10.9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Últim dia de tempestes amb un cap de setmana de bon temps

Termòmetre a la platja amb temperatura molt alta

Hui divendres encara podrem tindre tempestes al nord. Les últimes ramassades d’una setmana on de forma puntual hem escoltat trons i hem vist llamps diàriament (encara que només al nord de la Comunitat)

El dia ha començat amb temperatures prou altes. No obstant, encara es pot dormir prou bé a la nit, tot i que el mercuri dels termòmetres no baixa dels 20 graus en tota la nit.

Les tempestes que puguen registrar-se esta vesprada en punts de muntanya del nord sembla que seran les últimes de la setmana, però encara podran descarregar amb certa intensitat.

Oratge hui divendres 11 de juny

 

Demà dissabte donarem la benvinguda a un cap de setmana que vindrà marcat per l’estabilitat, el sol, i la calor.

Temperatures demà dissabte 12 de juny

 

Es voran núvols baixos a la costa en començar i acabar el dia, i de vesprada es formaran núvols d’evolució però no tindran cap conseqüència.

 

Oratge demà dissabte 12 de juny

 

Diumenge serà un dia de molta, de moltíssima calor, amb temperatures màximes que pujaran dels 30 graus a la costa i al nord, i dels 35 al centre i a l’interior.

Dilluns encetarem l’última setmana de la primavera de 2021 amb sol i calor i amb una lleugera possibilitat que de vesprada es formen tempestes al nord.

Dimarts la probabilitat de tempestes serà més alta al sud, on després d’un dia de molta calor, podrà quallar alguna tronada en punts de muntanya del sud de València i del nord d’Alacant.

 

Oratge a partir del diumenge 13 de juny

 

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.