S’ha acabat lo bo

Les tronades, la pluja, la frescor han donat pas en poques hores a l’estabilitat, al sol i a la calor… és el que té l’estiu a les nostres latituds.

Ara tenim de nou al davant uns dies de sol, d’estabilitat i de temperatures cada dia un poc més altes… amb el fantasma d’una nova ona de calor no massa lluny (és el que marquen els models de previsió a partir de dimarts/dimecres de la setmana que ve).

Hui tampoc veurem massa núvols al cel de la Comunitat. Algun de matiner i de vesprada alguns aïllats a les muntanyes. Les temperatures nocturnes han pujat. La nit no ha sigut massa calorosa però tampoc ha sigut tan fresca com la d’ahir, i les màximes acabaran pujat un parell de graus deixant el dia més calorós.

Demà dijous començarem el dia amb temperatures un poc més altes però al centre de la jornada els termòmetres marcaran més o menys els valors de hui. De vesprada o a poqueta nit notarem com es reforça el llevant al sud.

Divendres donarem la benvinguda al juliol amb més núvols i pot ser algun plugim dèbil a la costa. L’ambient serà més bascós però les temperatures quedaran més curtes. El cap de setmana encara que dissabte encara tindrem núvols baixos a la costa acabarà sent assolellat i més calorós.

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.