El sol i la calor recuperen el protagonisme

Turistes prenent el sol

 

 

La nit encara ens ‘ha regalat’ temperatures molt bones per dormir tapant-nos fins i tot amb una tapa lleugera en punts del centre i una manteta fina a alguns municipis del nord i l’interior.

Però hem de ser realistes i mirar el calendari per adonar-nos que no tardarem a patir calor en breu. De fet ahir ja pujaren les temperatures diürnes, i encara que hui no patiran grans canvis la tendència també serà a l’alça.

Temperatures hui dimecres 28 de juliol

Els més matiners hauran pogut veure algun núvol baix que hi havia a primera hora al costat de la costa i esta vesprada també es veurà alguna nuvolada a les muntanyes de l’interior.

 

Oratge hui dimecres 28 de juliol

Demà dijous es reforcen el sol i la calor. Notarem com les temperatures pugen un poc a la nit, i de forma un poc més marcada al centre del dia i a la mitat sud de la Comunitat on el llebeig es deixarà sentir a partir de migdia.

Oratge demà dijous 29 de juliol

Temperatures demà dijous 29 de juliol

Divendres serà un dia prou calorós amb temperatures màximes per damunt dels 35-37 graus per l’interior i superant els 30 graus a la costa. A última hora de la vesprada els núvols seran més abundants al nord. Núvols que anunciaran xicotets canvis per a dissabte, últim dia de juliol.

De fet dissabte fins i tot cal esperar algun plugim de matí al sud i de vesprada a les muntanyes del nord. Les temperatures baixaran entre 3 i quatre graus respecte als dies precedents.

Diumenge començarem el mes d’agost amb alternança de núvols i clars i amb pocs canvis en les temperatures.

Oratge a partir del divendres 30 de juliol

 

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.