Mor una turista estrangera en caure 25 metres fent escalada a Gandia

Una turista estrangera ha mort este dimecres en un accident d’escalada a la zona de la Penya-roja de Gandia (València), en caure des d’uns 25 metres d’alçada. L’accident s’ha produït a les 14 hores d’este dimecres

Agents de la Policia Nacional i Local han practicat la reanimació a la jove, que posteriorment ha continuat una metgessa desplaçada al lloc en un helicòpter dels bombers, però només ha pogut confirmar la mort de la dona.

La víctima era una turista estrangera que era a la zona d’escalada amb la parella, un altre jove estranger, segons informa el Consorci de Bombers de València.

Els bombers han traslladat el cos de la jove a helicòpter fins a una zona accessible perquè se’n fes càrrec l’equip forense.

Per part seua, el metge d’Atenció Primària ha assistit per crisi d’ansietat a un home, de 30 anys, que ha estat traslladat a l’hospital Francesc de Borja de Gandia.

Últimes notícies

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.