Quan estem a tir de pedra de l’hivern l’oratge continua sense donar-nos símptomes de canvis importants

Ejemplo de shortcode con estilo
La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d’Europa i també al nord d’Àfrica des d’on ens envia un lleuger flux de ponent que hui farà pujar les temperatures. De tota manera no hem de perdre d’ull a les pertorbacions que arriben per l’Atlàntic perquè els pròxims dies tocaran a […]
Una xica passsetjant amb una flor en la mà

La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d’Europa i també al nord d’Àfrica des d’on ens envia un lleuger flux de ponent que hui farà pujar les temperatures. De tota manera no hem de perdre d’ull a les pertorbacions que arriben per l’Atlàntic perquè els pròxims dies tocaran a la porta i entraran per l’oest, per Portugal.

La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d'Europa i també al nord d'Àfrica |Jordi Payà

El dia i la setmana comencen amb ambient fresc, amb temperatures nocturnes que fins i tot han baixat lleugerament respecte als valors del cap de setmana, però no tardarem a notar com el vent es deixa sentir de ponent i com pugen les temperatures tocant o superant els 20 graus al centre de València i fins i tot en observatoris de la costa de la mitat sud de la Comunitat.

El dia i la setmana comencen amb ambient fresc | Jordi Payà

Les temperatures tocant o superant els 20 graus al centre de València | Jordi Payà

Demà dimarts esgotarem les últimes hores de la tardor de 2021 amb i vents fluixos del sud, de migjorn, que encara faran pujar un poc més les temperatures al centre del dia just quan comence de forma oficial l’hivern (a les 16 hores i 59 minuts)

Demà dimarts esgotarem les últimes hores de la tardor de 2021 amb i vents fluixos del sud | Jordi Payà

Les temperatures al centre del dia just quan comence de forma oficial l'hivern

Dimecres podrien registrar-se les primeres pluges hivernals en colar-se una borrasca acompanyada d’aire fred en altura pel sud de la Península. Els núvols arribarien a la Comunitat Valenciana a poqueta nit deixant pluges al sud.

Dijous i divendres, la vespra i el dia de Nadal, el vent es deixarà sentir de ponent fent córrer els núvols d’oest a est sense quasi possibilitat de deixar pluja. Les temperatures pujaran a la costa i es mantindran fresques i fins i tot baixaran per l’interior.

Dimecres pluja,dijous sol, divendres núvol | Jordi Payà

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.