Mor un home després de l’agafada pels ‘bous al carrer’ a la Pobla de Farnals

Un veí de La Pobla de Farnals ha mort a l’Hospital Clínic de València després de ser intervingut d’urgència per l’agafada patida en ‘els bous al carrer’ este dissabte a la vesprada. No ha sigut l’única víctima d’estos festejos, ja que van ser dos les persones que van haver de ser assistides, totes dos amb ferides de gravetat per asta de bou.

L’altre home continua ingressat en el mateix centre hospitalari per banyada de bou i contusions.

Este accident, amb una víctima mortal ja ha fet que des de l’ajuntament se suspenguen els actes festius i religiosos previstos per a este diumenge en honor de San Francisco. De fet, una de les persones que van patir l’accident pertany a una coneguda penya taurina.

Segons relaten diversos mitjans de la zona, pel que sembla, l’home estava veient els bous al costat d’un grup d’amics en les barreres d’una casa, i després del pas del bou, part del grup va eixir al carrer, sense donar-los temps a reaccionar quan el bou, va recular i va fer mitja volta i va tornar a passar per l’habitatge envestint a estes dos persones.

Les dos víctimes van ser assistides en el lloc dels fets per equips sanitaris i, posteriorment, traslladades a l’hospital.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.