Tanta calor farà?

El remat d’una setmana molt calorosa serà un cap de setmana de més calor.

Calor intensa que ‘pica’ més en ser la primera de la temporada, i encara que tenim ganes de sol, de platja o de piscina pense que ha començat amb força i que en no res ens estarem queixant de calor (quan fa quatre dies ens queixàvem de tot el contrari).

Notarem com les temperatures volen pujar de nou després d’haver baixat ahir lleugerament. El matí està sent de nou un poc boirós i esta vesprada l’aparició de núvols en zones de muntanya no ens ha de preocupar.

Demà dissabte quan haurem de començar a combatre la calor pràcticament des de primera hora del dia, però serà a partir de migdia i a l’interior quan notem que apreta de valent. Les màximes s’enfilaran a prop dels 35 graus al centre i a l’interior de València i d’Alacant, i en algun observatori de la costa les màximes tocaran els 30 graus.

Diumenge ens espera un dia molt fort amb màximes entre els 35 i els 40 graus per l’interior i per damunt dels 30 graus a la costa. I si no en teníem prou dilluns bufarà de ponent fent que les temperatures més altes es registren junt amb la costa on les màximes quedaran al voltant o per damunt dels 35 graus i de no haver-hi canvis d’última hora dimarts agrairem que les temperatures tornen als valors previs al cap de setmana.

Últimes notícies

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.