Mor l’actor Antonio Ibáñez conegut per ‘Aída’ als 34 anys

L’actor Antonio Ibáñez, que va participar en produccions televisives com Aída, ha mort aquest dimarts, 12 de juliol, als 34 anys a causa d’un càncer contra el qual portava lluitant més d’un any.

Al juliol de l’any passat, Ibáñez revele en les seues xarxes socials que li havien detectat un limfoma i que hauria de ser tractat amb quimioteràpia. Els seus afins han compartit ara un emotiu missatge a través del seu compte d’Instagram, acompanyat de diverses fotos de l’artista.


Durant la seua carrera, Ibáñez va fer teatre (el seu últim paper va ser en Caníbales, en 2019), televisió (va participar també en La que se avecina i El Ministerio del Tiempo) i cinema (Chicas paranoicas i Gabriel, entre altres). Pel camí, va provar sort a l’Índia, on va ser un dels primers actors espanyols a tractar de treballar en la indústria de Bollywood.

Ibáñez, a més, era llicenciat en Belles arts en la Universitat de Granada i pintava. Segons la seua pàgina web personal, un marxant de París embene els seus llenços. Després d’acabar la seua carrera, Ibáñez va començar a formar-se com a actor en diverses escoles d’interpretació de Madrid, inclosa la de Juan Carlos Corazza.


He lluitat amb totes les meues forces, però no he aconseguit guanyar aquesta batalla“, arranca el text:” Tenia moltes ganes de viure i continuar creant art. Així i tot, podreu veure, sentir i tocar les meues energies més pures en tots els meus quadres. Allí us podreu perdre en la meua ànima bufona i generosa“.


La Unió d’Actors i Actrius també ha volgut dir adeu a Ibáñez a través del seu perfil en Twitter.


Una malaltia de la qual va donar complit compte en xarxes socials

A la fi de maig de 2021, en el seu millor moment professional, Antonio va ser diagnosticat amb un limfoma no Hodgkin. Va rebre tractament fins al mes d’octubre, i el dia del seu últim cicle va publicar un post en xarxes socials amb la imatge del seu començament i final de ‘quimio‘. Va aconseguir quasi 200.000 m’agrada en Twitter. “És súper bonic quan la gent es bolca amb tu en un mal moment, em va donar forces i vaig plorar en llegir alguns missatges. Em van escriure persones que començaran ara el tractament, pares de xiquets malalts….Em vaig emocionar molt“, confessava l’actor al diari ‘El Ideal’.

Al principi del tractament va gravar un curtmetratge que aspira a estrenar-se en festivals, dirigit per Pierfrancesco Artini, en el qual és el protagonista. ‘Supermen‘ “està dedicat a les persones que han lluitat i que lluiten contra el càncer, està fet amb molt de cor“, deia llavors emocionat.

Les condolences d’amics i companys no han tardat

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere

L’interior de València frega el ple per Setmana Santa i Benidorm lidera la costa

Els hotels de l'interior de la província de València aconseguixen una previsió d'ocupació del 87,4% entre Dijous Sant i Dilluns de Pasqua, mentres que Benidorm se situa al capdavant del litoral amb un 81,7%. El conjunt de la Comunitat Valenciana afronta la Setmana Santa amb una demanda elevada i marge per a millorar amb les reserves d'última hora.

Gayà celebra els seus 401 partits amb el València: del xiquet en la graderia al capità a Mestalla

José Luis Gayà aconseguix els 401 partits amb el València i es consolida com a sèptim jugador amb més partits en la història del club, orgullós de passar de la graderia a defendre l'escut.

Sarabia advertix d’un partit intens i ple d’alternatives davant el Rayo Vallecano

Eder Sarabia anticipa un dol molt dinàmic i intens davant el Rayo Vallecano, marcat per l'agressivitat i verticalitat del rival i pels dubtes després de l'aturada de seleccions.

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.