Mor una xiqueta de 5 anys en un incendi a Gandia

Esta matinada un devastador incendi en un pis del carrer Pintor Segrelles de Gandia va deixar com a resultat la tràgica pèrdua d’una menor d’edat. L’incident va tindre lloc al voltant de les 00.30 h en una planta baixa, mobilitzant a tres dotacions de bombers de Gandia i Oliva, juntament amb el sergent de Gandia i un oficial del Consorci de Bombers.

En arribar al lloc, els bombers es van trobar amb un foc principalment concentrat en un dormitori que havia provocat una intensa columna de fum. Malgrat els seus esforços ràpids per extingir les flames, lamentablement, van trobar a la víctima, una xiqueta de cinc anys.

El foc es va originar a l’habitació de la menor. Un quart amb reixes en la finestra que va dificultar el rescat. Les autoritats, en este cas la Policia Nacional, han assumit la responsabilitat de la investigació per a esclarir les circumstàncies que van portar a este tràgic succés.

La resta de la família va aconseguir eixir de l’immoble. Entre les víctimes ateses es troben una dona de 41 anys per atac d’ansietat, un home de 24 anys per inhalació de fum, una dona de 23 anys amb cremades, un xiquet de 8 anys per inhalació de fum i un altre menor de 22 mesos amb cremades.

A més, diverses persones presentaven diversos traumatismes, entre elles una dona de 40 anys, un home de 47, una xiqueta de 3 anys i un bebé, els qui també van ser traslladats a l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.