20.4 C
València
Dilluns, 13 octubre, 2025

Mor un home després de l’agafada pels ‘bous al carrer’ a la Pobla de Farnals

Un veí de La Pobla de Farnals ha mort a l’Hospital Clínic de València després de ser intervingut d’urgència per l’agafada patida en ‘els bous al carrer’ este dissabte a la vesprada. No ha sigut l’única víctima d’estos festejos, ja que van ser dos les persones que van haver de ser assistides, totes dos amb ferides de gravetat per asta de bou.

L’altre home continua ingressat en el mateix centre hospitalari per banyada de bou i contusions.

Este accident, amb una víctima mortal ja ha fet que des de l’ajuntament se suspenguen els actes festius i religiosos previstos per a este diumenge en honor de San Francisco. De fet, una de les persones que van patir l’accident pertany a una coneguda penya taurina.

Segons relaten diversos mitjans de la zona, pel que sembla, l’home estava veient els bous al costat d’un grup d’amics en les barreres d’una casa, i després del pas del bou, part del grup va eixir al carrer, sense donar-los temps a reaccionar quan el bou, va recular i va fer mitja volta i va tornar a passar per l’habitatge envestint a estes dos persones.

Les dos víctimes van ser assistides en el lloc dels fets per equips sanitaris i, posteriorment, traslladades a l’hospital.

Últimes notícies

Adif prolonga la interrupció de trens a Tarragona i Castelló per la DANA Alice

Adif mantindrà tallada la circulació en diversos trams del Corredor Mediterrani a Tarragona i Castelló fins a les 12.00 del dimarts pels danys de la DANA Alice. Equips i maquinària actuen en via i senyalització per a reobrir amb seguretat.

Els bombers encadenen més de quinze intervencions per rescats i acovardisques a València

La DANA deixa més d'una quinzena d'eixides dels bombers, sobretot en la zona de Gandia, amb assistència a vehicles, filtracions i sanejaments. Es manté l'alerta roja en el litoral sud i la taronja en altres trams del litoral valencià i castellonenc.

Carmen Prades i Marta Mercader, noves Falleres Major i Infantil de València en 2026

La JCF tria a Carmen Prades i a la xiqueta Marta Mercader com a Falleres Major i Infantil de València per a 2026 després del veredicte del jurat i la crida tradicional de l'alcaldessa.

Emergències urgix màxima prudència davant la DANA Alice i l’alerta a la Safor

Emergències demana extremar la precaució per la DANA Alice, amb alerta roja a la Safor i revisió d'avisos a mitjanit. Aemet preveu tempestes puntuals intenses.

Carmen Prades i Marta Mercader, Falleres Major i Infantil de València en 2026

Carmen Prades i la xiqueta Marta Mercader han sigut triades com a Falleres Major i Infantil de València per a 2026. L'anunci, realitzat per crida des de l'Ajuntament, obri el nou exercici faller.

Cas de grip aviària aïllat en un aviari tancat del Oceanogràfic de València

Detectat en un control veterinari rutinari, el centre ha tancat temporalment la instal·lació afectada i aplica protocols de desinfecció; la resta del recinte continua obert.

La Universitat de València reprén demà les classes presencials en tots els seus campus

La UV recupera la docència, exàmens i pràctiques presencials des de les 08.00 amb nivell d'emergència 1. Hi haurà flexibilitat per a qui no puga desplaçar-se.

Ford Almussafes suspén el torn de manteniment de vesprada per les pluges

La planta d'Almussafes cancel·la el torn de vesprada de manteniment pels avisos de pluges, l'única activitat prevista amb la producció parada i la plantilla en ERTO. Amb l'alerta activada, la mesura evita desplaçaments i deixa el centre sense activitat presencial.