Moren dos dones de 55 i 64 anys ofegades a la platges de Piles i Xeraco

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Dos dones de 55 i 64 anys han mort ofegades este divendres a les platges de Piles i Xeraco, respectivament, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

En el primer cas, els fets han ocorregut a les 11.20 hores, quan s’ha alertat al CICU que membres del servei de socorrisme havien tret de l’aigua inconscient a una banyista i que l’estaven reanimant.

El CICU ha mobilitzat una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU ha realitzat a la dona, de 55 anys, la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de suport vital avançat, però no hi ha hagut resposta i han confirmat la seua defunció.

En el cas de Xeraco, ha ocorregut sobre les 14.00 hores i fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del SAMU. Socorristes del servei de platges han iniciat la reanimació cardiopulmonar bàsica a la banyista, de 64 anys, fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació, sense èxit, per la qual cosa han confirmat la seua defunció.

Les autòpsies que es practicaran a tots dos cossos revelaran les causes dels respectius ofegaments, han apuntat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.