Mor un finalista de l’edició britànica de ‘MasterChef’ a la marató de Londres

Imagen del fallecido Matt Campbell durante la promoción de 'MasterChef'

Matt Campbell, a ‘MasterChef’ | Cedida

 

Tragèdia a Anglaterra. La marató de Londres del passat diumenge, 22 d’abril, es va veure marcada per la mort sobtada de Matt Campbell, un dels finalistes de l’edició britànica de ‘MasterChef’.

 

L’home, en aquest sentit, va perdre la vida als 29 anys en patir un col·lapse durant la marató i després que els serveis mèdics no pogueren fer res per salvar-li la vida. 

Consternació a Anglaterra per la mort del finalista de ‘MasterChef’

El conegut xef, finalment, va acabar morint hores més tard en un hospital de la capital britànica. Després de la tragèdia, l’organització de la carrera va donar a conèixer la seua consternació explicant: «Matt va ser un conegut xef gràcies a la seua gastronomia nutricional i a les seues idees futuristes. El jove es trobava corrent per la fundació caritativa per als joves The Brathay Trust i en memòria del seu pare, Martin, qui va morir l’estiu de 2016».

 

La nota, així mateix, prosseguia relatant que «la família d’en Matt ja s’ha acomiadat del seu fill i germà, al qual se’l podia definir com un entusiasta de la marató, ja que havia arribat a completar la Marató de Manchester en menys de tres hores».

 

Finalment, l’organització de la coneguda prova ha tancat la seua publicació expressant «les seues més sinceres condolences a la família d’en Matt i als seus amics».

L’elevada temperatura podria haver perjudicat Campbell

Als 29 anys, Campbell tenia una prometedora carrera professional per davant. La notícia de la seua mort, però, va consternar un país sencer que ara no para de fer-se preguntes. 

 

Un dels fets evidents, en aquest sentit, són les elevades temperatures que es van registrar el diumenge passat. Les temperatures van aconseguir els 24 graus — complicat a Londres i més tractant-se d’aquesta època de l’any— i això podria haver perjudicat el xef.

 

L’any 2007, i amb una temperatura de 22,2 graus, un altre corredor va morir també a causa d’un col·lapse. Crida l’atenció, finalment, que el mateix any van ser ateses més de 5.000 persones i 73 van ser hospitalitzades.

 

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.