Mor un home després de l’agafada pels ‘bous al carrer’ a la Pobla de Farnals

Un veí de La Pobla de Farnals ha mort a l’Hospital Clínic de València després de ser intervingut d’urgència per l’agafada patida en ‘els bous al carrer’ este dissabte a la vesprada. No ha sigut l’única víctima d’estos festejos, ja que van ser dos les persones que van haver de ser assistides, totes dos amb ferides de gravetat per asta de bou.

L’altre home continua ingressat en el mateix centre hospitalari per banyada de bou i contusions.

Este accident, amb una víctima mortal ja ha fet que des de l’ajuntament se suspenguen els actes festius i religiosos previstos per a este diumenge en honor de San Francisco. De fet, una de les persones que van patir l’accident pertany a una coneguda penya taurina.

Segons relaten diversos mitjans de la zona, pel que sembla, l’home estava veient els bous al costat d’un grup d’amics en les barreres d’una casa, i després del pas del bou, part del grup va eixir al carrer, sense donar-los temps a reaccionar quan el bou, va recular i va fer mitja volta i va tornar a passar per l’habitatge envestint a estes dos persones.

Les dos víctimes van ser assistides en el lloc dels fets per equips sanitaris i, posteriorment, traslladades a l’hospital.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.