Alguns canvis en el temps a les portes de Nadal en un cap de setmana atípicament suau

Imatge d'una sortida de sol rogenca al Delta de l'Ebre

Els intervals de núvols seguiran circulant per tot arreu este cap de setmana | Agustí Descarrega

 

El temps ha estat molt tranquil però també relativament atípic pel que fa a les temperatures esta setmana, ja que els fronts atlàntics ens han portat cels canviants sense pluges i aires temperats o reescalfats a casa nostra.

 

Esta seguirà sent la dinàmica del cap de setmana, amb intervals de núvols que se seguiran passejant i combinant-se amb el sol, així com termòmetres que seguiran sent alts per l’època als migdies. No es veuen grans canvis la setmana que ve, potser una volta haja passat Nadal.

 

Mapa de previsió a València el 18 de desembre del 2020

Mapa de previsió per este divendres | Aemet

 

Nous fronts atlàntics desgastats

Pel que fa a l’estat del cel, estarà molt canviant amb intervals de núvols que es combinaran amb el sol a causa del pas de nous fronts atlàntics. De cara al divendres, serà un dia molt assolellat amb el permís del pas d’alguns núvols prims al voltant, algun núvol baix puntual en trams de la costa i boires matinals a l’interior.

 

Dissabte arriba un front atlàntic desgastat i això farà que, al llarg del dia, els intervals de núvols vagen en augment. No obstant això, no s’esperen precipitacions, més enllà d’algun plugim molt despistat i local a partir de la vesprada.

 

Este canvi pot fer reactivar molt lleugerament el vent de ponent en alguns punts, especialment entre la costa de València i Alacant.

 

Finalment, el diumenge tornarà a ser un dia de cel canviant amb el pas de bandes de núvols alts i prims inofensius que es combinaran amb el sol. Una jornada, de nou, molt aprofitable i sense canvis en el temps.

 

Temperatures atípiques

Pel que fa a les temperatures, seguiran en la banda alta dels termòmetres amb valors atípicament suaus per l’època a causa de la circulació de vents temperats d’oest a est del territori.

 

D’esta manera, tindrem moltes màximes entre els 15º i 20º, mentres que les nits seran de fred moderat més normal per les dates. Mínimes de 5º a 10º en molts punts, però en les zones més enclotades de l’interior la fredor serà més marcada. No es veuen grans canvis, almenys, fins ben entrat Nadal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.