Mor una xiqueta de 5 anys en un incendi a Gandia

Esta matinada un devastador incendi en un pis del carrer Pintor Segrelles de Gandia va deixar com a resultat la tràgica pèrdua d’una menor d’edat. L’incident va tindre lloc al voltant de les 00.30 h en una planta baixa, mobilitzant a tres dotacions de bombers de Gandia i Oliva, juntament amb el sergent de Gandia i un oficial del Consorci de Bombers.

En arribar al lloc, els bombers es van trobar amb un foc principalment concentrat en un dormitori que havia provocat una intensa columna de fum. Malgrat els seus esforços ràpids per extingir les flames, lamentablement, van trobar a la víctima, una xiqueta de cinc anys.

El foc es va originar a l’habitació de la menor. Un quart amb reixes en la finestra que va dificultar el rescat. Les autoritats, en este cas la Policia Nacional, han assumit la responsabilitat de la investigació per a esclarir les circumstàncies que van portar a este tràgic succés.

La resta de la família va aconseguir eixir de l’immoble. Entre les víctimes ateses es troben una dona de 41 anys per atac d’ansietat, un home de 24 anys per inhalació de fum, una dona de 23 anys amb cremades, un xiquet de 8 anys per inhalació de fum i un altre menor de 22 mesos amb cremades.

A més, diverses persones presentaven diversos traumatismes, entre elles una dona de 40 anys, un home de 47, una xiqueta de 3 anys i un bebé, els qui també van ser traslladats a l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia.

Últimes notícies

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.