Mor una xiqueta de 5 anys en un incendi a Gandia

Esta matinada un devastador incendi en un pis del carrer Pintor Segrelles de Gandia va deixar com a resultat la tràgica pèrdua d’una menor d’edat. L’incident va tindre lloc al voltant de les 00.30 h en una planta baixa, mobilitzant a tres dotacions de bombers de Gandia i Oliva, juntament amb el sergent de Gandia i un oficial del Consorci de Bombers.

En arribar al lloc, els bombers es van trobar amb un foc principalment concentrat en un dormitori que havia provocat una intensa columna de fum. Malgrat els seus esforços ràpids per extingir les flames, lamentablement, van trobar a la víctima, una xiqueta de cinc anys.

El foc es va originar a l’habitació de la menor. Un quart amb reixes en la finestra que va dificultar el rescat. Les autoritats, en este cas la Policia Nacional, han assumit la responsabilitat de la investigació per a esclarir les circumstàncies que van portar a este tràgic succés.

La resta de la família va aconseguir eixir de l’immoble. Entre les víctimes ateses es troben una dona de 41 anys per atac d’ansietat, un home de 24 anys per inhalació de fum, una dona de 23 anys amb cremades, un xiquet de 8 anys per inhalació de fum i un altre menor de 22 mesos amb cremades.

A més, diverses persones presentaven diversos traumatismes, entre elles una dona de 40 anys, un home de 47, una xiqueta de 3 anys i un bebé, els qui també van ser traslladats a l’Hospital Sant Francesc de Borja de Gandia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen a 25 persones per alçar vivendes il·legals en sòl agrícola de Mutxamel

La Guàrdia Civil investiga a 25 copropietaris d'una finca de 12.000 metres quadrats a Mutxamel per parcel·lar el sòl rústic i instal·lar vivendes sense autorització urbanística.

Rubén Burgos afronta la Copa de la Reina amb il·lusió i sense pressió

Rubén Burgos insistix que el València Basket arriba a la Copa de la Reina amb il·lusió, però sense sentir-se favorit, i avisa del nivell i intensitat del Ensino de Lugo.

La Diputació d’Alacant impulsa una comissió per a aclarir les ajudes dels bons comercie

La Diputació d'Alacant acorda per unanimitat demanar una comissió d'investigació sobre les possibles irregularitats en l'adjudicació dels bons comercie entre 2022 i 2024, després de la detenció del president de la Cambra de Comerç, Carlos Baño.

Rafa Mir supera a Boyé i iguala a Pere Milla com a màxim golejador recent de l’Elx en Primera

Rafa Mir aconseguix els huit gols en LaLiga amb l'Elx, supera el registre de Lucas Boyé i iguala el de Pere Milla i s'acosta a les millors marques del club en Primera.

València blinda el 98% de les vivendes enfront dels pisos turístics i ultima la nova normativa

La Comissió d'Urbanisme de València aprova la normativa que protegix l'ús residencial del 98% de les vivendes per barri, limita els pisos turístics i prepara la seua aprovació definitiva en el ple del 31 de març.

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.