Temperatures en lleuger ascens i fort vent al nord de la Comunitat per a este cap de setmana

El cap de setmana a la Comunitat es presenta sense risc de vents forts menys a la província de Castello que està en alerta per fortes ratxes de vent que podrien alcançar els 80 km/h segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia. Les temperatures aniran en general en ascens en tot el territori arribant en les tres capitals de província fins als 24 ºC. En principi els cels es mantindran lliures de núvols a tot el territori valencià, amb possibilitat de núvols dispersos de cara al diumenge. Les temperatures este dissabte aniran en ascens en tota la Comunitat, i concretament en Castelló augmentaran entre 2 i 4 graus.

Arribarem a 24ºC de màxima en Castelló i 12ºC de mínima, mentre que a l'interior les temperatures es reduiran a la meitat; 14ºC de màxima en Morella, i 6ºC de mínima. En València també es notarà este ascens, ja que a més, el vent bufarà del nord-oest fluix amb intervals de moderat. S'esperen 24ºC de màxima i 12ºC de mínima en València, 21ºC de màxima i 6ºC de mínima en Ontinyent, i temperatures una mica més reduïdes a Requena amb 19ºC de màxima i 6ºC de mínima. A Alacant la situació serà molt pareguda amb termòmetres rondant els 24ºC a Alacant amb mínimes d'11ºC; i un descens lleugerament inferior a l'interior amb 20ºC de màxima a Alcoi i 6ºC de mínima.

 

Demà diumenge, 12 de nombre les temperatures es mantindran sense canvis o amb alguna pujada lleugera dels termòmetres i amb un vent fluix predominant de component oest. Segons AEMET, també s'esperes cels rasos i sense núvols amb pocs canvis respecte al dissabte, si bé és cert que el fort vent del nord-oest es mantindrà a Castelló, sobretot a l'interior. Este avís de ratxes de vent fort va acompanyat del nivell taronja de risc per perill d'incendis forestals en el nord-oest d'esta província. Si més no, a la resta del territori valencià, l'alerta per incendis seguirà verda, és a dir, sense risc.

Últimes notícies

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.

Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions

L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.

Pérez Llorca reivindica a Benidorm el model turístic equilibrat i sostenible de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa a Benidorm que el model turístic de la Comunitat Valenciana és equilibrat i sostenible, anuncia més pressupost per al sector i avança un nou Pla Estratègic de Turisme 2026-2030.