16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Mor un home de 85 anys a la platja de Llevant de Benidorm

ALACANT, 23 (EUROPA PRESS)

Un home de 85 anys ha mort este dimarts a la platja de Llevant de Benidorm, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Conselleria de Sanitat.

Els fets han ocorregut este dimarts i l’112 ha rebut l’avís del succés al voltant de les 8.45 hores, per la qual cosa fins al lloc s’ha mobilitzat un SAMU de La Vila Joiosa.

No obstant això, els servicis mèdics no han pogut reanimar a l’home, que ha mort. L’autòpsia determinarà les causes de la mort.

Últimes notícies

Avís groc en el litoral d’Alacant per vent de força 7 i ones de tres metres

Aemet ha activat l'avís groc en la costa d'Alacant per vent del sud-oest i onatge de fins a 3 metres. El dijous s'amplien els avisos per vent i mar en diverses zones.

Pluges de matinada, vent intens i màximes a l’alça este dimecres en la Comunitat Valenciana

La jornada estarà marcada per cels nuvolosos, ruixats a primeres hores i ratxes fortes a l'interior. La cota de neu pujarà clarament i les màximes repuntaran.

Pedro Martínez assumix un partit pobre i demana no dramatitzar després del 107-90 davant l’Efes

València Basket va caure 107-90 davant Anadolu Efes. Pedro Martínez va assumir el mal partit, va reclamar autocrítica i calma, i va assenyalar fallades en defensa, rebot i ritme.

107-90: València Basket paga la seua mala eixida davant un Efes crescut

El 33-14 del primer quart va condemnar a València Basket a Istanbul. Efes, impulsat per Loyd, Osmani i Jones, va sostindre la renda malgrat els 30 punts de Reuvers.

Evenepoel, l’enemic a batre en la Volta a la Comunitat Valenciana

Remco Evenepoel partix com a favorit en la 77a Volta a la Comunitat Valenciana, que arranca entre Segorbe i Torreblanca. La crono i l'etapa reina marcaran la general.

Una massa d’aire tropical deixarà el dijous màximes per damunt de 23 graus en el litoral valencià

El pas de la borrasca Leonardo impulsarà aire tropical i un repunt tèrmic en la Comunitat Valenciana, amb ponent fort i avisos grocs per vent i onatge.

Benidorm obrirà al públic el plató del Benidorm Fest hores abans de la final

Benidorm permetrà visites al plató del Benidorm Fest el 14 de febrer, d'11.30 a 14.00, amb l'aforament del Palau ampliat i activitats paral·leles durant la setmana.

Arranca l’enderrocament del bloc 11 de Sant Antón, pas clau per a la regeneració del barri

L'Ajuntament d'Elx ha iniciat l'enderrocament del bloc 11 de Sant Antón després de completar els treballs previs. La demolició obri una seqüència d'actuacions i projectes de vivenda.