S’ha acabat lo bo

Les tronades, la pluja, la frescor han donat pas en poques hores a l’estabilitat, al sol i a la calor… és el que té l’estiu a les nostres latituds.

Ara tenim de nou al davant uns dies de sol, d’estabilitat i de temperatures cada dia un poc més altes… amb el fantasma d’una nova ona de calor no massa lluny (és el que marquen els models de previsió a partir de dimarts/dimecres de la setmana que ve).

Hui tampoc veurem massa núvols al cel de la Comunitat. Algun de matiner i de vesprada alguns aïllats a les muntanyes. Les temperatures nocturnes han pujat. La nit no ha sigut massa calorosa però tampoc ha sigut tan fresca com la d’ahir, i les màximes acabaran pujat un parell de graus deixant el dia més calorós.

Demà dijous començarem el dia amb temperatures un poc més altes però al centre de la jornada els termòmetres marcaran més o menys els valors de hui. De vesprada o a poqueta nit notarem com es reforça el llevant al sud.

Divendres donarem la benvinguda al juliol amb més núvols i pot ser algun plugim dèbil a la costa. L’ambient serà més bascós però les temperatures quedaran més curtes. El cap de setmana encara que dissabte encara tindrem núvols baixos a la costa acabarà sent assolellat i més calorós.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.