Alguns canvis en el temps a les portes de Nadal en un cap de setmana atípicament suau

Imatge d'una sortida de sol rogenca al Delta de l'Ebre

Els intervals de núvols seguiran circulant per tot arreu este cap de setmana | Agustí Descarrega

 

El temps ha estat molt tranquil però també relativament atípic pel que fa a les temperatures esta setmana, ja que els fronts atlàntics ens han portat cels canviants sense pluges i aires temperats o reescalfats a casa nostra.

 

Esta seguirà sent la dinàmica del cap de setmana, amb intervals de núvols que se seguiran passejant i combinant-se amb el sol, així com termòmetres que seguiran sent alts per l’època als migdies. No es veuen grans canvis la setmana que ve, potser una volta haja passat Nadal.

 

Mapa de previsió a València el 18 de desembre del 2020

Mapa de previsió per este divendres | Aemet

 

Nous fronts atlàntics desgastats

Pel que fa a l’estat del cel, estarà molt canviant amb intervals de núvols que es combinaran amb el sol a causa del pas de nous fronts atlàntics. De cara al divendres, serà un dia molt assolellat amb el permís del pas d’alguns núvols prims al voltant, algun núvol baix puntual en trams de la costa i boires matinals a l’interior.

 

Dissabte arriba un front atlàntic desgastat i això farà que, al llarg del dia, els intervals de núvols vagen en augment. No obstant això, no s’esperen precipitacions, més enllà d’algun plugim molt despistat i local a partir de la vesprada.

 

Este canvi pot fer reactivar molt lleugerament el vent de ponent en alguns punts, especialment entre la costa de València i Alacant.

 

Finalment, el diumenge tornarà a ser un dia de cel canviant amb el pas de bandes de núvols alts i prims inofensius que es combinaran amb el sol. Una jornada, de nou, molt aprofitable i sense canvis en el temps.

 

Temperatures atípiques

Pel que fa a les temperatures, seguiran en la banda alta dels termòmetres amb valors atípicament suaus per l’època a causa de la circulació de vents temperats d’oest a est del territori.

 

D’esta manera, tindrem moltes màximes entre els 15º i 20º, mentres que les nits seran de fred moderat més normal per les dates. Mínimes de 5º a 10º en molts punts, però en les zones més enclotades de l’interior la fredor serà més marcada. No es veuen grans canvis, almenys, fins ben entrat Nadal.

Últimes notícies

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.