Torna el llevant i les baixades de temperatures

Imatge de boira enganxada a Collserola

 

Fa molt de temps que no recorde arribar a la recta final del mes de maig amb un oratge tan primaveral com el d’enguany. Hem tingut dies de sol i de calor (ahir sense anar més lluny), però també dies frescos i plujosos, i tot indica que eixa serà també la tònica dels pròxims dies.

Oratge dimarts 25 de maig

El ponent i la calor d’ahir deixaran pas hui al llevant, a més núvols i fins i tot a algun ruixat esta vesprada. No estic parlant de pluges importants però el cel quedarà més tancat i a partir d’esta vesprada i fins entrada la matinada podria caure alguna gota sobretot al litoral i prelitoral de València i d’Alacant.

Les temperatures baixaran fins a 5 graus respecte als valors d’ahir.

Temperatures dimarts 25 de maig

Demà dimecres començarem el dia amb el cel carregat de núvols baixos però pense que no arribaran a tindre cap conseqüència i acabaran trencant-se. No obstant, de vesprada podran créixer nuvolades a les muntanyes del nord on fins i tot cal esperar alguna gota i es podrà escoltar algun tro.

Oratge dimecres 26 de maig

Les temperatures màximes pujaran un parell de graus.

Temperatures dimecres 26 de maig

Dijous la nuvolositat de tipus baix serà abundant al sud on les temperatures quedaran més baixes. Al nord i a l’interior pujaran les temperatures.

Pocs canvis cal esperar divendres, i dissabte donarem la benvinguda al cap de setmana amb pocs núvols al cel i temperatures més altes.

Oratge a partir del dijous 27 de maig

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.