Clara millora en una nova setmana amb aires més primaverals que d’hivern

Imatge d'una sortida de sol a València

La calma dominarà durant tota la setmana | @crisalmar11

 

El temps ha estat més mogut estes últimes hores en part del territori valencià amb més núvols i, inclús, alguns arruixons dèbils o precipitacions. Poca cosa i sense més danys, però tot això ha portat un ambient més alterat i amb més fred.

 

No obstant això, esta inestabilitat fruit dels vents marítims carregats d’humitat ja té les hores comptades, ja que l’anticicló dominarà amb sol combinat amb núvols alts i prims i sense precipitacions a la vista. A demés, les temperatures tornaran a pujar i, especialment durant la segona mitat de la setmana, l’ambient serà més primaveral que hivernal.

 

Sense pluges a la vista

Pel que fa a l’estat del cel, després de la nuvolositat abundant de les últimes hores i algunes precipitacions o arruixons dèbils, la tendència serà que el sol torne a agarrar protagonisme els pròxims dies, tot i les restes de núvols i inestabilitat d’este dilluns. No obstant això, seguiran circulant bandes de núvols alts i prims que complicaran en alguns moments el cel.

 

A demés, no es descarten boires matinals o alguns núvols baixos costaners sense més conseqüències. Els dies més assolellats arribaran en la segona part de la setmana, quan l’anticicló es farà encara més fort. No es veuen pluges per enlloc els pròxims dies, tampoc ventades.

 

Mapa de previsió a València el 15 de febrer del 2021

Mapa de previsió per este dilluns | Aemet

 

Temperatures cap amunt

Després de la punxada dels termòmetres durant el cap de setmana per l’entrada d’aires més freds i humits, les temperatures tornaran a remuntar els pròxims dies, especialment a partir de mitja setmana, quan tornarem a tindre moltes màximes entre els 18º i 22º, les més altes al sud del territori valencià, sobretot a les comarques d’Alacant, a on es podrien superar lleugerament estes xifres. De nit farà fred moderat.

 

En definitiva, un temps molt tranquil i amb una sensació tèrmica als migdies més primaveral que no d’hivern, que és el que tocaria en esta època de l’any. No es veuen ni grans fredorades ni pluges a la vista.

Últimes notícies

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.

bp comença el desmantellament de l’antiga illa d’amarre davant la costa de Castelló

La companyia energètica bp ha iniciat la fase principal de desmantellament de l’antiga illa d’amarre i les línies submarines davant la costa de Castelló, una instal·lació en desús des que en 2012 va traslladar les operacions al port.

La sequera golejadora de Danjuma en Lliga amb el València ja frega l’any

Arnaut Danjuma porta quasi un any sense marcar en Lliga amb el València CF i acumula més de 1.600 minuts sense gol, tot i mantindre la confiança de l’entrenador en este inici de temporada.

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.