11.2 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Montse Tomé, nova seleccionadora femenina de futbol

La Reial Federació Espanyola de Futbol ha nomenat a Montse Tomé seleccionadora nacional femenina i serà la primera dona a tindre este càrrec a Espanya. Vaig prendre (Pola de Siero, 1982) ha actuat, des de 2018, com segona entrenadora dins de l’staff de Jorge Vilda i es va consolidar com una peça fonamental en el creixement del combinat nacional. El nomenament de Tomé respon a les mesures de regeneració anunciades pel president Pedro Rocha.

Montse Tomé va ser jugadora fins al 2012 per més tard formar-se com a entrenadora i enfocar la seua carrera a les banquetes, sent el d’ara el desafiament més gran que puga tindre com a tècnica. Coneix molt bé el vestuari i també té un ampli coneixement de l’excel·lent planter nacional. Espanya, a més del Mundial d’Austràlia i Nova Zelanda recentment obtingut, és campiona a les categories sub-17 i sub-20.

La primera prova per a Montse Tomé serà este mateix mes de setembre amb la disputa de les dos primeres jornades de la UEFA Women’s Nations League.

El 22 de setembre, Espanya juga davant Suècia (líder del rànquing FIFA) a domicili i rebrà, el 26 del mateix mes, a Suïssa a Còrdova. Són dos partits de màxima exigència davant de dos rivals als quals ja es va enfrontar al Mundial, resolts tots dos compromisos amb victòria per a les espanyoles.

Últimes notícies

Ciutadans demanarà suspendre la declaració telemàtica de Feijóo perquè acudisca al jutjat

L'advocada de Ciutadans Mamen Peris ha anunciat que sol·licitarà suspendre la declaració telemàtica d'Alberto Núñez Feijóo, prevista a les 09.30. Reclama la seua presència física davant el jutjat en la causa penal per la gestió de la DANA.

Feijóo afronta tranquil el seu deure de declarar davant la jutgessa per la gestió de la DANA

Feijóo ha afirmat que afronta absolutament tranquil la seua declaració, que realitzarà per videoconferència com a testimoni des del Congrés. La diligència se centra en els missatges del 29 d'octubre de 2024 amb Carlos Mazón, aportats voluntàriament a la causa.

Ha ingressat a la presó un encaputxat per l’atracament a una gasolinera a Novelda

Un home de 44 anys ha ingressat a la presó com a presumpte autor d'un atracament amb arma blanca en una gasolinera de Novelda. Va ser interceptat després de ser identificat i es va recuperar l'arma utilitzada.

Bombers intenten sufocar un incendi en una planta fragmentadora de ferralla de Sollana

El foc ha començat sobre les 2.28 i sis hores després seguia actiu. Set dotacions i comandaments coordinen relleus per a contindre-ho dins del recinte.

Cap de setmana postnadalenc estable en la Comunitat Valenciana, amb vent fort i poc canvi tèrmic

La Comunitat Valenciana afrontarà un cap de setmana estable i sense pluges. El vent deixarà ratxes molt fortes el divendres i el dissabte i les temperatures variaran poc.

Feijóo atesta este divendres davant la jutgessa de la DANA des del seu despatx del Congrés

Feijóo declara este divendres com a testimoni davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA i ho farà per videoconferència des del Congrés. L'interrogatori se centrarà en els missatges que va intercanviar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024, ja aportats a la causa.

Indonèsia posa fi a la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de rescat van donar per conclòs l'operatiu per a localitzar al menor desaparegut després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. El sinistre s'ha saldat amb tres morts i dos supervivents.

Mercedes Hurtado revalida la Presidència del Col·legi de Metges de València

Mercedes Hurtado ha sigut reelegida per a presidir quatre anys més el Col·legi de Metges de València, amb 1.696 vots enfront de 883 i una participació entorn del 13,5%. La nova Junta prendrà possessió al febrer.