Últimes ramassades de Blas

Imatge d'una dia de pluja

 

Blas ja té poc a dir. Ha sigut una borrasca molt pesada però poc condidora i afortunadament té les hores contades perquè fins a migdia o primera hora de la vesprada deixarà ramassades al litoral d’Alacant i a partir d’eixe moment cal esperar a que escampe la nuvolositat i acabe imposant-se el sol.

A primera hora la nuvolositat serà abundant a les zones més costaneres de la mitat sud de la Comunitat amb plugims dèbils que podran afectar des de la ciutat de València fins al sud d’Alacant. Precisament és al sud on la probabilitat de pluges d’entitat és més alta. Esta vesprada els núvols encara deixaran el cel cobert al sud però serà difícil que arriben a deixar pluja.

Al sud de València i al nord d’Alacant encara es deixarà sentir el gregal amb ratxes moderades. A més hi haurà mar de fons fins entrada la matinada.

 

Oratge hui dijous 18 de novembre

Les temperatures nocturnes han pujat un poc i les diürnes quedaran més baixes.

 

Temperatures hui dijous 18 de novembre

Demà divendres la nit i les primeres hores del dia tornaran a ser més fresques en quedar el cel amb menys núvols, i això també afavorirà un ascens de les temperatures màximes d’un o dos graus.

 

Oratge demà divendres 19 de novembre

 

Temperatures demà divendres 19 de novembre

El cap de setmana acabarà assolellat però el començarem amb núvols abundants al sud, plugims dèbils i temperatures més altes. Diumenge i dilluns l’oratge tornarà a ser estable i les temperatures un poc més suaus.

 

Oratge a partir del dissabte 20 de novembre

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.