Montse Tomé, nova seleccionadora femenina de futbol

La Reial Federació Espanyola de Futbol ha nomenat a Montse Tomé seleccionadora nacional femenina i serà la primera dona a tindre este càrrec a Espanya. Vaig prendre (Pola de Siero, 1982) ha actuat, des de 2018, com segona entrenadora dins de l’staff de Jorge Vilda i es va consolidar com una peça fonamental en el creixement del combinat nacional. El nomenament de Tomé respon a les mesures de regeneració anunciades pel president Pedro Rocha.

Montse Tomé va ser jugadora fins al 2012 per més tard formar-se com a entrenadora i enfocar la seua carrera a les banquetes, sent el d’ara el desafiament més gran que puga tindre com a tècnica. Coneix molt bé el vestuari i també té un ampli coneixement de l’excel·lent planter nacional. Espanya, a més del Mundial d’Austràlia i Nova Zelanda recentment obtingut, és campiona a les categories sub-17 i sub-20.

La primera prova per a Montse Tomé serà este mateix mes de setembre amb la disputa de les dos primeres jornades de la UEFA Women’s Nations League.

El 22 de setembre, Espanya juga davant Suècia (líder del rànquing FIFA) a domicili i rebrà, el 26 del mateix mes, a Suïssa a Còrdova. Són dos partits de màxima exigència davant de dos rivals als quals ja es va enfrontar al Mundial, resolts tots dos compromisos amb victòria per a les espanyoles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència