14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Presó per a un metge acusat de gravar les parts íntimes dels seus pacients

El jutge ha decretat l’ingrés a la presó d’un metge a Sevilla de manera preventiva, atesa la gravetat dels delictes esclarits, ja que està acusat de gravar en la seua consulta parts íntimes dels seus pacients sense autorització. Es creu que el nombre de víctimes podria superar el centenar.

El detingut té 64 anys i les imatges haurien sigut gravades tant en les seues consultes de Morón de la Frontera, Badolatosa, Estepa i Sevilla com en assistències a domicilis.

La Guàrdia Civil d’Osuna i de Badolatosa han participat en la detenció i informen que s’han realitzat 5 registres entre els quals hi ha tant habitatge com les consultes.

L’operació s’ha denominat ‘Viconsul’ En els registres s’han intervingut diversos ordinadors portàtils, un bolígraf espia i multitud de dispositius d’emmagatzematge massiu d’arxius, que pogueren contindre arxius multimèdia de naturalesa sexual, amb la finalitat d’esclarir nous delictes i aconseguir identificar noves víctimes.

La investigació va començar després que un pacient denunciara que havia sigut “gravada”, és llavors quan els investigadors confirmen no sols l’existència d’un vídeo de naturalesa sexual en el telèfon mòbil del facultatiu que acreditaria els fets denunciats inicialment, sinó que realitzaria este tipus de pràctiques durant més de dos anys, existint un nombre extens de víctimes que poguera ser superior a 100″.

“Actuava d’esta manera, no sols en consulta, sinó també en atencions mèdiques que prestava a domicili. A part de realitzar este tipus d’enregistraments de naturalesa sexual fent ús de la superioritat que li conferia l’exercici de la seua professió, també el cap aprofitant descuits en la via pública”.

Últimes notícies

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.

Tosha Schareina acaba quart en l’etapa i s’allunya del podi en motos

Tosha Schareina va acabar quart de l'etapa, a 9.47 del guanyador Luciano Benavides, i veu com es complica el podi en motos: és quart de la general a 20.13. Benavides es va emportar la seua tercera etapa i va prendre el lideratge amb 10 segons sobre Daniel Sanders.

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.