Alguns canvis en el temps a les portes de Nadal en un cap de setmana atípicament suau

Imatge d'una sortida de sol rogenca al Delta de l'Ebre

Els intervals de núvols seguiran circulant per tot arreu este cap de setmana | Agustí Descarrega

 

El temps ha estat molt tranquil però també relativament atípic pel que fa a les temperatures esta setmana, ja que els fronts atlàntics ens han portat cels canviants sense pluges i aires temperats o reescalfats a casa nostra.

 

Esta seguirà sent la dinàmica del cap de setmana, amb intervals de núvols que se seguiran passejant i combinant-se amb el sol, així com termòmetres que seguiran sent alts per l’època als migdies. No es veuen grans canvis la setmana que ve, potser una volta haja passat Nadal.

 

Mapa de previsió a València el 18 de desembre del 2020

Mapa de previsió per este divendres | Aemet

 

Nous fronts atlàntics desgastats

Pel que fa a l’estat del cel, estarà molt canviant amb intervals de núvols que es combinaran amb el sol a causa del pas de nous fronts atlàntics. De cara al divendres, serà un dia molt assolellat amb el permís del pas d’alguns núvols prims al voltant, algun núvol baix puntual en trams de la costa i boires matinals a l’interior.

 

Dissabte arriba un front atlàntic desgastat i això farà que, al llarg del dia, els intervals de núvols vagen en augment. No obstant això, no s’esperen precipitacions, més enllà d’algun plugim molt despistat i local a partir de la vesprada.

 

Este canvi pot fer reactivar molt lleugerament el vent de ponent en alguns punts, especialment entre la costa de València i Alacant.

 

Finalment, el diumenge tornarà a ser un dia de cel canviant amb el pas de bandes de núvols alts i prims inofensius que es combinaran amb el sol. Una jornada, de nou, molt aprofitable i sense canvis en el temps.

 

Temperatures atípiques

Pel que fa a les temperatures, seguiran en la banda alta dels termòmetres amb valors atípicament suaus per l’època a causa de la circulació de vents temperats d’oest a est del territori.

 

D’esta manera, tindrem moltes màximes entre els 15º i 20º, mentres que les nits seran de fred moderat més normal per les dates. Mínimes de 5º a 10º en molts punts, però en les zones més enclotades de l’interior la fredor serà més marcada. No es veuen grans canvis, almenys, fins ben entrat Nadal.

Anuncios

Últimes notícies

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.

Abril de 2026 va ser molt càlid i extremadament sec en la Comunitat Valenciana

Abril de 2026 va registrar en la Comunitat Valenciana una temperatura mitjana de 15,5 graus, 2,1 per damunt de l'habitual, i una pluja un 58% inferior a la mitjana climàtica.