13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Últimes ramassades de Blas

Imatge d'una dia de pluja

 

Blas ja té poc a dir. Ha sigut una borrasca molt pesada però poc condidora i afortunadament té les hores contades perquè fins a migdia o primera hora de la vesprada deixarà ramassades al litoral d’Alacant i a partir d’eixe moment cal esperar a que escampe la nuvolositat i acabe imposant-se el sol.

A primera hora la nuvolositat serà abundant a les zones més costaneres de la mitat sud de la Comunitat amb plugims dèbils que podran afectar des de la ciutat de València fins al sud d’Alacant. Precisament és al sud on la probabilitat de pluges d’entitat és més alta. Esta vesprada els núvols encara deixaran el cel cobert al sud però serà difícil que arriben a deixar pluja.

Al sud de València i al nord d’Alacant encara es deixarà sentir el gregal amb ratxes moderades. A més hi haurà mar de fons fins entrada la matinada.

 

Oratge hui dijous 18 de novembre

Les temperatures nocturnes han pujat un poc i les diürnes quedaran més baixes.

 

Temperatures hui dijous 18 de novembre

Demà divendres la nit i les primeres hores del dia tornaran a ser més fresques en quedar el cel amb menys núvols, i això també afavorirà un ascens de les temperatures màximes d’un o dos graus.

 

Oratge demà divendres 19 de novembre

 

Temperatures demà divendres 19 de novembre

El cap de setmana acabarà assolellat però el començarem amb núvols abundants al sud, plugims dèbils i temperatures més altes. Diumenge i dilluns l’oratge tornarà a ser estable i les temperatures un poc més suaus.

 

Oratge a partir del dissabte 20 de novembre

Últimes notícies

Camarero defendrà demà en el Congrés la seua gestió durant la dana de València

La vicepresidenta valenciana compareixerà davant la comissió del Congrés sobre la dana per a justificar la resposta del Consell. La sessió arriba després de testimoniatges crítics i en plena revisió de responsabilitats.

Els anestesistes recorden que les sedacions generals només han de fer-les especialistes

Sedar ha recordat que les sedacions amb anestèsics generals comporten riscos greus i només han de realitzar-les anestesiòlegs. L'advertiment arriba després de la mort d'una xiqueta a Alzira.

El Museu dels Ciències reivindica a Leonardo da Vinci després de l’èxit de l’exposició amb 800.000 visitants

El Museu dels Ciències ha celebrat una jornada conduïda per Christian Gálvez per a reivindicar a Leonardo da Vinci, complementària a la mostra 'Leonardo. 500 anys de geni'. L'exposició, oberta fins a abril de 2026, ja suma 800.000 visitants.

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.