Mireia Hernández i Dennis González, campions d’Europa en duo mixt tècnic de natació artística

MADRID, 14 (EUROPA PRESS)

La parella formada per Mireia Hernández i Dennis González va donar hui divendres una nova medalla d’or a la natació artística espanyola present al Campionat d’Europa que s’està disputant a Belgrad en imposar-se en la modalitat de duo mixt tècnic.

Espanya conclou així el campionat continental amb una gran actuació en la disciplina, on havia pujat ja al més alt del podi en la rutina tècnica per equips, en el sol tècnic masculí i el duo mixt lliure, amb protagonisme especial per a Dennis González, que es marxa amb tres metalls daurats que li confirmen com un dels millors del món.

L’últim or del català va arribar junt amb Mireia Hernández, amb la qual va tornar a mostrar la seua bona compenetració i amb la qual va ser el passat mes de febrer subcampió del món en lliure, encara que van tenir la resistència de la parella italiana.

Hernández i González van ser molt superiors en l’apartat de ‘Impressió Artística’, però Sarah Maria Rizea i Filippo Pelati, que van nadar després, els van superar clarament en el d»Elements’, encara que no prou. Els espanyols van sumar 218.7658 i van poder assaborir l’or per més d’un punt de diferència (217.1633), mentre que els britànics Beatrice Crass i Ranjuo Tomblin van completar, lluny dels dos primers lloc, el podi (202.9817).

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU