Mor un segon germà de María del Monte

La família de María del Monte acaba de rebre de nou un duríssim colp, ja que acaba de perdre a un altre dels seus membres per Covid. Es tracta de Juan Carlos Tejado, germà de la folklòrica i pare del televisiu Antonio Tejado, que ha mort després de dos setmanes ingressat per Covid en un hospital sevillà.

Esta duríssima pèrdua s’uneix a la d’Antonio, un altre dels germans de María, que va morir l’abril de 2020 a causa de la mateixa malaltia, destrossant a tota la família i, especialment, a l’artista, molt unida al seu germà. La seua mort ha sigut definida en alguna ocasió com el colp més dur que li ha donat la vida.

Una defunció del qual no van informar Bibiana, mare de María, pel delicat del seu estat de salut i la seua avançada edat – 95 anys – i que ara, un any després, perd a un altre dels seus fills, Juan Carlos, també per Covid. El germà de l’artista ha lluitat amb totes les seues forces contra el letal virus però, desgraciadament, ha perdut la batalla el matí del dilluns en un hospital sevillà, deixant desolada a tota la seua família.

De moment ni la folklòrica ni el seu nebot Antonio Tejado – conegut per ser exparella i pare del fill major de Chayo Mohedano i per haver participat en nombrosos realities – s’han pronunciat després d’esta dolorosíssima pèrdua del seu germà i el seu pare, respectivament, però nombrosos amics de la família com Kiko Rivera o Anabel Pantoja han transmés el seu condol i el seu afecte a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.