Mor un home després de l’agafada pels ‘bous al carrer’ a la Pobla de Farnals

Un veí de La Pobla de Farnals ha mort a l’Hospital Clínic de València després de ser intervingut d’urgència per l’agafada patida en ‘els bous al carrer’ este dissabte a la vesprada. No ha sigut l’única víctima d’estos festejos, ja que van ser dos les persones que van haver de ser assistides, totes dos amb ferides de gravetat per asta de bou.

L’altre home continua ingressat en el mateix centre hospitalari per banyada de bou i contusions.

Este accident, amb una víctima mortal ja ha fet que des de l’ajuntament se suspenguen els actes festius i religiosos previstos per a este diumenge en honor de San Francisco. De fet, una de les persones que van patir l’accident pertany a una coneguda penya taurina.

Segons relaten diversos mitjans de la zona, pel que sembla, l’home estava veient els bous al costat d’un grup d’amics en les barreres d’una casa, i després del pas del bou, part del grup va eixir al carrer, sense donar-los temps a reaccionar quan el bou, va recular i va fer mitja volta i va tornar a passar per l’habitatge envestint a estes dos persones.

Les dos víctimes van ser assistides en el lloc dels fets per equips sanitaris i, posteriorment, traslladades a l’hospital.

Últimes notícies

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.