Mor Gleycy Correia, Miss el Brasil 2018, després d’una operació

Gleycy Correia, qui va ser nomenada Miss el Brasil 2018, ha mort aquest dilluns als 27 anys després de patir complicacions en una operació d’angines. La reina de bellesa va estar dos mesos en coma en una clínica privada i va morir a causa d’una hemorràgia massiva i un infart, segons els informes.

La intervenció, a priori, no tenia complicació ni tampoc massa risc, però va acabar provocant-li unes lesions que han desembocat en la seua prematura mort. “Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa va tindre una hemorràgia”, va confirmar Lidiane Alves Oliviera com a portaveu de la família.

Al seu país han sigut moltes les persones que han volgut acomiadar-se d’ella, encara que entre els missatges destaca el que ha emés el perfil oficial del certamen de bellesa: “Gleycy sempre serà recordada per la seua bellesa, alegria i empatia en el seu treball. Segueix en la llum, volguda”.

Aqueixa hemorràgia massiva li va provocar un infart el passat 4 d’abril i “des de llavors havia estat en coma, sense activitat neurològica”. Finalment s’ha produït el terrible desenllaç mentre sobrevolen sobre el seu cas les sospites d’una possible negligència mèdica amb les pitjors conseqüències imaginables.

La família de Gleycy Correia denuncia negligència mèdica en l’amigdalectomia.

La jove, originària de Macaé, al sud-est del Brasil, es va sotmetre a una amigdalectomia, que consisteix en l’extirpació quirúrgica de les amígdales. Lidiane Alves Oliviera, portaveu de la família, ha explicat davant els mitjans el succés: «Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa, va tindre una hemorràgia«.

«Va ser a urgències i a l’hospital va patir un infart el 4 d’abril. Des de llavors ha estat en coma, sense activitat neurològica. Hui ha mort«, va sentenciar. El cos de la jove va ser traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Macaé per a practicar l’autòpsia i determinar les causes de la seua mort.

Una infància molt difícil

Fa tan sols uns mesos, la jove revelava en el seu perfil d’Instagram, que acumulava més de 50.000 seguidors que havia crescut entre una gran pobresa i que es va haver de posar a treballar amb tan sols 8 anys. Ho va fer en un saló de bellesa fent manicures, per això sempre va voler mantindre alta la seua humilitat malgrat que a poc a poc complia alguns dels seus somnis: “Mai sabrem si som forts fins que ser forts siga l’única opció. Soc d’una família uy humil, però estic molt orgullosa d’això”.


Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.