S’ha acabat lo bo

Les tronades, la pluja, la frescor han donat pas en poques hores a l’estabilitat, al sol i a la calor… és el que té l’estiu a les nostres latituds.

Ara tenim de nou al davant uns dies de sol, d’estabilitat i de temperatures cada dia un poc més altes… amb el fantasma d’una nova ona de calor no massa lluny (és el que marquen els models de previsió a partir de dimarts/dimecres de la setmana que ve).

Hui tampoc veurem massa núvols al cel de la Comunitat. Algun de matiner i de vesprada alguns aïllats a les muntanyes. Les temperatures nocturnes han pujat. La nit no ha sigut massa calorosa però tampoc ha sigut tan fresca com la d’ahir, i les màximes acabaran pujat un parell de graus deixant el dia més calorós.

Demà dijous començarem el dia amb temperatures un poc més altes però al centre de la jornada els termòmetres marcaran més o menys els valors de hui. De vesprada o a poqueta nit notarem com es reforça el llevant al sud.

Divendres donarem la benvinguda al juliol amb més núvols i pot ser algun plugim dèbil a la costa. L’ambient serà més bascós però les temperatures quedaran més curtes. El cap de setmana encara que dissabte encara tindrem núvols baixos a la costa acabarà sent assolellat i més calorós.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.