Tanta calor farà?

El remat d’una setmana molt calorosa serà un cap de setmana de més calor.

Calor intensa que ‘pica’ més en ser la primera de la temporada, i encara que tenim ganes de sol, de platja o de piscina pense que ha començat amb força i que en no res ens estarem queixant de calor (quan fa quatre dies ens queixàvem de tot el contrari).

Notarem com les temperatures volen pujar de nou després d’haver baixat ahir lleugerament. El matí està sent de nou un poc boirós i esta vesprada l’aparició de núvols en zones de muntanya no ens ha de preocupar.

Demà dissabte quan haurem de començar a combatre la calor pràcticament des de primera hora del dia, però serà a partir de migdia i a l’interior quan notem que apreta de valent. Les màximes s’enfilaran a prop dels 35 graus al centre i a l’interior de València i d’Alacant, i en algun observatori de la costa les màximes tocaran els 30 graus.

Diumenge ens espera un dia molt fort amb màximes entre els 35 i els 40 graus per l’interior i per damunt dels 30 graus a la costa. I si no en teníem prou dilluns bufarà de ponent fent que les temperatures més altes es registren junt amb la costa on les màximes quedaran al voltant o per damunt dels 35 graus i de no haver-hi canvis d’última hora dimarts agrairem que les temperatures tornen als valors previs al cap de setmana.

Últimes notícies

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.