Tanta calor farà?

El remat d’una setmana molt calorosa serà un cap de setmana de més calor.

Calor intensa que ‘pica’ més en ser la primera de la temporada, i encara que tenim ganes de sol, de platja o de piscina pense que ha començat amb força i que en no res ens estarem queixant de calor (quan fa quatre dies ens queixàvem de tot el contrari).

Notarem com les temperatures volen pujar de nou després d’haver baixat ahir lleugerament. El matí està sent de nou un poc boirós i esta vesprada l’aparició de núvols en zones de muntanya no ens ha de preocupar.

Demà dissabte quan haurem de començar a combatre la calor pràcticament des de primera hora del dia, però serà a partir de migdia i a l’interior quan notem que apreta de valent. Les màximes s’enfilaran a prop dels 35 graus al centre i a l’interior de València i d’Alacant, i en algun observatori de la costa les màximes tocaran els 30 graus.

Diumenge ens espera un dia molt fort amb màximes entre els 35 i els 40 graus per l’interior i per damunt dels 30 graus a la costa. I si no en teníem prou dilluns bufarà de ponent fent que les temperatures més altes es registren junt amb la costa on les màximes quedaran al voltant o per damunt dels 35 graus i de no haver-hi canvis d’última hora dimarts agrairem que les temperatures tornen als valors previs al cap de setmana.

Últimes notícies

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.

Deting a València un dels fugitius txecs més buscats per un frau de dos milions d’euros

La Policia Nacional ha detingut a València un dels fugitius més buscats de República Txeca, reclamat per un frau greu vinculat a una operació comercial de combustible amb un perjudici de més de dos milions d’euros.

La jutgessa de la dana obliga Chiva i Utiel a certificar tots els avisos d’Emergències

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana en la província de València ha reclamat als ajuntaments de Chiva i Utiel que acrediten, amb data i hora, tots els avisos rebuts del Centre de Coordinació d’Emergències els dies 28 i 29 d’octubre.

Polèmica a València per l’anàlisi de la Guàrdia Civil a la gestió de Modepran

L’alcaldessa Catalá assegura que la Guàrdia Civil porta anys analitzant la gestió de Modepran, mentres el PSPV acusa el govern municipal i demana explicacions públiques al regidor de Benestar Animal.

Morant demana que Mazón perda l’acta de diputat i siga expulsat del PP per la gestió de la dana

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del PP i li retire l’acta de diputat, arran dels missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.