Probabilitat de pluja i tempestes a la Comunitat aquesta vesprada

 

La setmana comença aquest dilluns amb probabilitat de pluges a la Comunitat Valenciana, segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia, Aemet.

 

Així, Aemet pronostica per a aquest dilluns un dia amb intervals de núvols al cel, que seran més abundants en les províncies de Castelló i València. En aquestes zones no es descarten pluges dèbils i disperses durant la vesprada.

 

Pel que fa a les temperatures, les mínimes tindran algun lleuger ascens, mentre que les màximes patiran un descens generalitzat respecte a la calorosa jornada de diumenge. Així, els termòmetres podran experimentar baixades destacables, d’entre 6 i 10 graus centígrads.

 

El vent bufarà variable fluix, tendint a bufar de llevant (est) de matí, i de gregal (nord-est), fluix amb intervals de moderat.

 

Per a dimarts s’espera un dia tranquil, on predominen els cels poc nuvolats, amb alguns intervals de núvols alts. Les temperatures mínimes es mantindran sense canvis, mentre que les màximes ascendiran de forma lleguera. El vent bufarà fluix i variable, i tendirà de vesprada a bufar de llevant fluix.

 

Temperatures per a hui

Des d’Aemet es preveu que les màximes se situen hui a la Comunitat entre els 19 i 23 graus a la majoria de punts. Així, s’esperen 23 ºC de màxima a Elx, Orihuela o Ontinyent; 22 ºC a Alcoi, 21 ºC a Alacant; 20 ºC a Dénia, Castelló, Gandia o Requena; i 19 º C a València, Vinaròs o la Vall d’Uixó. Per davall d’aquests valors estaran els 17 ºC de màxima de Morella.

 

Quant a les mínimes, se situaran a moltes zones per damunt dels 10 ºC. Així, tindrem 14 ºC de mínima a Alacant, 13 ºC a València, Castelló, Elx i Orihuela; 12 ºC a Gandia i Dénia; 11 ºC a Vinaròs i la Vall d’Uixó; i 10 ºC a Alcoi.

 

Per baix se situaran els 9 ºC de mínima d’Ontinyent, els 8 ºC de Requena, i els 7 ºC de Morella.

 

Risc d’incendis

Tant per a la jornada de hui dilluns com per a demà dimarts, el nivell de preemergència per risc d’incendis de la Generalitat valenciana està establit, de moment, en nivell verd, és a dir, risc baix/mitjà.

 

Tot i això, per a hui hi ha avisos per possibilitat de tempestes seques a tota la província de Castelló i a la meitat nord de la província de València.

 

Aquesta informació s’actualitza periòdicament i es pot consultar a www.112cv.gva.es/va/incendios-forestales.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá sosté la legalitat de l’Ajuntament després de l’obertura de diligències per prevaricació

María José Catalá assegura que la investigació de la Fiscalia Anticorrupció per presumpta prevaricació i tràfic d'influències és un tràmit habitual i defén la transparència en la recol·locació de personal de l'extint Consorci València 2007.

Anticorrupció obri una investigació a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta trama de col·locacions

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres càrrecs i funcionaris per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de selecció de personal denunciats per Compromís i la IGAE.

Cinc dels sis tècnics citats no acudixen a la comissió per les vivendes públiques d’Alacant

Cinc dels sis tècnics municipals citats a la comissió que investiga l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan no han comparegut, generant crítiques de l'oposició per falta de transparència i accés a la documentació.

PHotoESPAÑA 2026 aposta per una mirada femenina i experimental amb més de 300 artistes

PHotoESPAÑA 2026 reunix l'obra de més de 300 artistes en prop de cent exposicions amb una marcada perspectiva femenina i una forta vocació experimental. Madrid és l'epicentre d'un festival que s'estén per altres ciutats espanyoles i arriba fins a Asunción.

Bernabé vincula la investigació al Consorci València 2007 amb la mala gestió que, assegura, torna amb el PP

Pilar Bernabé recorda el rescat del Consorci València 2007 i la condonació de 400 milions mentres lamenta que la Fiscalia investigue de nou possibles irregularitats en la gestió sota l'actual govern municipal.

La Comunitat Valenciana consolida el seu lideratge en trasplantaments de cor gràcies a la donació i a l’excel·lència mèdica

La Comunitat Valenciana encapçala els trasplantaments de cor a Espanya, amb rècord històric a l'Hospital La Fe, i testimoniatges com els de Cova i María que exemplifiquen una autèntica segona vida.

Sergio García afronta el seu moment més delicat i obri dubtes sobre el seu futur

Sergio García travessa als 46 anys una crisi profunda de joc i confiança, que li fa plantejar-se el seu futur després d'un Masters d'Augusta ple de dubtes i frustració.

Els embassaments del Xúquer se situen en el 68,1% i els del Segura pugen al 56,6% de la seua capacitat

Els embassaments de la conca del Xúquer aconseguixen el 68,1% de la seua capacitat i els del Segura el 56,6%, amb increments respecte a l'última setmana i a la mitjana de l'última dècada, en un context de reserves hídriques estatals al 83,7%.