El millor advocat penalista d’Espanya de l’any 2024 recollirà un dels seus guardons a València

Guardonat fins a gairebé 40 vegades pel seu exercici com a advocat especialista en delictes penals per un ampli conjunt d’organismes nacionals (AEDECC, EIP, LA LLEI, SUPLEMENT, F.E. CUM LAUDE, EXCEL·LÈNCIA JURÍDICA, ISDE o CARLES III), recollirà a València, en el pròxim mes de maig, el premi al millor advocat penalista l’any 2024.

Si ja a la fi de 2023 es va anunciar que havia estat premiat per «Law Eagles Of America» com per «Lawyers of Distinction» (institucions dels EUA que van reparar en aquest famós advocat per primera vegada aquest any 2021) ara, en aquest trimestre de 2024, obté novament la denominació de «The Best Criminal Lawyer of Spain» (millor advocat de delictes d’Espanya) pels insignes Organismes jurídics «Global Law Experts 2024«, «Advisory Excellence 2024«, «The Lawyer Network 2023/2024«, «Leaders in Law» 2024 o «Lawyer International-Legal 100«.

L’eficàcia de les seues actuacions judicials, precisió i tècnica per a la resolució d’assumptes ha estat, grosso modo, el que els jurats de les diferents institucions han tingut en consideració per a premiar a aquest advocat penalista (lògicament entre els millors de la Comunitat Valenciana, on també exerceix tal com s’informa des de diversos dels Organismes que, d’altra banda, estan conformats per professionals del dret espanyol i jutges en actiu, encarregats tots ells de valorar les actuacions judicials d’entre els milers de candidats així com les resolucions judicials que són publicades diàriament en els cercadors per a professionals de la matèria.

Les seues elevades capacitats jurídiques, la solvència en el maneig del llenguatge verbal i escrit o la seua capacitat de concisió i precisió jurídica, a més, la seua habilitat per a saber quan actuar en el curs del procediment (es va valorar molt el moment concret en el qual intenta anul·lar les causes pel que sembla per a no donar pistes) han provocat que, fins al moment, perquè encara queda que es pronuncien altres dos organismes d’extrema solvència haja arrasat en l’àmbit del dret penal espanyol, sent molts dels seus èxits collits en la nostra Comunitat: Alacant, València o Castelló.

Empreses espanyoles de la talla de Telefónica, Caixabank, Pascual o Crédito y Caución  han patrocinat el rànquing de les 25 personalitats la influència de les quals ha deixat una marca permanent en l’àmbit del dret.

El llistat ha estat elaborat acuradament pels operadors jurídics més importants del país, seleccionant a 25 d’entre 500 candidats. Aquestes figures, a través de la seua dedicació, experiència i compromís, han contribuït significativament a l’evolució del sistema jurídic al país i, entre elles, al marge de Magistrats o Fiscals del Tribunal Suprem i del Constitucional, es troba tan sols un advocat penalista: Raúl Pardo-Geijo Ruiz (Les 25 persones més influents a Espanya en l’àrea de dret (merca2.es) També es troben personalitats tan reconegudes com el Jutge Castro o els Magistrats Marchena o González Rivas. Per a considerar-ho com el millor advocat penalista, s’ha tingut en consideració els èxits collits a Castelló, València i Alacant, on ha absolt a polítics de casos de corrupció, a grans clans de drogues, a presumptes estafadors o un dels majors càrtels de contraban per tràfic d’angules de la Comunitat.

Fonts jurídiques i judicials caracteritzen al lletrat, en termes genèrics, per la força i precisió en les seues actuacions, la cortesia tècnica dels seus escrits judicials i l’agilitat mental que utilitza per a aconseguir véncer als seus opositors en els judicis. Després de la recollida del seu guardó a València, el penalista haurà de partir per a Madrid puix que s’iniciarà el cas Púnica, la durada del qual serà, previsiblement, de dos mesos.

Últimes notícies

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.