Anuncios

Mireia Hernández i Dennis González, campions d’Europa en duo mixt tècnic de natació artística

MADRID, 14 (EUROPA PRESS)

La parella formada per Mireia Hernández i Dennis González va donar hui divendres una nova medalla d’or a la natació artística espanyola present al Campionat d’Europa que s’està disputant a Belgrad en imposar-se en la modalitat de duo mixt tècnic.

Anuncios

Espanya conclou així el campionat continental amb una gran actuació en la disciplina, on havia pujat ja al més alt del podi en la rutina tècnica per equips, en el sol tècnic masculí i el duo mixt lliure, amb protagonisme especial per a Dennis González, que es marxa amb tres metalls daurats que li confirmen com un dels millors del món.

L’últim or del català va arribar junt amb Mireia Hernández, amb la qual va tornar a mostrar la seua bona compenetració i amb la qual va ser el passat mes de febrer subcampió del món en lliure, encara que van tenir la resistència de la parella italiana.

Hernández i González van ser molt superiors en l’apartat de ‘Impressió Artística’, però Sarah Maria Rizea i Filippo Pelati, que van nadar després, els van superar clarament en el d”Elements’, encara que no prou. Els espanyols van sumar 218.7658 i van poder assaborir l’or per més d’un punt de diferència (217.1633), mentre que els britànics Beatrice Crass i Ranjuo Tomblin van completar, lluny dels dos primers lloc, el podi (202.9817).

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.
Anuncios