Mor un finalista de l’edició britànica de ‘MasterChef’ a la marató de Londres

Imagen del fallecido Matt Campbell durante la promoción de 'MasterChef'

Matt Campbell, a ‘MasterChef’ | Cedida

 

Tragèdia a Anglaterra. La marató de Londres del passat diumenge, 22 d’abril, es va veure marcada per la mort sobtada de Matt Campbell, un dels finalistes de l’edició britànica de ‘MasterChef’.

 

L’home, en aquest sentit, va perdre la vida als 29 anys en patir un col·lapse durant la marató i després que els serveis mèdics no pogueren fer res per salvar-li la vida. 

Consternació a Anglaterra per la mort del finalista de ‘MasterChef’

El conegut xef, finalment, va acabar morint hores més tard en un hospital de la capital britànica. Després de la tragèdia, l’organització de la carrera va donar a conèixer la seua consternació explicant: «Matt va ser un conegut xef gràcies a la seua gastronomia nutricional i a les seues idees futuristes. El jove es trobava corrent per la fundació caritativa per als joves The Brathay Trust i en memòria del seu pare, Martin, qui va morir l’estiu de 2016».

 

La nota, així mateix, prosseguia relatant que «la família d’en Matt ja s’ha acomiadat del seu fill i germà, al qual se’l podia definir com un entusiasta de la marató, ja que havia arribat a completar la Marató de Manchester en menys de tres hores».

 

Finalment, l’organització de la coneguda prova ha tancat la seua publicació expressant «les seues més sinceres condolences a la família d’en Matt i als seus amics».

L’elevada temperatura podria haver perjudicat Campbell

Als 29 anys, Campbell tenia una prometedora carrera professional per davant. La notícia de la seua mort, però, va consternar un país sencer que ara no para de fer-se preguntes. 

 

Un dels fets evidents, en aquest sentit, són les elevades temperatures que es van registrar el diumenge passat. Les temperatures van aconseguir els 24 graus — complicat a Londres i més tractant-se d’aquesta època de l’any— i això podria haver perjudicat el xef.

 

L’any 2007, i amb una temperatura de 22,2 graus, un altre corredor va morir també a causa d’un col·lapse. Crida l’atenció, finalment, que el mateix any van ser ateses més de 5.000 persones i 73 van ser hospitalitzades.

 

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.