Moren dos dones de 55 i 64 anys ofegades a la platges de Piles i Xeraco

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Dos dones de 55 i 64 anys han mort ofegades este divendres a les platges de Piles i Xeraco, respectivament, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

En el primer cas, els fets han ocorregut a les 11.20 hores, quan s’ha alertat al CICU que membres del servei de socorrisme havien tret de l’aigua inconscient a una banyista i que l’estaven reanimant.

El CICU ha mobilitzat una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU ha realitzat a la dona, de 55 anys, la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de suport vital avançat, però no hi ha hagut resposta i han confirmat la seua defunció.

En el cas de Xeraco, ha ocorregut sobre les 14.00 hores i fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del SAMU. Socorristes del servei de platges han iniciat la reanimació cardiopulmonar bàsica a la banyista, de 64 anys, fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació, sense èxit, per la qual cosa han confirmat la seua defunció.

Les autòpsies que es practicaran a tots dos cossos revelaran les causes dels respectius ofegaments, han apuntat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.