El millor advocat penalista d’Espanya de l’any 2024 recollirà un dels seus guardons a València

Guardonat fins a gairebé 40 vegades pel seu exercici com a advocat especialista en delictes penals per un ampli conjunt d’organismes nacionals (AEDECC, EIP, LA LLEI, SUPLEMENT, F.E. CUM LAUDE, EXCEL·LÈNCIA JURÍDICA, ISDE o CARLES III), recollirà a València, en el pròxim mes de maig, el premi al millor advocat penalista l’any 2024.

Si ja a la fi de 2023 es va anunciar que havia estat premiat per «Law Eagles Of America» com per «Lawyers of Distinction» (institucions dels EUA que van reparar en aquest famós advocat per primera vegada aquest any 2021) ara, en aquest trimestre de 2024, obté novament la denominació de «The Best Criminal Lawyer of Spain» (millor advocat de delictes d’Espanya) pels insignes Organismes jurídics «Global Law Experts 2024«, «Advisory Excellence 2024«, «The Lawyer Network 2023/2024«, «Leaders in Law» 2024 o «Lawyer International-Legal 100«.

L’eficàcia de les seues actuacions judicials, precisió i tècnica per a la resolució d’assumptes ha estat, grosso modo, el que els jurats de les diferents institucions han tingut en consideració per a premiar a aquest advocat penalista (lògicament entre els millors de la Comunitat Valenciana, on també exerceix tal com s’informa des de diversos dels Organismes que, d’altra banda, estan conformats per professionals del dret espanyol i jutges en actiu, encarregats tots ells de valorar les actuacions judicials d’entre els milers de candidats així com les resolucions judicials que són publicades diàriament en els cercadors per a professionals de la matèria.

Les seues elevades capacitats jurídiques, la solvència en el maneig del llenguatge verbal i escrit o la seua capacitat de concisió i precisió jurídica, a més, la seua habilitat per a saber quan actuar en el curs del procediment (es va valorar molt el moment concret en el qual intenta anul·lar les causes pel que sembla per a no donar pistes) han provocat que, fins al moment, perquè encara queda que es pronuncien altres dos organismes d’extrema solvència haja arrasat en l’àmbit del dret penal espanyol, sent molts dels seus èxits collits en la nostra Comunitat: Alacant, València o Castelló.

Empreses espanyoles de la talla de Telefónica, Caixabank, Pascual o Crédito y Caución  han patrocinat el rànquing de les 25 personalitats la influència de les quals ha deixat una marca permanent en l’àmbit del dret.

El llistat ha estat elaborat acuradament pels operadors jurídics més importants del país, seleccionant a 25 d’entre 500 candidats. Aquestes figures, a través de la seua dedicació, experiència i compromís, han contribuït significativament a l’evolució del sistema jurídic al país i, entre elles, al marge de Magistrats o Fiscals del Tribunal Suprem i del Constitucional, es troba tan sols un advocat penalista: Raúl Pardo-Geijo Ruiz (Les 25 persones més influents a Espanya en l’àrea de dret (merca2.es) També es troben personalitats tan reconegudes com el Jutge Castro o els Magistrats Marchena o González Rivas. Per a considerar-ho com el millor advocat penalista, s’ha tingut en consideració els èxits collits a Castelló, València i Alacant, on ha absolt a polítics de casos de corrupció, a grans clans de drogues, a presumptes estafadors o un dels majors càrtels de contraban per tràfic d’angules de la Comunitat.

Fonts jurídiques i judicials caracteritzen al lletrat, en termes genèrics, per la força i precisió en les seues actuacions, la cortesia tècnica dels seus escrits judicials i l’agilitat mental que utilitza per a aconseguir véncer als seus opositors en els judicis. Després de la recollida del seu guardó a València, el penalista haurà de partir per a Madrid puix que s’iniciarà el cas Púnica, la durada del qual serà, previsiblement, de dos mesos.

Últimes notícies

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.