Mor Gleycy Correia, Miss el Brasil 2018, després d’una operació

Gleycy Correia, qui va ser nomenada Miss el Brasil 2018, ha mort aquest dilluns als 27 anys després de patir complicacions en una operació d’angines. La reina de bellesa va estar dos mesos en coma en una clínica privada i va morir a causa d’una hemorràgia massiva i un infart, segons els informes.

La intervenció, a priori, no tenia complicació ni tampoc massa risc, però va acabar provocant-li unes lesions que han desembocat en la seua prematura mort. “Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa va tindre una hemorràgia”, va confirmar Lidiane Alves Oliviera com a portaveu de la família.

Al seu país han sigut moltes les persones que han volgut acomiadar-se d’ella, encara que entre els missatges destaca el que ha emés el perfil oficial del certamen de bellesa: “Gleycy sempre serà recordada per la seua bellesa, alegria i empatia en el seu treball. Segueix en la llum, volguda”.

Aqueixa hemorràgia massiva li va provocar un infart el passat 4 d’abril i “des de llavors havia estat en coma, sense activitat neurològica”. Finalment s’ha produït el terrible desenllaç mentre sobrevolen sobre el seu cas les sospites d’una possible negligència mèdica amb les pitjors conseqüències imaginables.

La família de Gleycy Correia denuncia negligència mèdica en l’amigdalectomia.

La jove, originària de Macaé, al sud-est del Brasil, es va sotmetre a una amigdalectomia, que consisteix en l’extirpació quirúrgica de les amígdales. Lidiane Alves Oliviera, portaveu de la família, ha explicat davant els mitjans el succés: «Gleycy es va sotmetre a una cirurgia per a extirpar les amígdales i després de cinc dies a casa, va tindre una hemorràgia«.

«Va ser a urgències i a l’hospital va patir un infart el 4 d’abril. Des de llavors ha estat en coma, sense activitat neurològica. Hui ha mort«, va sentenciar. El cos de la jove va ser traslladat a l’Institut de Medicina Legal de Macaé per a practicar l’autòpsia i determinar les causes de la seua mort.

Una infància molt difícil

Fa tan sols uns mesos, la jove revelava en el seu perfil d’Instagram, que acumulava més de 50.000 seguidors que havia crescut entre una gran pobresa i que es va haver de posar a treballar amb tan sols 8 anys. Ho va fer en un saló de bellesa fent manicures, per això sempre va voler mantindre alta la seua humilitat malgrat que a poc a poc complia alguns dels seus somnis: “Mai sabrem si som forts fins que ser forts siga l’única opció. Soc d’una família uy humil, però estic molt orgullosa d’això”.


Últimes notícies

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.