Mor una xiqueta de 5 anys en un incendi a Gandia

Esta matinada un devastador incendi en un pis del carrer Pintor Segrelles de Gandia va deixar com a resultat la tràgica pèrdua d’una menor d’edat. L’incident va tindre lloc al voltant de les 00.30 h en una planta baixa, mobilitzant a tres dotacions de bombers de Gandia i Oliva, juntament amb el sergent de Gandia i un oficial del Consorci de Bombers.

En arribar al lloc, els bombers es van trobar amb un foc principalment concentrat en un dormitori que havia provocat una intensa columna de fum. Malgrat els seus esforços ràpids per extingir les flames, lamentablement, van trobar a la víctima, una xiqueta de cinc anys.

El foc es va originar a l’habitació de la menor. Un quart amb reixes en la finestra que va dificultar el rescat. Les autoritats, en este cas la Policia Nacional, han assumit la responsabilitat de la investigació per a esclarir les circumstàncies que van portar a este tràgic succés.

La resta de la família va aconseguir eixir de l’immoble. Entre les víctimes ateses es troben una dona de 41 anys per atac d’ansietat, un home de 24 anys per inhalació de fum, una dona de 23 anys amb cremades, un xiquet de 8 anys per inhalació de fum i un altre menor de 22 mesos amb cremades.

A més, diverses persones presentaven diversos traumatismes, entre elles una dona de 40 anys, un home de 47, una xiqueta de 3 anys i un bebé, els qui també van ser traslladats a l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia.

Últimes notícies

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.