Últim dia de tempestes amb un cap de setmana de bon temps

Termòmetre a la platja amb temperatura molt alta

Hui divendres encara podrem tindre tempestes al nord. Les últimes ramassades d’una setmana on de forma puntual hem escoltat trons i hem vist llamps diàriament (encara que només al nord de la Comunitat)

El dia ha començat amb temperatures prou altes. No obstant, encara es pot dormir prou bé a la nit, tot i que el mercuri dels termòmetres no baixa dels 20 graus en tota la nit.

Les tempestes que puguen registrar-se esta vesprada en punts de muntanya del nord sembla que seran les últimes de la setmana, però encara podran descarregar amb certa intensitat.

Oratge hui divendres 11 de juny

 

Demà dissabte donarem la benvinguda a un cap de setmana que vindrà marcat per l’estabilitat, el sol, i la calor.

Temperatures demà dissabte 12 de juny

 

Es voran núvols baixos a la costa en començar i acabar el dia, i de vesprada es formaran núvols d’evolució però no tindran cap conseqüència.

 

Oratge demà dissabte 12 de juny

 

Diumenge serà un dia de molta, de moltíssima calor, amb temperatures màximes que pujaran dels 30 graus a la costa i al nord, i dels 35 al centre i a l’interior.

Dilluns encetarem l’última setmana de la primavera de 2021 amb sol i calor i amb una lleugera possibilitat que de vesprada es formen tempestes al nord.

Dimarts la probabilitat de tempestes serà més alta al sud, on després d’un dia de molta calor, podrà quallar alguna tronada en punts de muntanya del sud de València i del nord d’Alacant.

 

Oratge a partir del diumenge 13 de juny

 

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.