Últimes ramassades de Blas

Imatge d'una dia de pluja

 

Blas ja té poc a dir. Ha sigut una borrasca molt pesada però poc condidora i afortunadament té les hores contades perquè fins a migdia o primera hora de la vesprada deixarà ramassades al litoral d’Alacant i a partir d’eixe moment cal esperar a que escampe la nuvolositat i acabe imposant-se el sol.

A primera hora la nuvolositat serà abundant a les zones més costaneres de la mitat sud de la Comunitat amb plugims dèbils que podran afectar des de la ciutat de València fins al sud d’Alacant. Precisament és al sud on la probabilitat de pluges d’entitat és més alta. Esta vesprada els núvols encara deixaran el cel cobert al sud però serà difícil que arriben a deixar pluja.

Al sud de València i al nord d’Alacant encara es deixarà sentir el gregal amb ratxes moderades. A més hi haurà mar de fons fins entrada la matinada.

 

Oratge hui dijous 18 de novembre

Les temperatures nocturnes han pujat un poc i les diürnes quedaran més baixes.

 

Temperatures hui dijous 18 de novembre

Demà divendres la nit i les primeres hores del dia tornaran a ser més fresques en quedar el cel amb menys núvols, i això també afavorirà un ascens de les temperatures màximes d’un o dos graus.

 

Oratge demà divendres 19 de novembre

 

Temperatures demà divendres 19 de novembre

El cap de setmana acabarà assolellat però el començarem amb núvols abundants al sud, plugims dèbils i temperatures més altes. Diumenge i dilluns l’oratge tornarà a ser estable i les temperatures un poc més suaus.

 

Oratge a partir del dissabte 20 de novembre

Últimes notícies

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.