Quan estem a tir de pedra de l’hivern l’oratge continua sense donar-nos símptomes de canvis importants

Una xica passsetjant amb una flor en la mà

La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d’Europa i també al nord d’Àfrica des d’on ens envia un lleuger flux de ponent que hui farà pujar les temperatures. De tota manera no hem de perdre d’ull a les pertorbacions que arriben per l’Atlàntic perquè els pròxims dies tocaran a la porta i entraran per l’oest, per Portugal.

La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d'Europa i també al nord d'Àfrica |Jordi Payà

El dia i la setmana comencen amb ambient fresc, amb temperatures nocturnes que fins i tot han baixat lleugerament respecte als valors del cap de setmana, però no tardarem a notar com el vent es deixa sentir de ponent i com pugen les temperatures tocant o superant els 20 graus al centre de València i fins i tot en observatoris de la costa de la mitat sud de la Comunitat.

El dia i la setmana comencen amb ambient fresc | Jordi Payà

Les temperatures tocant o superant els 20 graus al centre de València | Jordi Payà

Demà dimarts esgotarem les últimes hores de la tardor de 2021 amb i vents fluixos del sud, de migjorn, que encara faran pujar un poc més les temperatures al centre del dia just quan comence de forma oficial l’hivern (a les 16 hores i 59 minuts)

Demà dimarts esgotarem les últimes hores de la tardor de 2021 amb i vents fluixos del sud | Jordi Payà

Les temperatures al centre del dia just quan comence de forma oficial l'hivern

Dimecres podrien registrar-se les primeres pluges hivernals en colar-se una borrasca acompanyada d’aire fred en altura pel sud de la Península. Els núvols arribarien a la Comunitat Valenciana a poqueta nit deixant pluges al sud.

Dijous i divendres, la vespra i el dia de Nadal, el vent es deixarà sentir de ponent fent córrer els núvols d’oest a est sense quasi possibilitat de deixar pluja. Les temperatures pujaran a la costa i es mantindran fresques i fins i tot baixaran per l’interior.

Dimecres pluja,dijous sol, divendres núvol | Jordi Payà

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana sumarà 53 de les 500 noves places de jutges fins a 2027

El Govern ha aprovat la tramitació urgent de dos reials decrets per crear 500 places de jutges i 200 de fiscals fins a 2027, de les quals 53 places judicials aniran a la Comunitat Valenciana.

Així queda el calendari laboral de 2027: 12 festius i nou de comuns a tot l’Estat

L’any 2027 tindrà dotze festius nacionals a Espanya, dels quals nou seran comuns a totes les autonomies, inclosa la Comunitat Valenciana.

Arresten un home i una dona per un robatori amb força en una vivenda de la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 40 anys i una dona de 41 anys per un presumpte robatori amb força en una vivenda de la Vall d’Uixó, on haurien forçat la tanca per a entrar.

Els valencians ja poden consultar on votar en les eleccions generals del 29 de novembre

L'Oficina del Cens Electoral facilita la consulta dels col·legis i les meses electorals de cara als pròxims comicis

Dimarts amb oratge estable: poc de núvol i lleuger descens de les màximes

Dimarts arribarà amb cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, temperatures màximes lleugerament més baixes i vent fluix variable. Dimecres augmentarà la nuvolositat i hi haurà probabilitat de pluges dèbils, sobretot al litoral i al sud.

Ndukwe firma l’empat del Levante al minut 99 davant el Sevilla

El Levante ha salvat un punt al Ciutat de València gràcies a un gol d’Ifeanyi Ndukwe en el minut 99 davant el Sevilla, després d’una frenètica recta final amb dos gols andalusos i dos remuntats pels granotes.

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.