11.4 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Mor un motorista en xocar amb un senglar i ser atropellat per un camió en Onda

Un senglar.

Imatge d’arxiu d’un senglar  | Joaquim Vidal

 

Un motorista, de 55 anys, ha mort esta matinada de dilluns a dimarts en Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). L’home, que anava de camí a Onda, ha xocat amb un senglar que creuava la carretera i, en caure de la moto, ha sigut atropellat mortalment per un camió.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat ha rebut l’avís cap a les 05.40 hores d’este dimarts i ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) amb un metge d’atenció primària, encara que els servicis mèdics només han pogut confirmar la mort del motorista.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït en el quilòmetre 9 de la carretera que unix les dos localitats castellonenques d’Onda i l’Alcora, esta última en la comarca de l’Alcalatén. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Temperatures en descens i possibles ratxes molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'inici de l'hivern arriba amb núvols, descens tèrmic i probables pluges febles a l'interior a la vesprada, amb la cota de neu baixant a 900-1.100 m. Demà continuarà el descens, amb gelades febles en zones interiors.

Retirades 109 nasas il·legals per a capturar polp en Torre de la Perforada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha localitzat i retirat 109 nasas per a polp a dos milles de la costa de Torre de la Perforada. S'ha obert una investigació amb possibles multes.

Desarticulat un punt de venda de droga a Torrent amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat un 'punt negre' de sovintege en el barri del Xenillet de Torrent i ha detingut a un matrimoni i el seu fill. En els registres s'han intervingut 130 plantes de marihuana i 3.660 euros.

Intervingudes 136.000 paquets de tabac de contraban en Benifairó i Riba-roja

La Guàrdia Civil investiga a una persona i ha proposat sanció a una altra després de confiscar 136.000 paquets en dos operatius en Benifairó i Riba-roja de Túria.

Cinc detinguts per tràfic de drogues a Torrevieja i Almoradí després de desarticular una xarxa de cocaïna

Cinc persones han sigut detingudes i s'ha desarticulat un grup que subministrava cocaïna a redistribuïdors de la Vega Baixa. Es van confiscar 4,5 quilos de cocaïna, un quilo de pastilles d'èxtasis i 14.000 euros, i s'ha decretat presó per a tres arrestats.

La UPV desenrotlla una IA que prediu l’evolució de les turbulències i revela les zones clau

Investigadors de la UPV i la Universitat de Michigan han creat una IA que prediu l'evolució de la turbulència i identifica les regions del flux que més influïxen, amb aplicacions en seguretat aèria i indústria.

Els valencians gastaran este any més de 85 euros per habitant en Loteria de Nadal

El gasto mig previst en la Comunitat Valenciana aconseguix 85,17 euros, per damunt de la mitjana nacional de 76,08. La consignació suma 452,8 milions en 2,26 milions de bitllets.

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.