11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Mor l’actor Antonio Ibáñez conegut per ‘Aída’ als 34 anys

L’actor Antonio Ibáñez, que va participar en produccions televisives com Aída, ha mort aquest dimarts, 12 de juliol, als 34 anys a causa d’un càncer contra el qual portava lluitant més d’un any.

Al juliol de l’any passat, Ibáñez revele en les seues xarxes socials que li havien detectat un limfoma i que hauria de ser tractat amb quimioteràpia. Els seus afins han compartit ara un emotiu missatge a través del seu compte d’Instagram, acompanyat de diverses fotos de l’artista.


Durant la seua carrera, Ibáñez va fer teatre (el seu últim paper va ser en Caníbales, en 2019), televisió (va participar també en La que se avecina i El Ministerio del Tiempo) i cinema (Chicas paranoicas i Gabriel, entre altres). Pel camí, va provar sort a l’Índia, on va ser un dels primers actors espanyols a tractar de treballar en la indústria de Bollywood.

Ibáñez, a més, era llicenciat en Belles arts en la Universitat de Granada i pintava. Segons la seua pàgina web personal, un marxant de París embene els seus llenços. Després d’acabar la seua carrera, Ibáñez va començar a formar-se com a actor en diverses escoles d’interpretació de Madrid, inclosa la de Juan Carlos Corazza.


He lluitat amb totes les meues forces, però no he aconseguit guanyar aquesta batalla“, arranca el text:” Tenia moltes ganes de viure i continuar creant art. Així i tot, podreu veure, sentir i tocar les meues energies més pures en tots els meus quadres. Allí us podreu perdre en la meua ànima bufona i generosa“.


La Unió d’Actors i Actrius també ha volgut dir adeu a Ibáñez a través del seu perfil en Twitter.


Una malaltia de la qual va donar complit compte en xarxes socials

A la fi de maig de 2021, en el seu millor moment professional, Antonio va ser diagnosticat amb un limfoma no Hodgkin. Va rebre tractament fins al mes d’octubre, i el dia del seu últim cicle va publicar un post en xarxes socials amb la imatge del seu començament i final de ‘quimio‘. Va aconseguir quasi 200.000 m’agrada en Twitter. “És súper bonic quan la gent es bolca amb tu en un mal moment, em va donar forces i vaig plorar en llegir alguns missatges. Em van escriure persones que començaran ara el tractament, pares de xiquets malalts….Em vaig emocionar molt“, confessava l’actor al diari ‘El Ideal’.

Al principi del tractament va gravar un curtmetratge que aspira a estrenar-se en festivals, dirigit per Pierfrancesco Artini, en el qual és el protagonista. ‘Supermen‘ “està dedicat a les persones que han lluitat i que lluiten contra el càncer, està fet amb molt de cor“, deia llavors emocionat.

Les condolences d’amics i companys no han tardat

Últimes notícies

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.