Anuncios

Mor un finalista de l’edició britànica de ‘MasterChef’ a la marató de Londres

Imagen del fallecido Matt Campbell durante la promoción de 'MasterChef'

Matt Campbell, a ‘MasterChef’ | Cedida

 

Tragèdia a Anglaterra. La marató de Londres del passat diumenge, 22 d’abril, es va veure marcada per la mort sobtada de Matt Campbell, un dels finalistes de l’edició britànica de ‘MasterChef’.

 

L’home, en aquest sentit, va perdre la vida als 29 anys en patir un col·lapse durant la marató i després que els serveis mèdics no pogueren fer res per salvar-li la vida. 

Consternació a Anglaterra per la mort del finalista de ‘MasterChef’

El conegut xef, finalment, va acabar morint hores més tard en un hospital de la capital britànica. Després de la tragèdia, l’organització de la carrera va donar a conèixer la seua consternació explicant: «Matt va ser un conegut xef gràcies a la seua gastronomia nutricional i a les seues idees futuristes. El jove es trobava corrent per la fundació caritativa per als joves The Brathay Trust i en memòria del seu pare, Martin, qui va morir l’estiu de 2016».

 

La nota, així mateix, prosseguia relatant que «la família d’en Matt ja s’ha acomiadat del seu fill i germà, al qual se’l podia definir com un entusiasta de la marató, ja que havia arribat a completar la Marató de Manchester en menys de tres hores».

 

Finalment, l’organització de la coneguda prova ha tancat la seua publicació expressant «les seues més sinceres condolences a la família d’en Matt i als seus amics».

L’elevada temperatura podria haver perjudicat Campbell

Als 29 anys, Campbell tenia una prometedora carrera professional per davant. La notícia de la seua mort, però, va consternar un país sencer que ara no para de fer-se preguntes. 

 

Un dels fets evidents, en aquest sentit, són les elevades temperatures que es van registrar el diumenge passat. Les temperatures van aconseguir els 24 graus — complicat a Londres i més tractant-se d’aquesta època de l’any— i això podria haver perjudicat el xef.

 

L’any 2007, i amb una temperatura de 22,2 graus, un altre corredor va morir també a causa d’un col·lapse. Crida l’atenció, finalment, que el mateix any van ser ateses més de 5.000 persones i 73 van ser hospitalitzades.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elvira Mínguez explora la por, la memòria i el monstre interior en la seua nova novel·la

Elvira Mínguez, Premi Primavera de Novel·la per l'educació del monstre, aborda la por, la transmissió de la violència i el paper de la memòria perquè l'ésser humà puga narrar-se i entendre's.

El juí per les màscares de Ábalos aconseguix el seu equador amb la trama al descobert

El juí del cas màscares arriba al seu punt mitjà amb els contractes d'emergència sota la lupa i amb el paper de Víctor de Aldama, Koldo García i José Luis Ábalos cada vegada més detallat.

Cap de setmana amb més calor i risc de ruixats el diumenge en el nord de la Comunitat

La Comunitat Valenciana encara un cap de setmana amb ambient més càlid, cel en general poc nuvolós i possibilitat de ruixats amb tempesta el diumenge a la vesprada en el terç nord.

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.