Mor la llegendària cantant Tina Turner als 83 anys

La famosa cantant Tina Turner, considerada una de les grans figures de la música, ha mort als 83 anys a Suïssa després d’una llarga lluita contra una malaltia no especificada. La seua mort marca la fi d’una carrera inigualable en la qual Turner va deixar una petjada inesborrable en el món de la música i de l’entreteniment.

Nascuda Anna Mae Bullock, Turner va començar la seua carrera a principis dels anys seixanta com a part del duo Ike & Tina Turner abans d’embarcar-se en una reeixida carrera en solitari en els anys huitanta. La seua poderosa veu i la seua enèrgica presència en l’escenari li van valdre el sobrenom de “Reina del Rock ‘n’ Roll”.

La cantant, qui va viure a Suïssa durant molts anys abans de la seua mort, deixa un llegat d’èxits que inclouen “What’s Love Got To Do With It“, “Private Dancer“, i “Proud Mary“. A més de la seua música, Turner va ser reconeguda per la seua resistència enfront de les adversitats i pel seu extraordinari retorn a la indústria musical després d’anys de lluita personal.

Al llarg de la seua vida, la cantant va superar innombrables obstacles, incloent-hi un matrimoni abusiu i problemes de salut. Malgrat això, sempre es va mantindre fort i persistent, deixant un impacte durador en la indústria de l’entreteniment i servint d’inspiració per a les futures generacions.

La notícia de la seua mort ha provocat una onada de tributs per part de fans i col·legues, que han compartit els seus records i agraïments a la llegendària artista.

La família de Turner i els seus representants encara no han revelat detalls sobre els serveis funeraris

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.