Mireia Hernández i Dennis González, campions d’Europa en duo mixt tècnic de natació artística

MADRID, 14 (EUROPA PRESS)

La parella formada per Mireia Hernández i Dennis González va donar hui divendres una nova medalla d’or a la natació artística espanyola present al Campionat d’Europa que s’està disputant a Belgrad en imposar-se en la modalitat de duo mixt tècnic.

Espanya conclou així el campionat continental amb una gran actuació en la disciplina, on havia pujat ja al més alt del podi en la rutina tècnica per equips, en el sol tècnic masculí i el duo mixt lliure, amb protagonisme especial per a Dennis González, que es marxa amb tres metalls daurats que li confirmen com un dels millors del món.

L’últim or del català va arribar junt amb Mireia Hernández, amb la qual va tornar a mostrar la seua bona compenetració i amb la qual va ser el passat mes de febrer subcampió del món en lliure, encara que van tenir la resistència de la parella italiana.

Hernández i González van ser molt superiors en l’apartat de ‘Impressió Artística’, però Sarah Maria Rizea i Filippo Pelati, que van nadar després, els van superar clarament en el d»Elements’, encara que no prou. Els espanyols van sumar 218.7658 i van poder assaborir l’or per més d’un punt de diferència (217.1633), mentre que els britànics Beatrice Crass i Ranjuo Tomblin van completar, lluny dels dos primers lloc, el podi (202.9817).

Últimes notícies

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.