Montse Tomé, nova seleccionadora femenina de futbol

La Reial Federació Espanyola de Futbol ha nomenat a Montse Tomé seleccionadora nacional femenina i serà la primera dona a tindre este càrrec a Espanya. Vaig prendre (Pola de Siero, 1982) ha actuat, des de 2018, com segona entrenadora dins de l’staff de Jorge Vilda i es va consolidar com una peça fonamental en el creixement del combinat nacional. El nomenament de Tomé respon a les mesures de regeneració anunciades pel president Pedro Rocha.

Montse Tomé va ser jugadora fins al 2012 per més tard formar-se com a entrenadora i enfocar la seua carrera a les banquetes, sent el d’ara el desafiament més gran que puga tindre com a tècnica. Coneix molt bé el vestuari i també té un ampli coneixement de l’excel·lent planter nacional. Espanya, a més del Mundial d’Austràlia i Nova Zelanda recentment obtingut, és campiona a les categories sub-17 i sub-20.

La primera prova per a Montse Tomé serà este mateix mes de setembre amb la disputa de les dos primeres jornades de la UEFA Women’s Nations League.

El 22 de setembre, Espanya juga davant Suècia (líder del rànquing FIFA) a domicili i rebrà, el 26 del mateix mes, a Suïssa a Còrdova. Són dos partits de màxima exigència davant de dos rivals als quals ja es va enfrontar al Mundial, resolts tots dos compromisos amb victòria per a les espanyoles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.

Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo

El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.