Presó per a un metge acusat de gravar les parts íntimes dels seus pacients

El jutge ha decretat l’ingrés a la presó d’un metge a Sevilla de manera preventiva, atesa la gravetat dels delictes esclarits, ja que està acusat de gravar en la seua consulta parts íntimes dels seus pacients sense autorització. Es creu que el nombre de víctimes podria superar el centenar.

El detingut té 64 anys i les imatges haurien sigut gravades tant en les seues consultes de Morón de la Frontera, Badolatosa, Estepa i Sevilla com en assistències a domicilis.

La Guàrdia Civil d’Osuna i de Badolatosa han participat en la detenció i informen que s’han realitzat 5 registres entre els quals hi ha tant habitatge com les consultes.

L’operació s’ha denominat ‘Viconsul’ En els registres s’han intervingut diversos ordinadors portàtils, un bolígraf espia i multitud de dispositius d’emmagatzematge massiu d’arxius, que pogueren contindre arxius multimèdia de naturalesa sexual, amb la finalitat d’esclarir nous delictes i aconseguir identificar noves víctimes.

La investigació va començar després que un pacient denunciara que havia sigut “gravada”, és llavors quan els investigadors confirmen no sols l’existència d’un vídeo de naturalesa sexual en el telèfon mòbil del facultatiu que acreditaria els fets denunciats inicialment, sinó que realitzaria este tipus de pràctiques durant més de dos anys, existint un nombre extens de víctimes que poguera ser superior a 100″.

“Actuava d’esta manera, no sols en consulta, sinó també en atencions mèdiques que prestava a domicili. A part de realitzar este tipus d’enregistraments de naturalesa sexual fent ús de la superioritat que li conferia l’exercici de la seua professió, també el cap aprofitant descuits en la via pública”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.