9.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Temperatures en lleuger ascens i fort vent al nord de la Comunitat per a este cap de setmana

El cap de setmana a la Comunitat es presenta sense risc de vents forts menys a la província de Castello que està en alerta per fortes ratxes de vent que podrien alcançar els 80 km/h segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia. Les temperatures aniran en general en ascens en tot el territori arribant en les tres capitals de província fins als 24 ºC. En principi els cels es mantindran lliures de núvols a tot el territori valencià, amb possibilitat de núvols dispersos de cara al diumenge. Les temperatures este dissabte aniran en ascens en tota la Comunitat, i concretament en Castelló augmentaran entre 2 i 4 graus.

Arribarem a 24ºC de màxima en Castelló i 12ºC de mínima, mentre que a l'interior les temperatures es reduiran a la meitat; 14ºC de màxima en Morella, i 6ºC de mínima. En València també es notarà este ascens, ja que a més, el vent bufarà del nord-oest fluix amb intervals de moderat. S'esperen 24ºC de màxima i 12ºC de mínima en València, 21ºC de màxima i 6ºC de mínima en Ontinyent, i temperatures una mica més reduïdes a Requena amb 19ºC de màxima i 6ºC de mínima. A Alacant la situació serà molt pareguda amb termòmetres rondant els 24ºC a Alacant amb mínimes d'11ºC; i un descens lleugerament inferior a l'interior amb 20ºC de màxima a Alcoi i 6ºC de mínima.

 

Demà diumenge, 12 de nombre les temperatures es mantindran sense canvis o amb alguna pujada lleugera dels termòmetres i amb un vent fluix predominant de component oest. Segons AEMET, també s'esperes cels rasos i sense núvols amb pocs canvis respecte al dissabte, si bé és cert que el fort vent del nord-oest es mantindrà a Castelló, sobretot a l'interior. Este avís de ratxes de vent fort va acompanyat del nivell taronja de risc per perill d'incendis forestals en el nord-oest d'esta província. Si més no, a la resta del territori valencià, l'alerta per incendis seguirà verda, és a dir, sense risc.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.