Montse Tomé, nova seleccionadora femenina de futbol

La Reial Federació Espanyola de Futbol ha nomenat a Montse Tomé seleccionadora nacional femenina i serà la primera dona a tindre este càrrec a Espanya. Vaig prendre (Pola de Siero, 1982) ha actuat, des de 2018, com segona entrenadora dins de l’staff de Jorge Vilda i es va consolidar com una peça fonamental en el creixement del combinat nacional. El nomenament de Tomé respon a les mesures de regeneració anunciades pel president Pedro Rocha.

Montse Tomé va ser jugadora fins al 2012 per més tard formar-se com a entrenadora i enfocar la seua carrera a les banquetes, sent el d’ara el desafiament més gran que puga tindre com a tècnica. Coneix molt bé el vestuari i també té un ampli coneixement de l’excel·lent planter nacional. Espanya, a més del Mundial d’Austràlia i Nova Zelanda recentment obtingut, és campiona a les categories sub-17 i sub-20.

La primera prova per a Montse Tomé serà este mateix mes de setembre amb la disputa de les dos primeres jornades de la UEFA Women’s Nations League.

El 22 de setembre, Espanya juga davant Suècia (líder del rànquing FIFA) a domicili i rebrà, el 26 del mateix mes, a Suïssa a Còrdova. Són dos partits de màxima exigència davant de dos rivals als quals ja es va enfrontar al Mundial, resolts tots dos compromisos amb victòria per a les espanyoles.

Últimes notícies

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.