Mor l’actriu Kirstie Alley als 71 anys

Ejemplo de shortcode con estilo
Els seus fills, True i Lillie Parker, han emés un comunicat on informen que ha mort arran d'un càncer que li va ser diagnosticat recentment

L’actriu Kirstie Alley, famosa per treballs com la pel·lícula de ‘Mira quien habla’ i sèries com ‘Cheers’, ha mort als 71 anys, tal com han informat aquest mateix dilluns a la nit els seus fills, True i Lillie Parker, a través d’un comunicat que han publicat en les seues xarxes socials, i on expliquen el seu decés després d’haver sigut diagnosticada de càncer recentment.

“A tots els nostres amics, de llarg a llarg del món… Ens entristeix informar-vos que nostra increïble, feroç i afectuosa mare, ha mort després d’una batalla contra el càncer, descobert recentment. Va estar envoltada de la seua família més pròxima i va lluitar amb gran fortalesa, deixant-nos amb la certesa de la seua interminable alegria de viure i de qualsevol aventura que ens espere. Per més icònica que fora en la pantalla, era una mare i àvia encara més increïble. L’enorme entusiasme i la passió per la seua vida, els seus fills, nets i animals, sense esmentar la seua eterna alegria per crear, no tenen paral·lel i ens deixen amb molta inspiració per viure la vida de la manera més plena”, assenyalen en el seu missatge.

Una reeixida trajectòria

Kirstie Alley va començar la seua carrera com a actriu als 31 anys, i de la mà de la pel·lícula ‘Star Trek II: la ira de Khan’, on es va posar en la pell de l’oficial Saavik, i que li va portar a estar nominada al premi Saturn a Millor Actriu de repartiment.

Després d’una gran arrancada, van ser molts els papers que li van seguir, com ‘One Habite Chance’, ‘Champions’, ‘Cita a ciegas’, ‘Runaway’ i ‘Norte i Sur’. Però, el seu ascens a la fama es va completar en arribar a ‘Cheers’ en 1987 i després de la marxa de Shelley Long.

Allí, l’actriu es va fer gran en integrar-se perfectament com Rebecca Howe, la gerent del bar més famós de la televisió als Estats Units, i compartint escenes amb Ted Danson, Rhea Perlman, John Ratzenberger, George Wendt, Kelsey Grammer, Woody Harrelson i Beu Neuwirth.

Un treball, el de Rebecca Howe, que va donar els seus fruits en forma de premis, i és que l’actriu va rebre l’Emmy a Millor Actriu en una sèrie de comèdia i un Globo d’Or a Millor Actriu d’una sèrie de televisió de comèdia o musical.

Dos anys després, en 1989, Kirstie Alley va tornar a escalar pel cap alt de la fama, aquesta vegada en la pantalla gran, i de la mà de ‘Mira quien habla’, on interpretava a Mollie, i on compartia rodatge amb actors com John Travolta, George Segal i Bruce Willis. Una pel·lícula que tindria una seqüela només un any després, ‘Mira quien habla ahora’.

Aquestes comèdies, estrenades entre 1989 i 1993, van comptar la presència d’Alley i John Travolta en qualitat de pares primerencs, i ha sigut precisament Travolta una de les primeres celebritats a donar compte de la seua pesar per la mort de l’actriu.

«Amb Kirstie vaig tindre una de les relacions més especials de la meua vida. Et vull, Kirstie. Sé que ens tornarem a veure«, ha escrit en Instagram.

Durant anys, Rhea Perlman va participar en ‘Cheers’ al costat d’Alley, i li ha descrit segons recull IndieWire com una «única i meravellosa persona i amiga«.

«La seua alegria de viure no tenia límits. Ens vam fer amigues a l’instant, quan es va unir a Cheers. Li encantaven els xiquets, els meus fills també. Féiem festes de pijama a la seua casa, amb cerques del tresor que ella ideava. Feia festes de Halloween i Pasqua, i convidava a tot l’equip de la sèrie i a les seues famílies. Volia que tots se sentiren inclosos. Estimava profundament als seus fills. Mai he conegut a ningú remotament semblant a ella. Estic molt agraïda per haver-la conegut. La tiraré molt, molt de menys«.

