S’ha acabat lo bo

Les tronades, la pluja, la frescor han donat pas en poques hores a l’estabilitat, al sol i a la calor… és el que té l’estiu a les nostres latituds.

Ara tenim de nou al davant uns dies de sol, d’estabilitat i de temperatures cada dia un poc més altes… amb el fantasma d’una nova ona de calor no massa lluny (és el que marquen els models de previsió a partir de dimarts/dimecres de la setmana que ve).

Hui tampoc veurem massa núvols al cel de la Comunitat. Algun de matiner i de vesprada alguns aïllats a les muntanyes. Les temperatures nocturnes han pujat. La nit no ha sigut massa calorosa però tampoc ha sigut tan fresca com la d’ahir, i les màximes acabaran pujat un parell de graus deixant el dia més calorós.

Demà dijous començarem el dia amb temperatures un poc més altes però al centre de la jornada els termòmetres marcaran més o menys els valors de hui. De vesprada o a poqueta nit notarem com es reforça el llevant al sud.

Divendres donarem la benvinguda al juliol amb més núvols i pot ser algun plugim dèbil a la costa. L’ambient serà més bascós però les temperatures quedaran més curtes. El cap de setmana encara que dissabte encara tindrem núvols baixos a la costa acabarà sent assolellat i més calorós.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.