12.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Últim dia de tempestes amb un cap de setmana de bon temps

Termòmetre a la platja amb temperatura molt alta

Hui divendres encara podrem tindre tempestes al nord. Les últimes ramassades d’una setmana on de forma puntual hem escoltat trons i hem vist llamps diàriament (encara que només al nord de la Comunitat)

El dia ha començat amb temperatures prou altes. No obstant, encara es pot dormir prou bé a la nit, tot i que el mercuri dels termòmetres no baixa dels 20 graus en tota la nit.

Les tempestes que puguen registrar-se esta vesprada en punts de muntanya del nord sembla que seran les últimes de la setmana, però encara podran descarregar amb certa intensitat.

Oratge hui divendres 11 de juny

 

Demà dissabte donarem la benvinguda a un cap de setmana que vindrà marcat per l’estabilitat, el sol, i la calor.

Temperatures demà dissabte 12 de juny

 

Es voran núvols baixos a la costa en començar i acabar el dia, i de vesprada es formaran núvols d’evolució però no tindran cap conseqüència.

 

Oratge demà dissabte 12 de juny

 

Diumenge serà un dia de molta, de moltíssima calor, amb temperatures màximes que pujaran dels 30 graus a la costa i al nord, i dels 35 al centre i a l’interior.

Dilluns encetarem l’última setmana de la primavera de 2021 amb sol i calor i amb una lleugera possibilitat que de vesprada es formen tempestes al nord.

Dimarts la probabilitat de tempestes serà més alta al sud, on després d’un dia de molta calor, podrà quallar alguna tronada en punts de muntanya del sud de València i del nord d’Alacant.

 

Oratge a partir del diumenge 13 de juny

 

Últimes notícies

Pradas s’acull al dret a no declarar davant la comissió d’investigació de la dana

La exconsellera valenciana s'ha acollit al seu dret a no declarar en la comissió del Congrés que analitza la dana d'octubre de 2024, en estar investigada.

Dos detinguts per tres robatoris amb força en locals d’hostaleria de La Safor

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i a una dona per tres robatoris amb força en locals d'hostaleria de La Safor. Van ser identificats gràcies a cambres i a un cotxe de lloguer.

Detinguda en Alcossebre una dona reclamada per Països Baixos per explotació sexual de menors

La Guàrdia Civil ha arrestat en Alcossebre a una dona buscada per Països Baixos per explotació sexual de menors. Quatre menors van quedar sota protecció a l'espera de la seua tutela pel país d'origen.

Nati Algado substituirà a Pérez Llorca com a alcaldessa de Finestrat

La primera tinenta d'alcalde assumirà el relleu a Finestrat quan Juanfran Pérez Llorca formalitze la seua renúncia després de ser investit en Les Corts. Amb 11 de 13 regidors, el PP perfila una transició ràpida

El Suprem eximix al banc en una transferència amb IBAN incorrecte

El Tribunal Suprem ha donat la raó a Caixa Popular i ha descartat la responsabilitat del banc quan el client introduïx un IBAN equivocat en una transferència. La nova norma europea imposa verificació del beneficiari en pagaments instantanis, però el cas es va resoldre amb la regulació anterior.

La jutgessa de la DANA suspén la testifical d’este dilluns per l’alerta meteorològica

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha suspés la testifical prevista a les 9.30 per l'alerta meteorològica. La nova data es fixarà més avant.

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.