Anuncios

Mor un home després de l’agafada pels ‘bous al carrer’ a la Pobla de Farnals

Un veí de La Pobla de Farnals ha mort a l’Hospital Clínic de València després de ser intervingut d’urgència per l’agafada patida en ‘els bous al carrer’ este dissabte a la vesprada. No ha sigut l’única víctima d’estos festejos, ja que van ser dos les persones que van haver de ser assistides, totes dos amb ferides de gravetat per asta de bou.

L’altre home continua ingressat en el mateix centre hospitalari per banyada de bou i contusions.

Anuncios

Este accident, amb una víctima mortal ja ha fet que des de l’ajuntament se suspenguen els actes festius i religiosos previstos per a este diumenge en honor de San Francisco. De fet, una de les persones que van patir l’accident pertany a una coneguda penya taurina.

Segons relaten diversos mitjans de la zona, pel que sembla, l’home estava veient els bous al costat d’un grup d’amics en les barreres d’una casa, i després del pas del bou, part del grup va eixir al carrer, sense donar-los temps a reaccionar quan el bou, va recular i va fer mitja volta i va tornar a passar per l’habitatge envestint a estes dos persones.

Les dos víctimes van ser assistides en el lloc dels fets per equips sanitaris i, posteriorment, traslladades a l’hospital.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios