Mor la llegendària cantant Tina Turner als 83 anys

La famosa cantant Tina Turner, considerada una de les grans figures de la música, ha mort als 83 anys a Suïssa després d’una llarga lluita contra una malaltia no especificada. La seua mort marca la fi d’una carrera inigualable en la qual Turner va deixar una petjada inesborrable en el món de la música i de l’entreteniment.

Nascuda Anna Mae Bullock, Turner va començar la seua carrera a principis dels anys seixanta com a part del duo Ike & Tina Turner abans d’embarcar-se en una reeixida carrera en solitari en els anys huitanta. La seua poderosa veu i la seua enèrgica presència en l’escenari li van valdre el sobrenom de «Reina del Rock ‘n’ Roll».

La cantant, qui va viure a Suïssa durant molts anys abans de la seua mort, deixa un llegat d’èxits que inclouen «What’s Love Got To Do With It«, «Private Dancer«, i «Proud Mary«. A més de la seua música, Turner va ser reconeguda per la seua resistència enfront de les adversitats i pel seu extraordinari retorn a la indústria musical després d’anys de lluita personal.

Al llarg de la seua vida, la cantant va superar innombrables obstacles, incloent-hi un matrimoni abusiu i problemes de salut. Malgrat això, sempre es va mantindre fort i persistent, deixant un impacte durador en la indústria de l’entreteniment i servint d’inspiració per a les futures generacions.

La notícia de la seua mort ha provocat una onada de tributs per part de fans i col·legues, que han compartit els seus records i agraïments a la llegendària artista.

La família de Turner i els seus representants encara no han revelat detalls sobre els serveis funeraris

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.