Mor atropellat per un camió en parar a l’A-23 per a ‘fer les seues necessitats’

Un home de 75 anys, veí de Castelló, ha mort en la matinada d’este diumenge en un accident de trànsit ocorregut en l’autovia A-23, en el terme municipal de Terol, quan un camió articulat ha col·lidit per abast contra el vehicle en què viatjava i que en eixe moment s’havia detingut junt a l’arcén “per a fer les seues necessitats fisiològiques”, segons ha informat la Guàrdia Civil de Terol.

El sinistre s’ha produït cap a les 5.20 hores en el quilòmetre 118,5 de l’A-23, sentit Somport, quan un vehicle articulat ha atropellat un turisme que es trobava detingut i ocupava l’arcén i part del carril dret.

L’Equip d’Investigació de Sinistres de la Guàrdia Civil de Terol s’ha fet càrrec de la investigació de l’accident.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.