Mireia Hernández i Dennis González, campions d’Europa en duo mixt tècnic de natació artística

MADRID, 14 (EUROPA PRESS)

La parella formada per Mireia Hernández i Dennis González va donar hui divendres una nova medalla d’or a la natació artística espanyola present al Campionat d’Europa que s’està disputant a Belgrad en imposar-se en la modalitat de duo mixt tècnic.

Espanya conclou així el campionat continental amb una gran actuació en la disciplina, on havia pujat ja al més alt del podi en la rutina tècnica per equips, en el sol tècnic masculí i el duo mixt lliure, amb protagonisme especial per a Dennis González, que es marxa amb tres metalls daurats que li confirmen com un dels millors del món.

L’últim or del català va arribar junt amb Mireia Hernández, amb la qual va tornar a mostrar la seua bona compenetració i amb la qual va ser el passat mes de febrer subcampió del món en lliure, encara que van tenir la resistència de la parella italiana.

Hernández i González van ser molt superiors en l’apartat de ‘Impressió Artística’, però Sarah Maria Rizea i Filippo Pelati, que van nadar després, els van superar clarament en el d»Elements’, encara que no prou. Els espanyols van sumar 218.7658 i van poder assaborir l’or per més d’un punt de diferència (217.1633), mentre que els britànics Beatrice Crass i Ranjuo Tomblin van completar, lluny dels dos primers lloc, el podi (202.9817).

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.