Temperatures en lleuger ascens i fort vent al nord de la Comunitat per a este cap de setmana

El cap de setmana a la Comunitat es presenta sense risc de vents forts menys a la província de Castello que està en alerta per fortes ratxes de vent que podrien alcançar els 80 km/h segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia. Les temperatures aniran en general en ascens en tot el territori arribant en les tres capitals de província fins als 24 ºC. En principi els cels es mantindran lliures de núvols a tot el territori valencià, amb possibilitat de núvols dispersos de cara al diumenge. Les temperatures este dissabte aniran en ascens en tota la Comunitat, i concretament en Castelló augmentaran entre 2 i 4 graus.

Arribarem a 24ºC de màxima en Castelló i 12ºC de mínima, mentre que a l'interior les temperatures es reduiran a la meitat; 14ºC de màxima en Morella, i 6ºC de mínima. En València també es notarà este ascens, ja que a més, el vent bufarà del nord-oest fluix amb intervals de moderat. S'esperen 24ºC de màxima i 12ºC de mínima en València, 21ºC de màxima i 6ºC de mínima en Ontinyent, i temperatures una mica més reduïdes a Requena amb 19ºC de màxima i 6ºC de mínima. A Alacant la situació serà molt pareguda amb termòmetres rondant els 24ºC a Alacant amb mínimes d'11ºC; i un descens lleugerament inferior a l'interior amb 20ºC de màxima a Alcoi i 6ºC de mínima.

 

Demà diumenge, 12 de nombre les temperatures es mantindran sense canvis o amb alguna pujada lleugera dels termòmetres i amb un vent fluix predominant de component oest. Segons AEMET, també s'esperes cels rasos i sense núvols amb pocs canvis respecte al dissabte, si bé és cert que el fort vent del nord-oest es mantindrà a Castelló, sobretot a l'interior. Este avís de ratxes de vent fort va acompanyat del nivell taronja de risc per perill d'incendis forestals en el nord-oest d'esta província. Si més no, a la resta del territori valencià, l'alerta per incendis seguirà verda, és a dir, sense risc.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.