12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Últimes ramassades de Blas

Imatge d'una dia de pluja

 

Blas ja té poc a dir. Ha sigut una borrasca molt pesada però poc condidora i afortunadament té les hores contades perquè fins a migdia o primera hora de la vesprada deixarà ramassades al litoral d’Alacant i a partir d’eixe moment cal esperar a que escampe la nuvolositat i acabe imposant-se el sol.

A primera hora la nuvolositat serà abundant a les zones més costaneres de la mitat sud de la Comunitat amb plugims dèbils que podran afectar des de la ciutat de València fins al sud d’Alacant. Precisament és al sud on la probabilitat de pluges d’entitat és més alta. Esta vesprada els núvols encara deixaran el cel cobert al sud però serà difícil que arriben a deixar pluja.

Al sud de València i al nord d’Alacant encara es deixarà sentir el gregal amb ratxes moderades. A més hi haurà mar de fons fins entrada la matinada.

 

Oratge hui dijous 18 de novembre

Les temperatures nocturnes han pujat un poc i les diürnes quedaran més baixes.

 

Temperatures hui dijous 18 de novembre

Demà divendres la nit i les primeres hores del dia tornaran a ser més fresques en quedar el cel amb menys núvols, i això també afavorirà un ascens de les temperatures màximes d’un o dos graus.

 

Oratge demà divendres 19 de novembre

 

Temperatures demà divendres 19 de novembre

El cap de setmana acabarà assolellat però el començarem amb núvols abundants al sud, plugims dèbils i temperatures més altes. Diumenge i dilluns l’oratge tornarà a ser estable i les temperatures un poc més suaus.

 

Oratge a partir del dissabte 20 de novembre

Últimes notícies

Alacant suspén els mercats ambulants del dissabte i el carnestoltes del divendres pel vent

L'Ajuntament ha cancel·lat els mercats ambulants del dissabte al matí i els actes de carnestoltes del divendres per ratxes previstes de fins a 85 km/h. Manté tancaments i mesures preventives a l'espera de l'evolució de l'episodi.

Detingut un pròfug finlandés amagat en una autocaravana en la costa d’Orihuela

Un home de 53 anys reclamat per Finlàndia ha sigut arrestat en la costa d'Orihuela quan s'amagava en una autocaravana. Està condemnat a 8 anys per difamació i assetjament i té una OEDE activa des de juny de 2025.

L’INE rebaixa l’IPC de gener al 2,3% i la Comunitat Valenciana marca un 2,5%, per damunt de la mitjana

L'INE ha retallat l'IPC de gener al 2,3% per la menor pressió de l'electricitat i els combustibles. La Comunitat Valenciana se situa en el 2,5%, per damunt de la mitjana.

L’afiliació estrangera cau al gener en la Comunitat Valenciana: 9.275 menys i 377.098 ocupats

L'afiliació de treballadors estrangers va baixar en 9.275 al gener en la Comunitat Valenciana, fins a 377.098. Malgrat l'ajust estacional, en l'últim any va sumar 43.850 (+13,16%).

La inflació de gener s’ha situat en el 2,5% en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

La Comunitat Valenciana ha registrat al gener un 2,5%, per damunt del 2,3% nacional després de la revisió a la baixa de l'INE. La subjacent se situa en el 2,6% i els aliments van augmentar un 3%.

Aemet eleva a taronja l’avís per vent des del migdia i preveu ratxes de 120 km/h el dissabte

Aemet ha elevat a taronja els avisos per vent des del migdia d'este divendres a Alacant i València, i des de les 17 hores també a Castelló. El dissabte s'esperen pics de 120 km/h i onatge de 2 a 3 metres en el nord de Castelló.

El vent s’intensifica este dissabte en la Comunitat Valenciana i amainarà el diumenge

El cap de setmana deixarà ratxes fortes i molt fortes, amb probables huracanades a Castelló el dissabte. El diumenge el vent tendirà a remetre i pujaran les màximes.

Suspesa la Línia 1 entre Alberic i Castelló pel trencament d’una catenària

El trencament d'una catenària manté tallat des d'anit el servici entre Alberic i Castelló en la Línia 1. Metrovalencia oferix autobusos entre els dos punts.