Un altre coprotagonista de ‘Cheers‘, Kelsey Grammer, ha dit en un comunicat: «Sempre he cregut que el duel per una figura pública hauria de ser un assumpte privat, però diré que la volia«.

L’actor Josh Gad ha recorregut a Twitter per la seua part per a destacar «la seua brillantor en Cheers o la seua interpretació magnètica en Mira quien habla«. «El seu somriure sempre va ser contagiosa, el seu riure va ser sempre contagiosa i el seu carisma va ser sempre icònic. Descanse en pau«.

Jamie Lee Curtis, que va treballar amb Alley en la sèrie ‘Scream Queens‘, ha escrit en el seu perfil d’Instagram que era «una gran còmica en Scream Queens i una bella mamà gose en la vida real«. «Ella em va ajudar a comprar regals per a la meua família enguany per Nadal. Estàvem d’acord a no estar d’acord per a algunes coses, però ens teníem un respecte mutu, i una connexió. Trista notícia«.

Últimes notícies

Veïns d’Els Poblets culpen les canyes dels greus danys per la DANA

Veïns d’Els Poblets, una de les zones més afectades per la DANA al nord d’Alacant, responsabilitzen l’acumulació de canyes al riu Girona dels greus danys materials. Denuncien falta de neteja al llit i als ponts, que s’han taponat i han agreujat les inundacions.

Rescaten amb helicòpter huit adults, un xiquet, un bebé i un gos a Oliva en plena dana Adam

Un helicòpter de Salvamento Marítimo ha evacuat hui huit adults, un xiquet, un bebé i un gos a Oliva, una de les localitats més afectades per la dana Adam a la Safor. L’operació s’ha coordinat des del centre de Salvamento Marítimo de València, a petició d’Emergències de la Generalitat Valenciana.

Feijóo mostra el seu suport a Pérez Llorca i recorda les víctimes de la dana Adam

Alberto Núñez Feijóo ha recordat les víctimes mortals de la dana Adam i ha traslladat el seu suport a Juanfran Pérez Llorca, després de parlar amb ell per telèfon mentre la Comunitat Valenciana manté 145 municipis confinats.

Mig miller de veïns dEls Poblets patixen greus danys pel desbordament del Girona

El desbordament del riu Girona a primera hora de dilluns ha inundat la mitat del nucli urbà dEls Poblets, amb vivendes i comerços negats, pero sense víctimes mortals ni ferits greus.

Mig segle de Ford Almussafes: del primer Fiesta al repte elèctric

La planta de Ford a Almussafes complix 50 anys este mes, amb el Ford Fiesta com a icona i una trajectòria clau d’innovació, exportació i ocupació que mira ara cap al vehicle elèctric i multienergia.

Aemet rebaixa els avisos però manté el risc per fortes pluges i mala mar a la Comunitat Valenciana

Aemet ha confirmat que la fase més crítica del temporal a la Comunitat Valenciana ja ha passat, però manté avisos taronja i grocs per fortes pluges, tronades i mala mar, sobretot al litoral de València.

El riu Vaca arriba a un nivell crític a Tavernes amb eixides d’aigua en diversos punts

El riu Vaca es troba en un nivell crític al seu pas per Tavernes de la Valldigna per les intenses pluges, amb eixides puntuals d’aigua i nombrosos camins tallats al trànsit.

2.000 noves places en residències universitàries amb 45 milions, 4,45 per a la UJI

El Govern central ha anunciat 45 milions d’euros per crear quasi 2.000 noves places en residències universitàries públiques, amb 4,45 milions per a la Universitat Jaume I de Castelló, i aprovarà també el nou Estatut de l’Estudiantat Universitari.