Mor la camerògrafa Draguy Steiner a Benidorm

La reportera i camerògrafa Draguy Steiner ha mort aquesta matinada a Benidorm. D’origen croat però establida a la Marina Baixa des de fa dècades, Steiner va ser camerògrafa d’RTVV durant l’etapa de l’extinta Canal 9, corresponsal de guerra als Balcans i va participar en l’enregistrament de documentals i films al costat del seu marit el també camerògraf i cineasta Luís Fernández conegut com a “Colombo”.

Steiner també era mare de la jugadora olímpica de voleibol de platja Liliana Fernández-Steiner.

Davant la notícia de la defunció de la periodista audiovisual Draguy Steiner, l’alcalde de Benidorm, Toni Pérez, ha traslladat el seu condol a la família i mostrat les seues condolences, considerant-la «una extraordinària professional, però sobretot una gran dona. Molt proactiva, tenaç i lluitadora, amb les idees sempre molt clares, que més enllà de l’àmbit de la informació i del món audiovisual, amb la seua mirada sempre encertada, va saber buscar la integració de tots en quants projectes es va implicar al llarg de la seua vida, des de l’ajuda i cooperació internacional a l’impuls i la promoció i la pràctica del Voleibol de platja. Una dona molt volguda que deixa un gran buit entre els qui la vam conéixer i la tractem tant a nivell professional com personal, els Mitjans de comunicació i la seua Família, a la qual envie les meues més sentides mostres de respecte i condolences«.

Últimes notícies

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.