Probabilitat de pluja i tempestes a la Comunitat aquesta vesprada

 

La setmana comença aquest dilluns amb probabilitat de pluges a la Comunitat Valenciana, segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Així, Aemet pronostica per a aquest dilluns un dia amb intervals de núvols al cel, que seran més abundants en les províncies de Castelló i València. En aquestes zones no es descarten pluges dèbils i disperses durant la vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, les mínimes tindran algun lleuger ascens, mentre que les màximes patiran un descens generalitzat respecte a la calorosa jornada de diumenge. Així, els termòmetres podran experimentar baixades destacables, d’entre 6 i 10 graus centígrads.

 

El vent bufarà variable fluix, tendint a bufar de llevant (est) de matí, i de gregal (nord-est), fluix amb intervals de moderat.

 

Per a dimarts s’espera un dia tranquil, on predominen els cels poc nuvolats, amb alguns intervals de núvols alts. Les temperatures mínimes es mantindran sense canvis, mentre que les màximes ascendiran de forma lleguera. El vent bufarà fluix i variable, i tendirà de vesprada a bufar de llevant fluix.

 

Temperatures per a hui

Des d’Aemet es preveu que les màximes se situen hui a la Comunitat entre els 19 i 23 graus a la majoria de punts. Així, s’esperen 23 ºC de màxima a Elx, Orihuela o Ontinyent; 22 ºC a Alcoi, 21 ºC a Alacant; 20 ºC a Dénia, Castelló, Gandia o Requena; i 19 º C a València, Vinaròs o la Vall d’Uixó. Per davall d’aquests valors estaran els 17 ºC de màxima de Morella.

 

Quant a les mínimes, se situaran a moltes zones per damunt dels 10 ºC. Així, tindrem 14 ºC de mínima a Alacant, 13 ºC a València, Castelló, Elx i Orihuela; 12 ºC a Gandia i Dénia; 11 ºC a Vinaròs i la Vall d’Uixó; i 10 ºC a Alcoi.

 

Per baix se situaran els 9 ºC de mínima d’Ontinyent, els 8 ºC de Requena, i els 7 ºC de Morella.

 

Risc d’incendis

Tant per a la jornada de hui dilluns com per a demà dimarts, el nivell de preemergència per risc d’incendis de la Generalitat valenciana està establit, de moment, en nivell verd, és a dir, risc baix/mitjà.

 

Tot i això, per a hui hi ha avisos per possibilitat de tempestes seques a tota la província de Castelló i a la meitat nord de la província de València.

 

Aquesta informació s’actualitza periòdicament i es pot consultar a www.112cv.gva.es/va/incendios-forestales.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.