Mor la camerògrafa Draguy Steiner a Benidorm

La reportera i camerògrafa Draguy Steiner ha mort aquesta matinada a Benidorm. D’origen croat però establida a la Marina Baixa des de fa dècades, Steiner va ser camerògrafa d’RTVV durant l’etapa de l’extinta Canal 9, corresponsal de guerra als Balcans i va participar en l’enregistrament de documentals i films al costat del seu marit el també camerògraf i cineasta Luís Fernández conegut com a “Colombo”.

Steiner també era mare de la jugadora olímpica de voleibol de platja Liliana Fernández-Steiner.

Davant la notícia de la defunció de la periodista audiovisual Draguy Steiner, l’alcalde de Benidorm, Toni Pérez, ha traslladat el seu condol a la família i mostrat les seues condolences, considerant-la “una extraordinària professional, però sobretot una gran dona. Molt proactiva, tenaç i lluitadora, amb les idees sempre molt clares, que més enllà de l’àmbit de la informació i del món audiovisual, amb la seua mirada sempre encertada, va saber buscar la integració de tots en quants projectes es va implicar al llarg de la seua vida, des de l’ajuda i cooperació internacional a l’impuls i la promoció i la pràctica del Voleibol de platja. Una dona molt volguda que deixa un gran buit entre els qui la vam conéixer i la tractem tant a nivell professional com personal, els Mitjans de comunicació i la seua Família, a la qual envie les meues més sentides mostres de respecte i condolences“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.

Llibertat amb mesures cautelars per a un home investigat per agressió sexual a una menor a Castelló

Una jutgessa de Castelló deixa en llibertat amb mesures cautelars a un home investigat per un presumpte delicte d'agressió sexual a una menor de 6 anys que estava a la seua cura.

El PP defén la seua gestió dels bons comercie en la Diputació d’Alacant i nega irregularitats

L'equip de govern del PP en la Diputació d'Alacant assegura que no té res a ocultar sobre els bons comercie i destaca que va impulsar una comissió d'investigació aprovada per unanimitat, mentres el PSOE reclama igualtat de criteris en les compareixences.

Compromís qüestiona que la patrulla en patinet de València protegisca els ciclistes

Compromís critica que la nova patrulla en patinet de València no prioritza sancionar a motos i altres vehicles que invadixen els carrils bici, mentres l'Ajuntament defén el seu enfocament a reduir la sinistralitat.