El millor advocat penalista d’Espanya de l’any 2024 recollirà un dels seus guardons a València

Guardonat fins a gairebé 40 vegades pel seu exercici com a advocat especialista en delictes penals per un ampli conjunt d’organismes nacionals (AEDECC, EIP, LA LLEI, SUPLEMENT, F.E. CUM LAUDE, EXCEL·LÈNCIA JURÍDICA, ISDE o CARLES III), recollirà a València, en el pròxim mes de maig, el premi al millor advocat penalista l’any 2024.

Si ja a la fi de 2023 es va anunciar que havia estat premiat per «Law Eagles Of America» com per «Lawyers of Distinction» (institucions dels EUA que van reparar en aquest famós advocat per primera vegada aquest any 2021) ara, en aquest trimestre de 2024, obté novament la denominació de «The Best Criminal Lawyer of Spain» (millor advocat de delictes d’Espanya) pels insignes Organismes jurídics «Global Law Experts 2024«, «Advisory Excellence 2024«, «The Lawyer Network 2023/2024«, «Leaders in Law» 2024 o «Lawyer International-Legal 100«.

L’eficàcia de les seues actuacions judicials, precisió i tècnica per a la resolució d’assumptes ha estat, grosso modo, el que els jurats de les diferents institucions han tingut en consideració per a premiar a aquest advocat penalista (lògicament entre els millors de la Comunitat Valenciana, on també exerceix tal com s’informa des de diversos dels Organismes que, d’altra banda, estan conformats per professionals del dret espanyol i jutges en actiu, encarregats tots ells de valorar les actuacions judicials d’entre els milers de candidats així com les resolucions judicials que són publicades diàriament en els cercadors per a professionals de la matèria.

Les seues elevades capacitats jurídiques, la solvència en el maneig del llenguatge verbal i escrit o la seua capacitat de concisió i precisió jurídica, a més, la seua habilitat per a saber quan actuar en el curs del procediment (es va valorar molt el moment concret en el qual intenta anul·lar les causes pel que sembla per a no donar pistes) han provocat que, fins al moment, perquè encara queda que es pronuncien altres dos organismes d’extrema solvència haja arrasat en l’àmbit del dret penal espanyol, sent molts dels seus èxits collits en la nostra Comunitat: Alacant, València o Castelló.

Empreses espanyoles de la talla de Telefónica, Caixabank, Pascual o Crédito y Caución  han patrocinat el rànquing de les 25 personalitats la influència de les quals ha deixat una marca permanent en l’àmbit del dret.

El llistat ha estat elaborat acuradament pels operadors jurídics més importants del país, seleccionant a 25 d’entre 500 candidats. Aquestes figures, a través de la seua dedicació, experiència i compromís, han contribuït significativament a l’evolució del sistema jurídic al país i, entre elles, al marge de Magistrats o Fiscals del Tribunal Suprem i del Constitucional, es troba tan sols un advocat penalista: Raúl Pardo-Geijo Ruiz (Les 25 persones més influents a Espanya en l’àrea de dret (merca2.es) També es troben personalitats tan reconegudes com el Jutge Castro o els Magistrats Marchena o González Rivas. Per a considerar-ho com el millor advocat penalista, s’ha tingut en consideració els èxits collits a Castelló, València i Alacant, on ha absolt a polítics de casos de corrupció, a grans clans de drogues, a presumptes estafadors o un dels majors càrtels de contraban per tràfic d’angules de la Comunitat.

Fonts jurídiques i judicials caracteritzen al lletrat, en termes genèrics, per la força i precisió en les seues actuacions, la cortesia tècnica dels seus escrits judicials i l’agilitat mental que utilitza per a aconseguir véncer als seus opositors en els judicis. Després de la recollida del seu guardó a València, el penalista haurà de partir per a Madrid puix que s’iniciarà el cas Púnica, la durada del qual serà, previsiblement, de dos mesos.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.