Puja a roig l’avís per nevades a l’interior de València i Castelló fins al dissabte

 

L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha actualitzat el nivell d’avís a roig per nevades a l’interior de les províncies de València i Alacant, que estarà actiu durant la jornada d’este divendres i fins a concloure el dissabte. Les nevades seran copioses a l’interior de Castelló i de València, i que podran afectar punts del litoral castellonenc.

 

Les precipitacions seran persistents i que podran ser ocasionalment fortes en la mitat nord, amb vent fort en els litorals i les temperatures màximes significativament baixes. Segons la informació d’Aemet, consultada per Europa Press, el risc per a este divendres és extrem, amb una probabilitat d’entre el 40 i el 70% que es produïsca, tant a l’interior nord de València amb a l’interior sud una acumulació de neu en 24 hores de 20 centímetres, en cotes d’entre 500 i 600 metres.

 

 

En la província de Castelló, en tot l’interior, el risc és el mateix encara que la previsió és que la cota descendisca als 300400 metres durant el dissabte. Fins a les 12.00 hores del dissabte, a l’interior de la província el risc és groc, amb possibilitat de neu de quatre centímetres de grossària amb una cota d’acumulació més baixa, als 200-300 metres.

 

Es preveu risc groc per fenòmens costaners

De la mateixa manera, es preveu risc groc per fenòmens costaners, amb vent força set i ones que poden conseguir entre els tres i quatre metres al llarg del litoral valencià.

 

Segons informa el 112 GVA, la borrascaFilomena‘ continuarà deixant fred, pluja i neu a l’interior del territori valencià, però aconsella als ciutadans que esperen que amaine el temporal per a anar als llocs nevats perquè pot ser «perillós» intentar accedir a moltes poblacions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.