Alguns canvis en el temps a les portes de Nadal en un cap de setmana atípicament suau

Imatge d'una sortida de sol rogenca al Delta de l'Ebre

Els intervals de núvols seguiran circulant per tot arreu este cap de setmana | Agustí Descarrega

 

El temps ha estat molt tranquil però també relativament atípic pel que fa a les temperatures esta setmana, ja que els fronts atlàntics ens han portat cels canviants sense pluges i aires temperats o reescalfats a casa nostra.

 

Esta seguirà sent la dinàmica del cap de setmana, amb intervals de núvols que se seguiran passejant i combinant-se amb el sol, així com termòmetres que seguiran sent alts per l’època als migdies. No es veuen grans canvis la setmana que ve, potser una volta haja passat Nadal.

 

Mapa de previsió a València el 18 de desembre del 2020

Mapa de previsió per este divendres | Aemet

 

Nous fronts atlàntics desgastats

Pel que fa a l’estat del cel, estarà molt canviant amb intervals de núvols que es combinaran amb el sol a causa del pas de nous fronts atlàntics. De cara al divendres, serà un dia molt assolellat amb el permís del pas d’alguns núvols prims al voltant, algun núvol baix puntual en trams de la costa i boires matinals a l’interior.

 

Dissabte arriba un front atlàntic desgastat i això farà que, al llarg del dia, els intervals de núvols vagen en augment. No obstant això, no s’esperen precipitacions, més enllà d’algun plugim molt despistat i local a partir de la vesprada.

 

Este canvi pot fer reactivar molt lleugerament el vent de ponent en alguns punts, especialment entre la costa de València i Alacant.

 

Finalment, el diumenge tornarà a ser un dia de cel canviant amb el pas de bandes de núvols alts i prims inofensius que es combinaran amb el sol. Una jornada, de nou, molt aprofitable i sense canvis en el temps.

 

Temperatures atípiques

Pel que fa a les temperatures, seguiran en la banda alta dels termòmetres amb valors atípicament suaus per l’època a causa de la circulació de vents temperats d’oest a est del territori.

 

D’esta manera, tindrem moltes màximes entre els 15º i 20º, mentres que les nits seran de fred moderat més normal per les dates. Mínimes de 5º a 10º en molts punts, però en les zones més enclotades de l’interior la fredor serà més marcada. No es veuen grans canvis, almenys, fins ben entrat Nadal.

Últimes notícies

La segona quinzena de juny arranca amb calor i alguns ruixats de vesprada a la Comunitat

La segona quinzena de juny ha començat en la Comunitat Valenciana amb temps estable, molta calor i algun ruixat amb tronada a la vesprada, especialment en zones d’interior, segons Aemet.

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.