Clara millora en una nova setmana amb aires més primaverals que d’hivern

Imatge d'una sortida de sol a València

La calma dominarà durant tota la setmana | @crisalmar11

 

El temps ha estat més mogut estes últimes hores en part del territori valencià amb més núvols i, inclús, alguns arruixons dèbils o precipitacions. Poca cosa i sense més danys, però tot això ha portat un ambient més alterat i amb més fred.

 

No obstant això, esta inestabilitat fruit dels vents marítims carregats d’humitat ja té les hores comptades, ja que l’anticicló dominarà amb sol combinat amb núvols alts i prims i sense precipitacions a la vista. A demés, les temperatures tornaran a pujar i, especialment durant la segona mitat de la setmana, l’ambient serà més primaveral que hivernal.

 

Sense pluges a la vista

Pel que fa a l’estat del cel, després de la nuvolositat abundant de les últimes hores i algunes precipitacions o arruixons dèbils, la tendència serà que el sol torne a agarrar protagonisme els pròxims dies, tot i les restes de núvols i inestabilitat d’este dilluns. No obstant això, seguiran circulant bandes de núvols alts i prims que complicaran en alguns moments el cel.

 

A demés, no es descarten boires matinals o alguns núvols baixos costaners sense més conseqüències. Els dies més assolellats arribaran en la segona part de la setmana, quan l’anticicló es farà encara més fort. No es veuen pluges per enlloc els pròxims dies, tampoc ventades.

 

Mapa de previsió a València el 15 de febrer del 2021

Mapa de previsió per este dilluns | Aemet

 

Temperatures cap amunt

Després de la punxada dels termòmetres durant el cap de setmana per l’entrada d’aires més freds i humits, les temperatures tornaran a remuntar els pròxims dies, especialment a partir de mitja setmana, quan tornarem a tindre moltes màximes entre els 18º i 22º, les més altes al sud del territori valencià, sobretot a les comarques d’Alacant, a on es podrien superar lleugerament estes xifres. De nit farà fred moderat.

 

En definitiva, un temps molt tranquil i amb una sensació tèrmica als migdies més primaveral que no d’hivern, que és el que tocaria en esta època de l’any. No es veuen ni grans fredorades ni pluges a la vista.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.