Anuncios

Tanta calor farà?

El remat d’una setmana molt calorosa serà un cap de setmana de més calor.

Calor intensa que ‘pica’ més en ser la primera de la temporada, i encara que tenim ganes de sol, de platja o de piscina pense que ha començat amb força i que en no res ens estarem queixant de calor (quan fa quatre dies ens queixàvem de tot el contrari).

Anuncios

Notarem com les temperatures volen pujar de nou després d’haver baixat ahir lleugerament. El matí està sent de nou un poc boirós i esta vesprada l’aparició de núvols en zones de muntanya no ens ha de preocupar.

Demà dissabte quan haurem de començar a combatre la calor pràcticament des de primera hora del dia, però serà a partir de migdia i a l’interior quan notem que apreta de valent. Les màximes s’enfilaran a prop dels 35 graus al centre i a l’interior de València i d’Alacant, i en algun observatori de la costa les màximes tocaran els 30 graus.

Diumenge ens espera un dia molt fort amb màximes entre els 35 i els 40 graus per l’interior i per damunt dels 30 graus a la costa. I si no en teníem prou dilluns bufarà de ponent fent que les temperatures més altes es registren junt amb la costa on les màximes quedaran al voltant o per damunt dels 35 graus i de no haver-hi canvis d’última hora dimarts agrairem que les temperatures tornen als valors previs al cap de setmana.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.
Anuncios