El millor advocat penalista d’Espanya de l’any 2024 recollirà un dels seus guardons a València

Guardonat fins a gairebé 40 vegades pel seu exercici com a advocat especialista en delictes penals per un ampli conjunt d’organismes nacionals (AEDECC, EIP, LA LLEI, SUPLEMENT, F.E. CUM LAUDE, EXCEL·LÈNCIA JURÍDICA, ISDE o CARLES III), recollirà a València, en el pròxim mes de maig, el premi al millor advocat penalista l’any 2024.

Si ja a la fi de 2023 es va anunciar que havia estat premiat per «Law Eagles Of America» com per «Lawyers of Distinction» (institucions dels EUA que van reparar en aquest famós advocat per primera vegada aquest any 2021) ara, en aquest trimestre de 2024, obté novament la denominació de «The Best Criminal Lawyer of Spain» (millor advocat de delictes d’Espanya) pels insignes Organismes jurídics «Global Law Experts 2024«, «Advisory Excellence 2024«, «The Lawyer Network 2023/2024«, «Leaders in Law» 2024 o «Lawyer International-Legal 100«.

L’eficàcia de les seues actuacions judicials, precisió i tècnica per a la resolució d’assumptes ha estat, grosso modo, el que els jurats de les diferents institucions han tingut en consideració per a premiar a aquest advocat penalista (lògicament entre els millors de la Comunitat Valenciana, on també exerceix tal com s’informa des de diversos dels Organismes que, d’altra banda, estan conformats per professionals del dret espanyol i jutges en actiu, encarregats tots ells de valorar les actuacions judicials d’entre els milers de candidats així com les resolucions judicials que són publicades diàriament en els cercadors per a professionals de la matèria.

Les seues elevades capacitats jurídiques, la solvència en el maneig del llenguatge verbal i escrit o la seua capacitat de concisió i precisió jurídica, a més, la seua habilitat per a saber quan actuar en el curs del procediment (es va valorar molt el moment concret en el qual intenta anul·lar les causes pel que sembla per a no donar pistes) han provocat que, fins al moment, perquè encara queda que es pronuncien altres dos organismes d’extrema solvència haja arrasat en l’àmbit del dret penal espanyol, sent molts dels seus èxits collits en la nostra Comunitat: Alacant, València o Castelló.

Empreses espanyoles de la talla de Telefónica, Caixabank, Pascual o Crédito y Caución  han patrocinat el rànquing de les 25 personalitats la influència de les quals ha deixat una marca permanent en l’àmbit del dret.

El llistat ha estat elaborat acuradament pels operadors jurídics més importants del país, seleccionant a 25 d’entre 500 candidats. Aquestes figures, a través de la seua dedicació, experiència i compromís, han contribuït significativament a l’evolució del sistema jurídic al país i, entre elles, al marge de Magistrats o Fiscals del Tribunal Suprem i del Constitucional, es troba tan sols un advocat penalista: Raúl Pardo-Geijo Ruiz (Les 25 persones més influents a Espanya en l’àrea de dret (merca2.es) També es troben personalitats tan reconegudes com el Jutge Castro o els Magistrats Marchena o González Rivas. Per a considerar-ho com el millor advocat penalista, s’ha tingut en consideració els èxits collits a Castelló, València i Alacant, on ha absolt a polítics de casos de corrupció, a grans clans de drogues, a presumptes estafadors o un dels majors càrtels de contraban per tràfic d’angules de la Comunitat.

Fonts jurídiques i judicials caracteritzen al lletrat, en termes genèrics, per la força i precisió en les seues actuacions, la cortesia tècnica dels seus escrits judicials i l’agilitat mental que utilitza per a aconseguir véncer als seus opositors en els judicis. Després de la recollida del seu guardó a València, el penalista haurà de partir per a Madrid puix que s’iniciarà el cas Púnica, la durada del qual serà, previsiblement, de dos mesos.

Últimes notícies

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.