Mor un home després de l’agafada pels ‘bous al carrer’ a la Pobla de Farnals

Un veí de La Pobla de Farnals ha mort a l’Hospital Clínic de València després de ser intervingut d’urgència per l’agafada patida en ‘els bous al carrer’ este dissabte a la vesprada. No ha sigut l’única víctima d’estos festejos, ja que van ser dos les persones que van haver de ser assistides, totes dos amb ferides de gravetat per asta de bou.

L’altre home continua ingressat en el mateix centre hospitalari per banyada de bou i contusions.

Este accident, amb una víctima mortal ja ha fet que des de l’ajuntament se suspenguen els actes festius i religiosos previstos per a este diumenge en honor de San Francisco. De fet, una de les persones que van patir l’accident pertany a una coneguda penya taurina.

Segons relaten diversos mitjans de la zona, pel que sembla, l’home estava veient els bous al costat d’un grup d’amics en les barreres d’una casa, i després del pas del bou, part del grup va eixir al carrer, sense donar-los temps a reaccionar quan el bou, va recular i va fer mitja volta i va tornar a passar per l’habitatge envestint a estes dos persones.

Les dos víctimes van ser assistides en el lloc dels fets per equips sanitaris i, posteriorment, traslladades a l’hospital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.