Quan estem a tir de pedra de l’hivern l’oratge continua sense donar-nos símptomes de canvis importants

Una xica passsetjant amb una flor en la mà

La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d’Europa i també al nord d’Àfrica des d’on ens envia un lleuger flux de ponent que hui farà pujar les temperatures. De tota manera no hem de perdre d’ull a les pertorbacions que arriben per l’Atlàntic perquè els pròxims dies tocaran a la porta i entraran per l’oest, per Portugal.

La situació meteorològica encara està presidida hui per les altes pressions al nord d'Europa i també al nord d'Àfrica |Jordi Payà

El dia i la setmana comencen amb ambient fresc, amb temperatures nocturnes que fins i tot han baixat lleugerament respecte als valors del cap de setmana, però no tardarem a notar com el vent es deixa sentir de ponent i com pugen les temperatures tocant o superant els 20 graus al centre de València i fins i tot en observatoris de la costa de la mitat sud de la Comunitat.

El dia i la setmana comencen amb ambient fresc | Jordi Payà

Les temperatures tocant o superant els 20 graus al centre de València | Jordi Payà

Demà dimarts esgotarem les últimes hores de la tardor de 2021 amb i vents fluixos del sud, de migjorn, que encara faran pujar un poc més les temperatures al centre del dia just quan comence de forma oficial l’hivern (a les 16 hores i 59 minuts)

Demà dimarts esgotarem les últimes hores de la tardor de 2021 amb i vents fluixos del sud | Jordi Payà

Les temperatures al centre del dia just quan comence de forma oficial l'hivern

Dimecres podrien registrar-se les primeres pluges hivernals en colar-se una borrasca acompanyada d’aire fred en altura pel sud de la Península. Els núvols arribarien a la Comunitat Valenciana a poqueta nit deixant pluges al sud.

Dijous i divendres, la vespra i el dia de Nadal, el vent es deixarà sentir de ponent fent córrer els núvols d’oest a est sense quasi possibilitat de deixar pluja. Les temperatures pujaran a la costa i es mantindran fresques i fins i tot baixaran per l’interior.

Dimecres pluja,dijous sol, divendres núvol | Jordi Payà

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.