Últimes ramassades de Blas

Imatge d'una dia de pluja

 

Blas ja té poc a dir. Ha sigut una borrasca molt pesada però poc condidora i afortunadament té les hores contades perquè fins a migdia o primera hora de la vesprada deixarà ramassades al litoral d’Alacant i a partir d’eixe moment cal esperar a que escampe la nuvolositat i acabe imposant-se el sol.

A primera hora la nuvolositat serà abundant a les zones més costaneres de la mitat sud de la Comunitat amb plugims dèbils que podran afectar des de la ciutat de València fins al sud d’Alacant. Precisament és al sud on la probabilitat de pluges d’entitat és més alta. Esta vesprada els núvols encara deixaran el cel cobert al sud però serà difícil que arriben a deixar pluja.

Al sud de València i al nord d’Alacant encara es deixarà sentir el gregal amb ratxes moderades. A més hi haurà mar de fons fins entrada la matinada.

 

Oratge hui dijous 18 de novembre

Les temperatures nocturnes han pujat un poc i les diürnes quedaran més baixes.

 

Temperatures hui dijous 18 de novembre

Demà divendres la nit i les primeres hores del dia tornaran a ser més fresques en quedar el cel amb menys núvols, i això també afavorirà un ascens de les temperatures màximes d’un o dos graus.

 

Oratge demà divendres 19 de novembre

 

Temperatures demà divendres 19 de novembre

El cap de setmana acabarà assolellat però el començarem amb núvols abundants al sud, plugims dèbils i temperatures més altes. Diumenge i dilluns l’oratge tornarà a ser estable i les temperatures un poc més suaus.

 

Oratge a partir del dissabte 20 de novembre

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.