Mor Gleycy Correia, Miss el Brasil 2018, després d’una operació

Gleycy Correia, qui va ser nomenada Miss el Brasil 2018, ha mort aquest dilluns als 27 anys després de patir complicacions en una operació d’angines. La reina de bellesa va estar dos mesos en coma en una clínica privada i va morir a causa d’una hemorràgia massiva i un infart, segons els informes.

La intervenció, a priori, no tenia complicació ni tampoc massa risc, però va acabar provocant-li unes lesions que han desembocat en la seua prematura mort. “Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa va tindre una hemorràgia”, va confirmar Lidiane Alves Oliviera com a portaveu de la família.

Al seu país han sigut moltes les persones que han volgut acomiadar-se d’ella, encara que entre els missatges destaca el que ha emés el perfil oficial del certamen de bellesa: “Gleycy sempre serà recordada per la seua bellesa, alegria i empatia en el seu treball. Segueix en la llum, volguda”.

Aqueixa hemorràgia massiva li va provocar un infart el passat 4 d’abril i “des de llavors havia estat en coma, sense activitat neurològica”. Finalment s’ha produït el terrible desenllaç mentre sobrevolen sobre el seu cas les sospites d’una possible negligència mèdica amb les pitjors conseqüències imaginables.

La família de Gleycy Correia denuncia negligència mèdica en l’amigdalectomia.

La jove, originària de Macaé, al sud-est del Brasil, es va sotmetre a una amigdalectomia, que consisteix en l’extirpació quirúrgica de les amígdales. Lidiane Alves Oliviera, portaveu de la família, ha explicat davant els mitjans el succés: “Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa, va tindre una hemorràgia“.

Va ser a urgències i a l’hospital va patir un infart el 4 d’abril. Des de llavors ha estat en coma, sense activitat neurològica. Hui ha mort“, va sentenciar. El cos de la jove va ser traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Macaé per a practicar l’autòpsia i determinar les causes de la seua mort.

Una infància molt difícil

Fa tan sols uns mesos, la jove revelava en el seu perfil d’Instagram, que acumulava més de 50.000 seguidors que havia crescut entre una gran pobresa i que es va haver de posar a treballar amb tan sols 8 anys. Ho va fer en un saló de bellesa fent manicures, per això sempre va voler mantindre alta la seua humilitat malgrat que a poc a poc complia alguns dels seus somnis: “Mai sabrem si som forts fins que ser forts siga l’única opció. Soc d’una família uy humil, però estic molt orgullosa d’això”.


Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.