’oest de la Península estabilitzant l’oratge allà cap a migdia amb ruixats i tronades que avançaran de de l’interior cap a la costa.

Les previsions donen pluja fins divendres. Precipitacions que localment podran ser de certa importància a la mitad sud de la Comunitat i preferent,ment a la franja costanera, però com sempre passa en estes situacions caldrà anar conformant-ho els pròxims dies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.