Un tornado irromp per sorpresa en la platja de Sant Joan d’Alacant en plena tempesta

 

El temporal d’este divendres, 27 de novembre, en el territori valencià, està causant alguns problemes amb incidències i fenòmens molt severs. L’últim ha sigut especialment destacat, ja que un tornado a irromput esta vesprada per sorpresa en les platges de la ciutat d’Alacant.

 

En concret, els fets s’han produït en la platja de Sant Joan D’Alacant, a on s’ha format una tromba marina damunt de la mar que s’ha anat acostant a la costa. Una volta ha arribat a la platja, en lloc de desfer-se ha continuat terra endins, convertint-se en un tornado que ha recorregut la zona durant uns instants, segons ho recull la mateixa Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

 

Segons alguns testimonis, el remolí de vent hauria causat alguns danys materials lleus, però, ara com ara, no es té constància de danys personals. Este fenomen meteorològic ha causat un gran impacte en la zona i molts als veïns, i un gran número de persones han pogut registrar imàtgens d’este espectacle de la naturalesa des dels seus balcons, com es pot vore en estos impressionants vídeos:

 

Últimes notícies

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

El viatge de més de 2.000 km d’un jaguar al Brasil qüestiona com es protegeix l’Amazònia

Un jaguar mascle monitorat amb GPS ha recorregut 2.122 km en 381 dies al Brasil, fet que porta científics bascos i alacantins a advertir que les actuals àrees protegides poden ser insuficients.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.