Mor l’actor Antonio Ibáñez conegut per ‘Aída’ als 34 anys

L’actor Antonio Ibáñez, que va participar en produccions televisives com Aída, ha mort aquest dimarts, 12 de juliol, als 34 anys a causa d’un càncer contra el qual portava lluitant més d’un any.

Al juliol de l’any passat, Ibáñez revele en les seues xarxes socials que li havien detectat un limfoma i que hauria de ser tractat amb quimioteràpia. Els seus afins han compartit ara un emotiu missatge a través del seu compte d’Instagram, acompanyat de diverses fotos de l’artista.


Durant la seua carrera, Ibáñez va fer teatre (el seu últim paper va ser en Caníbales, en 2019), televisió (va participar també en La que se avecina i El Ministerio del Tiempo) i cinema (Chicas paranoicas i Gabriel, entre altres). Pel camí, va provar sort a l’Índia, on va ser un dels primers actors espanyols a tractar de treballar en la indústria de Bollywood.

Ibáñez, a més, era llicenciat en Belles arts en la Universitat de Granada i pintava. Segons la seua pàgina web personal, un marxant de París embene els seus llenços. Després d’acabar la seua carrera, Ibáñez va començar a formar-se com a actor en diverses escoles d’interpretació de Madrid, inclosa la de Juan Carlos Corazza.


He lluitat amb totes les meues forces, però no he aconseguit guanyar aquesta batalla“, arranca el text:” Tenia moltes ganes de viure i continuar creant art. Així i tot, podreu veure, sentir i tocar les meues energies més pures en tots els meus quadres. Allí us podreu perdre en la meua ànima bufona i generosa“.


La Unió d’Actors i Actrius també ha volgut dir adeu a Ibáñez a través del seu perfil en Twitter.


Una malaltia de la qual va donar complit compte en xarxes socials

A la fi de maig de 2021, en el seu millor moment professional, Antonio va ser diagnosticat amb un limfoma no Hodgkin. Va rebre tractament fins al mes d’octubre, i el dia del seu últim cicle va publicar un post en xarxes socials amb la imatge del seu començament i final de ‘quimio‘. Va aconseguir quasi 200.000 m’agrada en Twitter. “És súper bonic quan la gent es bolca amb tu en un mal moment, em va donar forces i vaig plorar en llegir alguns missatges. Em van escriure persones que començaran ara el tractament, pares de xiquets malalts….Em vaig emocionar molt“, confessava l’actor al diari ‘El Ideal’.

Al principi del tractament va gravar un curtmetratge que aspira a estrenar-se en festivals, dirigit per Pierfrancesco Artini, en el qual és el protagonista. ‘Supermen‘ “està dedicat a les persones que han lluitat i que lluiten contra el càncer, està fet amb molt de cor“, deia llavors emocionat.

Les condolences d’amics i companys no han tardat

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.