Tanta calor farà?

El remat d’una setmana molt calorosa serà un cap de setmana de més calor.

Calor intensa que ‘pica’ més en ser la primera de la temporada, i encara que tenim ganes de sol, de platja o de piscina pense que ha començat amb força i que en no res ens estarem queixant de calor (quan fa quatre dies ens queixàvem de tot el contrari).

Notarem com les temperatures volen pujar de nou després d’haver baixat ahir lleugerament. El matí està sent de nou un poc boirós i esta vesprada l’aparició de núvols en zones de muntanya no ens ha de preocupar.

Demà dissabte quan haurem de començar a combatre la calor pràcticament des de primera hora del dia, però serà a partir de migdia i a l’interior quan notem que apreta de valent. Les màximes s’enfilaran a prop dels 35 graus al centre i a l’interior de València i d’Alacant, i en algun observatori de la costa les màximes tocaran els 30 graus.

Diumenge ens espera un dia molt fort amb màximes entre els 35 i els 40 graus per l’interior i per damunt dels 30 graus a la costa. I si no en teníem prou dilluns bufarà de ponent fent que les temperatures més altes es registren junt amb la costa on les màximes quedaran al voltant o per damunt dels 35 graus i de no haver-hi canvis d’última hora dimarts agrairem que les temperatures tornen als valors previs al cap de setmana.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.