9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Montse Tomé, nova seleccionadora femenina de futbol

La Reial Federació Espanyola de Futbol ha nomenat a Montse Tomé seleccionadora nacional femenina i serà la primera dona a tindre este càrrec a Espanya. Vaig prendre (Pola de Siero, 1982) ha actuat, des de 2018, com segona entrenadora dins de l’staff de Jorge Vilda i es va consolidar com una peça fonamental en el creixement del combinat nacional. El nomenament de Tomé respon a les mesures de regeneració anunciades pel president Pedro Rocha.

Montse Tomé va ser jugadora fins al 2012 per més tard formar-se com a entrenadora i enfocar la seua carrera a les banquetes, sent el d’ara el desafiament més gran que puga tindre com a tècnica. Coneix molt bé el vestuari i també té un ampli coneixement de l’excel·lent planter nacional. Espanya, a més del Mundial d’Austràlia i Nova Zelanda recentment obtingut, és campiona a les categories sub-17 i sub-20.

La primera prova per a Montse Tomé serà este mateix mes de setembre amb la disputa de les dos primeres jornades de la UEFA Women’s Nations League.

El 22 de setembre, Espanya juga davant Suècia (líder del rànquing FIFA) a domicili i rebrà, el 26 del mateix mes, a Suïssa a Còrdova. Són dos partits de màxima exigència davant de dos rivals als quals ja es va enfrontar al Mundial, resolts tots dos compromisos amb victòria per a les espanyoles.

Últimes notícies

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.

El Nou Mestalla avança en temps amb pilars, torres i coberta

El Nou Mestalla avança en temps amb la instal·lació de pilars, torres d'escala i elements de la coberta. El projecte entra en nova fase des de febrer de 2026 i manté l'obertura prevista per a estiu de 2027.

Tractorada a València: columnes de diverses comarques recorreran la ciutat durant tres hores

Les organitzacions agràries mobilitzen columnes des del nord i el sud per a entrar a la ciutat a primera hora i marxar fins a la Delegació del Govern. Reclamen una solució per a les parcel·les afectades per la DANA, la defensa dels regadius i canvis davant els acords comercials i la burocràcia.

Alfafar: el retard en la reconstrucció postdana afecta a la salut mental veïnal

Un informe municipal, elaborat amb la Universitat de València, conclou que la falta d'avanços després de la DANA manté actius símptomes d'ansietat, estrés i depressió. Orba i Alfalares concentren l'impacte i es reclama accelerar les reparacions.

Elgezabal ja treballa parcialment amb el grup després d’operar-se el genoll dret

Unai Elgezabal va començar este dimecres a integrar-se de manera parcial en els entrenaments del Llevant després d'una artroscòpia amb meniscectomía parcial en el genoll dret. El central avança en la seua readaptació després del trencament de menisc patida davant l'Athletic.

La grip baixa un 13,6% en la Comunitat Valenciana fins a 75,7 casos; el VRS repunta i la covid és nul·la

La incidència de grip descendix un 13,6% fins a 75,7 casos per 100.000 en la Comunitat Valenciana, mentres el VRS puja i la covid queda en zero. El total d'infeccions respiratòries també retrocedix.