Temps poc lluït però amb estiuet que va a més este cap de setmana

Imatge d'una sortida de sol entre núvols

Els núvols seguiran creuant tot el territori este cap de setmana | Xavi Cabo

 

El temps seguirà molt tranquil este cap de setmana en tot el territori, però això no vol dir que tinguem un sol radiant. I és que, de fet, els intervals de núvols seran abundants i deixaran un cel poc lluït, especialment prop de la costa, sense descartar algun arruixó molt puntual. Calma en conjunt amb boires en l’interior i temperatures que es mantindran paregudes, amb ambient d’estiuet en el centre de la jornada. Diumenge pujaran encara més.

 

Molts núvols però gens de pluja

Pel que fa a l’estat del cel,  tindrem un poc de tot, ja que els intervals de núvols seran a bastant abundants, tant per núvols mitjans com per núvols alts i prims, inclús de baixos en la costa. En general seran inofensius i no impediran les clarianes del sol tampoc, però no es descarta puntualment algun plugim o, a tot estirar, algun arruixó molt feble i aïllat prop de la costa. Poca cosa si arriba a passar.

 

Mapa de previsió a València el 14 de novembre del 2020

Mapa de previsió de cara al dissabte | Aemet

 

Estiuet al migdia

Si ens fixem en les temperatures, continuaran sense grans canvis, tot i que de nit pujaran un poc amb molts valors entre 10º i 15º, si bé en zones interiors i de muntanya quedaran més baixes. Pel que fa a les màximes seran paregudes que en dies anteriors, amb molts termòmetres entre els 17º i 23º. No obstant, diumenge pujaran encara més i es podran rondar els 25º en moltes zones, sobretot prop de la costa.

 

Per tant, en general tindrem un ambient suau o càlid als migdies, cosa que ja és atípica per a l’època. En definitiva, seguirem amb l’estiuet de Sant Martí que, de fet, anirà a més de cara al diumenge.

 

Pocs canvis a la vista

De cara a la següent setmana, pareix que el temps ens oferirà pocs canvis, ja que seguirem amb les temperatures altes per a l’època als migdies i les bandes de núvols, en algunes ocasions més espesses, s’aniran combinant amb el sol. No es veuen ni pluges ni fredorades a mitjà termini, almenys durant tota la setmana vinent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.