11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Mireia Hernández i Dennis González, campions d’Europa en duo mixt tècnic de natació artística

MADRID, 14 (EUROPA PRESS)

La parella formada per Mireia Hernández i Dennis González va donar hui divendres una nova medalla d’or a la natació artística espanyola present al Campionat d’Europa que s’està disputant a Belgrad en imposar-se en la modalitat de duo mixt tècnic.

Espanya conclou així el campionat continental amb una gran actuació en la disciplina, on havia pujat ja al més alt del podi en la rutina tècnica per equips, en el sol tècnic masculí i el duo mixt lliure, amb protagonisme especial per a Dennis González, que es marxa amb tres metalls daurats que li confirmen com un dels millors del món.

L’últim or del català va arribar junt amb Mireia Hernández, amb la qual va tornar a mostrar la seua bona compenetració i amb la qual va ser el passat mes de febrer subcampió del món en lliure, encara que van tenir la resistència de la parella italiana.

Hernández i González van ser molt superiors en l’apartat de ‘Impressió Artística’, però Sarah Maria Rizea i Filippo Pelati, que van nadar després, els van superar clarament en el d”Elements’, encara que no prou. Els espanyols van sumar 218.7658 i van poder assaborir l’or per més d’un punt de diferència (217.1633), mentre que els britànics Beatrice Crass i Ranjuo Tomblin van completar, lluny dels dos primers lloc, el podi (202.9817).

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.