S’ha acabat lo bo

Les tronades, la pluja, la frescor han donat pas en poques hores a l’estabilitat, al sol i a la calor… és el que té l’estiu a les nostres latituds.

Ara tenim de nou al davant uns dies de sol, d’estabilitat i de temperatures cada dia un poc més altes… amb el fantasma d’una nova ona de calor no massa lluny (és el que marquen els models de previsió a partir de dimarts/dimecres de la setmana que ve).

Hui tampoc veurem massa núvols al cel de la Comunitat. Algun de matiner i de vesprada alguns aïllats a les muntanyes. Les temperatures nocturnes han pujat. La nit no ha sigut massa calorosa però tampoc ha sigut tan fresca com la d’ahir, i les màximes acabaran pujat un parell de graus deixant el dia més calorós.

Demà dijous començarem el dia amb temperatures un poc més altes però al centre de la jornada els termòmetres marcaran més o menys els valors de hui. De vesprada o a poqueta nit notarem com es reforça el llevant al sud.

Divendres donarem la benvinguda al juliol amb més núvols i pot ser algun plugim dèbil a la costa. L’ambient serà més bascós però les temperatures quedaran més curtes. El cap de setmana encara que dissabte encara tindrem núvols baixos a la costa acabarà sent assolellat i més calorós.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.