15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Últim dia de tempestes amb un cap de setmana de bon temps

Termòmetre a la platja amb temperatura molt alta

Hui divendres encara podrem tindre tempestes al nord. Les últimes ramassades d’una setmana on de forma puntual hem escoltat trons i hem vist llamps diàriament (encara que només al nord de la Comunitat)

El dia ha començat amb temperatures prou altes. No obstant, encara es pot dormir prou bé a la nit, tot i que el mercuri dels termòmetres no baixa dels 20 graus en tota la nit.

Les tempestes que puguen registrar-se esta vesprada en punts de muntanya del nord sembla que seran les últimes de la setmana, però encara podran descarregar amb certa intensitat.

Oratge hui divendres 11 de juny

 

Demà dissabte donarem la benvinguda a un cap de setmana que vindrà marcat per l’estabilitat, el sol, i la calor.

Temperatures demà dissabte 12 de juny

 

Es voran núvols baixos a la costa en començar i acabar el dia, i de vesprada es formaran núvols d’evolució però no tindran cap conseqüència.

 

Oratge demà dissabte 12 de juny

 

Diumenge serà un dia de molta, de moltíssima calor, amb temperatures màximes que pujaran dels 30 graus a la costa i al nord, i dels 35 al centre i a l’interior.

Dilluns encetarem l’última setmana de la primavera de 2021 amb sol i calor i amb una lleugera possibilitat que de vesprada es formen tempestes al nord.

Dimarts la probabilitat de tempestes serà més alta al sud, on després d’un dia de molta calor, podrà quallar alguna tronada en punts de muntanya del sud de València i del nord d’Alacant.

 

Oratge a partir del diumenge 13 de juny

 

Últimes notícies

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.