Mor l’actor Antonio Ibáñez conegut per ‘Aída’ als 34 anys

L’actor Antonio Ibáñez, que va participar en produccions televisives com Aída, ha mort aquest dimarts, 12 de juliol, als 34 anys a causa d’un càncer contra el qual portava lluitant més d’un any.

Al juliol de l’any passat, Ibáñez revele en les seues xarxes socials que li havien detectat un limfoma i que hauria de ser tractat amb quimioteràpia. Els seus afins han compartit ara un emotiu missatge a través del seu compte d’Instagram, acompanyat de diverses fotos de l’artista.


Durant la seua carrera, Ibáñez va fer teatre (el seu últim paper va ser en Caníbales, en 2019), televisió (va participar també en La que se avecina i El Ministerio del Tiempo) i cinema (Chicas paranoicas i Gabriel, entre altres). Pel camí, va provar sort a l’Índia, on va ser un dels primers actors espanyols a tractar de treballar en la indústria de Bollywood.

Ibáñez, a més, era llicenciat en Belles arts en la Universitat de Granada i pintava. Segons la seua pàgina web personal, un marxant de París embene els seus llenços. Després d’acabar la seua carrera, Ibáñez va començar a formar-se com a actor en diverses escoles d’interpretació de Madrid, inclosa la de Juan Carlos Corazza.


«He lluitat amb totes les meues forces, però no he aconseguit guanyar aquesta batalla«, arranca el text:» Tenia moltes ganes de viure i continuar creant art. Així i tot, podreu veure, sentir i tocar les meues energies més pures en tots els meus quadres. Allí us podreu perdre en la meua ànima bufona i generosa«.


La Unió d’Actors i Actrius també ha volgut dir adeu a Ibáñez a través del seu perfil en Twitter.


Una malaltia de la qual va donar complit compte en xarxes socials

A la fi de maig de 2021, en el seu millor moment professional, Antonio va ser diagnosticat amb un limfoma no Hodgkin. Va rebre tractament fins al mes d’octubre, i el dia del seu últim cicle va publicar un post en xarxes socials amb la imatge del seu començament i final de ‘quimio‘. Va aconseguir quasi 200.000 m’agrada en Twitter. «És súper bonic quan la gent es bolca amb tu en un mal moment, em va donar forces i vaig plorar en llegir alguns missatges. Em van escriure persones que començaran ara el tractament, pares de xiquets malalts….Em vaig emocionar molt«, confessava l’actor al diari ‘El Ideal’.

Al principi del tractament va gravar un curtmetratge que aspira a estrenar-se en festivals, dirigit per Pierfrancesco Artini, en el qual és el protagonista. ‘Supermen‘ «està dedicat a les persones que han lluitat i que lluiten contra el càncer, està fet amb molt de cor«, deia llavors emocionat.

Les condolences d’amics i companys no han tardat

Últimes notícies

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

El viatge de més de 2.000 km d’un jaguar al Brasil qüestiona com es protegeix l’Amazònia

Un jaguar mascle monitorat amb GPS ha recorregut 2.122 km en 381 dies al Brasil, fet que porta científics bascos i alacantins a advertir que les actuals àrees protegides poden ser insuficients.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.