Últim dia de tempestes amb un cap de setmana de bon temps

Termòmetre a la platja amb temperatura molt alta

Hui divendres encara podrem tindre tempestes al nord. Les últimes ramassades d’una setmana on de forma puntual hem escoltat trons i hem vist llamps diàriament (encara que només al nord de la Comunitat)

El dia ha començat amb temperatures prou altes. No obstant, encara es pot dormir prou bé a la nit, tot i que el mercuri dels termòmetres no baixa dels 20 graus en tota la nit.

Les tempestes que puguen registrar-se esta vesprada en punts de muntanya del nord sembla que seran les últimes de la setmana, però encara podran descarregar amb certa intensitat.

Oratge hui divendres 11 de juny

 

Demà dissabte donarem la benvinguda a un cap de setmana que vindrà marcat per l’estabilitat, el sol, i la calor.

Temperatures demà dissabte 12 de juny

 

Es voran núvols baixos a la costa en començar i acabar el dia, i de vesprada es formaran núvols d’evolució però no tindran cap conseqüència.

 

Oratge demà dissabte 12 de juny

 

Diumenge serà un dia de molta, de moltíssima calor, amb temperatures màximes que pujaran dels 30 graus a la costa i al nord, i dels 35 al centre i a l’interior.

Dilluns encetarem l’última setmana de la primavera de 2021 amb sol i calor i amb una lleugera possibilitat que de vesprada es formen tempestes al nord.

Dimarts la probabilitat de tempestes serà més alta al sud, on després d’un dia de molta calor, podrà quallar alguna tronada en punts de muntanya del sud de València i del nord d’Alacant.

 

Oratge a partir del diumenge 13 de juny

 

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.