Mor un finalista de l’edició britànica de ‘MasterChef’ a la marató de Londres

Imagen del fallecido Matt Campbell durante la promoción de 'MasterChef'

Matt Campbell, a ‘MasterChef’ | Cedida

 

Tragèdia a Anglaterra. La marató de Londres del passat diumenge, 22 d’abril, es va veure marcada per la mort sobtada de Matt Campbell, un dels finalistes de l’edició britànica de ‘MasterChef’.

 

L’home, en aquest sentit, va perdre la vida als 29 anys en patir un col·lapse durant la marató i després que els serveis mèdics no pogueren fer res per salvar-li la vida. 

Consternació a Anglaterra per la mort del finalista de ‘MasterChef’

El conegut xef, finalment, va acabar morint hores més tard en un hospital de la capital britànica. Després de la tragèdia, l’organització de la carrera va donar a conèixer la seua consternació explicant: «Matt va ser un conegut xef gràcies a la seua gastronomia nutricional i a les seues idees futuristes. El jove es trobava corrent per la fundació caritativa per als joves The Brathay Trust i en memòria del seu pare, Martin, qui va morir l’estiu de 2016».

 

La nota, així mateix, prosseguia relatant que «la família d’en Matt ja s’ha acomiadat del seu fill i germà, al qual se’l podia definir com un entusiasta de la marató, ja que havia arribat a completar la Marató de Manchester en menys de tres hores».

 

Finalment, l’organització de la coneguda prova ha tancat la seua publicació expressant «les seues més sinceres condolences a la família d’en Matt i als seus amics».

L’elevada temperatura podria haver perjudicat Campbell

Als 29 anys, Campbell tenia una prometedora carrera professional per davant. La notícia de la seua mort, però, va consternar un país sencer que ara no para de fer-se preguntes. 

 

Un dels fets evidents, en aquest sentit, són les elevades temperatures que es van registrar el diumenge passat. Les temperatures van aconseguir els 24 graus — complicat a Londres i més tractant-se d’aquesta època de l’any— i això podria haver perjudicat el xef.

 

L’any 2007, i amb una temperatura de 22,2 graus, un altre corredor va morir també a causa d’un col·lapse. Crida l’atenció, finalment, que el mateix any van ser ateses més de 5.000 persones i 73 van ser hospitalitzades.

 

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.