Anuncios

Mor una xiqueta de 5 anys en un incendi a Gandia

Esta matinada un devastador incendi en un pis del carrer Pintor Segrelles de Gandia va deixar com a resultat la tràgica pèrdua d’una menor d’edat. L’incident va tindre lloc al voltant de les 00.30 h en una planta baixa, mobilitzant a tres dotacions de bombers de Gandia i Oliva, juntament amb el sergent de Gandia i un oficial del Consorci de Bombers.

En arribar al lloc, els bombers es van trobar amb un foc principalment concentrat en un dormitori que havia provocat una intensa columna de fum. Malgrat els seus esforços ràpids per extingir les flames, lamentablement, van trobar a la víctima, una xiqueta de cinc anys.

El foc es va originar a l’habitació de la menor. Un quart amb reixes en la finestra que va dificultar el rescat. Les autoritats, en este cas la Policia Nacional, han assumit la responsabilitat de la investigació per a esclarir les circumstàncies que van portar a este tràgic succés.

La resta de la família va aconseguir eixir de l’immoble. Entre les víctimes ateses es troben una dona de 41 anys per atac d’ansietat, un home de 24 anys per inhalació de fum, una dona de 23 anys amb cremades, un xiquet de 8 anys per inhalació de fum i un altre menor de 22 mesos amb cremades.

A més, diverses persones presentaven diversos traumatismes, entre elles una dona de 40 anys, un home de 47, una xiqueta de 3 anys i un bebé, els qui també van ser traslladats a l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.