12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Quan estem a tir de pedra de l’hivern l’oratge continua sense donar-nos símptomes de canvis importants

Una xica passsetjant amb una flor en la mà

La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d’Europa i també al nord d’Àfrica des d’on ens envia un lleuger flux de ponent que hui farà pujar les temperatures. De tota manera no hem de perdre d’ull a les pertorbacions que arriben per l’Atlàntic perquè els pròxims dies tocaran a la porta i entraran per l’oest, per Portugal.

La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d'Europa i també al nord d'Àfrica |Jordi Payà

El dia i la setmana comencen amb ambient fresc, amb temperatures nocturnes que fins i tot han baixat lleugerament respecte als valors del cap de setmana, però no tardarem a notar com el vent es deixa sentir de ponent i com pugen les temperatures tocant o superant els 20 graus al centre de València i fins i tot en observatoris de la costa de la mitat sud de la Comunitat.

El dia i la setmana comencen amb ambient fresc | Jordi Payà

Les temperatures tocant o superant els 20 graus al centre de València | Jordi Payà

Demà dimarts esgotarem les últimes hores de la tardor de 2021 amb i vents fluixos del sud, de migjorn, que encara faran pujar un poc més les temperatures al centre del dia just quan comence de forma oficial l’hivern (a les 16 hores i 59 minuts)

Demà dimarts esgotarem les últimes hores de la tardor de 2021 amb i vents fluixos del sud | Jordi Payà

Les temperatures al centre del dia just quan comence de forma oficial l'hivern

Dimecres podrien registrar-se les primeres pluges hivernals en colar-se una borrasca acompanyada d’aire fred en altura pel sud de la Península. Els núvols arribarien a la Comunitat Valenciana a poqueta nit deixant pluges al sud.

Dijous i divendres, la vespra i el dia de Nadal, el vent es deixarà sentir de ponent fent córrer els núvols d’oest a est sense quasi possibilitat de deixar pluja. Les temperatures pujaran a la costa i es mantindran fresques i fins i tot baixaran per l’interior.

Dimecres pluja,dijous sol, divendres núvol | Jordi Payà

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.

La Comunitat Valenciana lidera al gener l’augment de passatgers aeris internacionals amb un 7,7%

Espanya va rebre 6,7 milions de passatgers procedents d'aeroports internacionals al gener, un 5,2% més interanual. La Comunitat Valenciana va ser la regió amb major alça, del 7,7%.

Finalitza la guerra en l’obra de teamLab en el Centre d’Art Hortensia Herrero

La instal·lació interactiva 'The World of Irreversible Change' del CAHH ha posat fi a la seua guerra interna després de més de dos dies de combats i obri una fase de regeneració lligada al clima de València.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves