14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Presó per a un metge acusat de gravar les parts íntimes dels seus pacients

El jutge ha decretat l’ingrés a la presó d’un metge a Sevilla de manera preventiva, atesa la gravetat dels delictes esclarits, ja que està acusat de gravar en la seua consulta parts íntimes dels seus pacients sense autorització. Es creu que el nombre de víctimes podria superar el centenar.

El detingut té 64 anys i les imatges haurien sigut gravades tant en les seues consultes de Morón de la Frontera, Badolatosa, Estepa i Sevilla com en assistències a domicilis.

La Guàrdia Civil d’Osuna i de Badolatosa han participat en la detenció i informen que s’han realitzat 5 registres entre els quals hi ha tant habitatge com les consultes.

L’operació s’ha denominat ‘Viconsul’ En els registres s’han intervingut diversos ordinadors portàtils, un bolígraf espia i multitud de dispositius d’emmagatzematge massiu d’arxius, que pogueren contindre arxius multimèdia de naturalesa sexual, amb la finalitat d’esclarir nous delictes i aconseguir identificar noves víctimes.

La investigació va començar després que un pacient denunciara que havia sigut “gravada”, és llavors quan els investigadors confirmen no sols l’existència d’un vídeo de naturalesa sexual en el telèfon mòbil del facultatiu que acreditaria els fets denunciats inicialment, sinó que realitzaria este tipus de pràctiques durant més de dos anys, existint un nombre extens de víctimes que poguera ser superior a 100″.

“Actuava d’esta manera, no sols en consulta, sinó també en atencions mèdiques que prestava a domicili. A part de realitzar este tipus d’enregistraments de naturalesa sexual fent ús de la superioritat que li conferia l’exercici de la seua professió, també el cap aprofitant descuits en la via pública”.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.