Mor un segon germà de María del Monte

La família de María del Monte acaba de rebre de nou un duríssim colp, ja que acaba de perdre a un altre dels seus membres per Covid. Es tracta de Juan Carlos Tejado, germà de la folklòrica i pare del televisiu Antonio Tejado, que ha mort després de dos setmanes ingressat per Covid en un hospital sevillà.

Esta duríssima pèrdua s’uneix a la d’Antonio, un altre dels germans de María, que va morir l’abril de 2020 a causa de la mateixa malaltia, destrossant a tota la família i, especialment, a l’artista, molt unida al seu germà. La seua mort ha sigut definida en alguna ocasió com el colp més dur que li ha donat la vida.

Una defunció del qual no van informar Bibiana, mare de María, pel delicat del seu estat de salut i la seua avançada edat – 95 anys – i que ara, un any després, perd a un altre dels seus fills, Juan Carlos, també per Covid. El germà de l’artista ha lluitat amb totes les seues forces contra el letal virus però, desgraciadament, ha perdut la batalla el matí del dilluns en un hospital sevillà, deixant desolada a tota la seua família.

De moment ni la folklòrica ni el seu nebot Antonio Tejado – conegut per ser exparella i pare del fill major de Chayo Mohedano i per haver participat en nombrosos realities – s’han pronunciat després d’esta dolorosíssima pèrdua del seu germà i el seu pare, respectivament, però nombrosos amics de la família com Kiko Rivera o Anabel Pantoja han transmés el seu condol i el seu afecte a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.